Annanko miehen mennä vieraisiin?
Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja olen mieheni ensimmäinen ja ainoa seksikumppani. Meillä on kaksi lasta.
Muutama viikko sitten mies ihastui Lapissa toiseen naiseen, jonka minäkin tunnen. Viikko reissun jälkeen mies alkoi puhua erosta, ja sitten minulle selvisi että on ihastunut tähän toiseen naiseen. Mitään heidän välillään ei kuitenkaan ollut tapahtunut, ja puhuimme paljon asiasta ja päätimme jatkaa yhdessä. Nyt on mennytkin ihan hyvin.
Eilen mies näki naista, ja tänään alkoi puhua, että mitä jos kävisi kerran kokeilemassa vierasta. En tiedä naisen tunteista miestäni kohtaan. En tiedä pitäiskö minun antaa " lupa" miehelleni saada toista naista edes kerran vai tuleeko siitä katastrofi?? Voiko siitä seurata mitään hyvää?
Tuulia
Kommentit (29)
koska parempihan se on että käy luvan kanssa eikä salaa pettämässä.
mekin ollaan muksusta asti oltu yhdessä ja vain muutama muu seksikokemus...
eli ap, toisaalta jos annat luvan, miehesi ei silti sitä välttämättä käyttäisi!
Etkä voi väkisinkään pitää. Taitaa miehellä olla hukassa avioliiton tarkoitus ja merkitys!! Pahasti. Jos noin kovasti hinkuaa niin sano että mene, mutta takaisin et tule!
Itse ehkä vielä kehoittaisin miestä touhuun koska jos noin kutisee niin sitä ei mikään pidättele. En ymmärrä miksi hänen on pitänyt vielä tapailla naista, vaikka " puhuitte asiat selviksi" ?
Musta kuulostaa ettet voi miestäsi pitää, hän menee ennen pitkää muutenkin ja jos annat käväistä menee hän tai teidän suhde kokonaan. Olis aika vakavan miettimisen ja vakavoitumisen paikka miehelläsi. Onko älynnyt miettiä mitä hänellä on pelissä?? Onko valmis tekemään tuon lapsilleen? Kun pettää sinua pettää lapsiaankin.
Ja johan hän on minun mielestäni pettänyt, kun naisen perässä noin kuolaa. Törkeää, paskanuljakkeita on ihmiskunta ainakin puolillaan. Mieti itse selväksi mihin itse olet valmis, mitä siedät ja miten se väistämättä vaikuttaa teidän koko perheen elämään. Kumma juttu kun miehille tuntuu jäävän noita puutteita milloin miltäkin alueelta seksissä, joita pitää sitten kaiken kustannuksella alkaa korvaamaan jälkeenpäin. Perhana mikä äijä, pihalle vaan jotta lentää!!!
Kivempihan se on tietää mitä mies tekee ja kenen kanssa. Ja kun asiasta on kerran keskusteltu ja kummallekin sopii, niin eihän se ole pettämistä vaan toisen naimista.
Sana " pettää" kertoo jo mistä on kyse. Voit pettää lupauksenkin, mutta jos olet kysynyt luvan esim. salaisuuden kertomiseen ei kertominen ole enää lupauksen pettämistä vaan sallittua..
mies petti samasta syystä. Minä olin ainut seksikumppani miehelleni mutta minulla oli ollut muita ennen kun ruvettiin seurustelemaan. Nainen jäi roikkumaan mutta mieheni pisti välit poikki ja kertoi minulle. Nyt siitä on yli kymmenen vuotta ja entistä paremmin menee.
hulluna varmaan pidätte, mutta meillä on yksi elämä ja mieluummin käydään vieraissa luvan kanssa kuin petetään selän takana. jos minun mieheni sanoisi että on ihastunut johonkin toiseen naiseen niin käykööt jos niin haluaa.
hemmetti jos ei oma riitä niin olkoon sitten kokonaan ilman. hitto mikä äijä =/
jos on valmis vaimolle ehdottelemaan, et mitäs jos tuon " Tuijan" kans vähän koiteltas, ni mun mielestä rakkaus on silloin jo mennyttä. En usko, et todella voi haluta toista ihmistä, jos oikeasti rakastaa omaa kumppaniaan. Sori, jos on vahvaa tekstiä, mut mä ajattelen juuri noin! aika törkeää muuten, et on kehdannu ottaa asian puheeksi. Mua loukkais jo tuo todella syvästi, et kysyis multa lupaa mennä toista panemaan!!
Ja miten niinkö? Ap:lla on joku tuulia niminen " kaveri" johon tarina sopisi löyhästi ja nyt ap haluaa mustamaalata häntä js vaikka joku täällä tunnistais nimen. Siksi nimi tällasessa alotuksessa
Vierailija:
hemmetti jos ei oma riitä niin olkoon sitten kokonaan ilman. hitto mikä äijä =/
Vierailija:
Ja miten niinkö? Ap:lla on joku tuulia niminen " kaveri" johon tarina sopisi löyhästi ja nyt ap haluaa mustamaalata häntä js vaikka joku täällä tunnistais nimen. Siksi nimi tällasessa alotuksessa
Ja tää ei tosiaankaan ole mikään provo. Istun täällä kotona itsekseni, kun mies meni peliin, ja oikeasti mietin, että pitääkö mun antaa miehen mennä luvan kanssa vieraisiin vai odotanko että pettää mua joskus salaa? Mä kuvittelin hetken että meillä meni hyvin...
riittävästi omalle miehelleen:)
Silti näkee tavallisia perheenisiä pettämässä ja vonkaamassa joka baarissa tms. Ne ei vain uskalla kertoa teille suoraan että toinen nainen kiinnostaisi.
Meillä on vain yksi elämä, jos sen tuhlaa naisen kanssa joka on kiinnostunut vain ikkunaverhojen väristä kuten suurin osa, niin eikö se elää mene seksuaalisesti hukkaan?
Sama koskee naisia. Ihan oikeasti, kenelle riittää himon ja halun kohteeksi sohvalla makaava mielikuvitukseton ukkokulta? Ei minulle ainakaan.
Tuulia, anna miehesi käydä, MUTTA varaa oikeus myös itsellesi. Jos löydät miehen johon ihastut, saat käydä kokeilemassa.
Ei kukaan mies jättäisi lyhyen ihastuksen takia kymmenvuotista suhdetta ja perhettään!
Se menee melkein aina niin, että äijä petailee jo uuden paikan valmiiksi ennen kuin eroaa entisestä. Sorry vaan. Tuon naisenko takia hän olisi jättämässä vai muutenkin tuntee suhteenne epätyydyttäväksi? Koska uskotko, että hän ihan vain pelkän ihastuksen (viikon takaa) takia olisi valmis jättämään kaiken mitä teillä on? Kyllä se vaan niin on, että heillä on ollut suhde jo jonkun aikaa ja nyt mies on uudesta sen verran varma, että uskaltaa alkaa jättämään edellistä.
Vai ihan tyhjän päällekö on lähdössä?
Itse olen - täytyy myöntää - erittäin mustasukkainen mieheni menemisestä. En missään nimessä voisi hyväksyä sitä, että ukkoni köyrisi muita kantturoita. Toisaalta itselleni iskee useinkin kiima näin kevään kynnyksellä. Tyttöporukassa tulee helposti lähdettyä jonkun könsikkään kotiin vällyjumppaa harrastamaan ja sitten vaan pokkana kotiin nalkuttamaan ukolle jostain pikkuasiasta. Vastaus siis on, että ukolleni en syrjähyppyjä hyväksy mutta itselleni sen sijaan hyväksyn.
..jos itsekin pääsisin!
Ollaan juteltukin aiheesta, meillä ainakin suhteen pohja on muissa asioissa kuin seksissä. Meillä kuitenkin niin päin, että minä olen asiaa ehdottanut, olishan se jännää kokeilla välillä jotain muutakin miestä. Mies periaatteessa lämpesi ajatukselle, mut käytännön järjestelyt tuntu niin hankalilta et jätettiin sikseen. Toinen juttu on mieheni mustasukkaisuus, ei kestä ajatella mua toisen kanssa..mulle taas joku parinvaihto vois käydä ihan hyvin!