Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annanko miehen mennä vieraisiin?

Vierailija
09.04.2006 |

Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja olen mieheni ensimmäinen ja ainoa seksikumppani. Meillä on kaksi lasta.

Muutama viikko sitten mies ihastui Lapissa toiseen naiseen, jonka minäkin tunnen. Viikko reissun jälkeen mies alkoi puhua erosta, ja sitten minulle selvisi että on ihastunut tähän toiseen naiseen. Mitään heidän välillään ei kuitenkaan ollut tapahtunut, ja puhuimme paljon asiasta ja päätimme jatkaa yhdessä. Nyt on mennytkin ihan hyvin.

Eilen mies näki naista, ja tänään alkoi puhua, että mitä jos kävisi kerran kokeilemassa vierasta. En tiedä naisen tunteista miestäni kohtaan. En tiedä pitäiskö minun antaa " lupa" miehelleni saada toista naista edes kerran vai tuleeko siitä katastrofi?? Voiko siitä seurata mitään hyvää?

Tuulia

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mies jätti vaimonsa ja lapsensa 2viikkoo sen jälkeen kun tavattiin. Olis jättäny jo aiemminkin mut en oikein tiennyt mitä halusin. Olis kyllä jättäny perheensä ilman muakin, tosin ehkä vähän myöhemmin...

Ap:lle: jos annat mennä vieraisiin niin otahan huomioon et mies voi sitten jäädä sille tielle...

Vierailija
22/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsin tottakai. No meni sitten ilman mun lupaani.

Kyllä ap se sun mies menee vieraisiin annoit sä sille luvan tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että vieraan naisen huuma häviäisi.

Vierailija
24/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö olemaan miettimättä esim. sitä että oliko se toinen nainen miehesi mielestä " parempi" kuin sinä, miten he tekivät sen, missä, miten kauan jne jne? Pystyisitkö luottamaan siihen että miehesi ketoo sinulle totuuden jos asiasta häneltä kysyt? Ja haluaisitko kuulla sen totuuden?

Itse pohdin tuota samaa asiaa joskus aikoinaan exän kanssa kun minulla seksihalut aivan nollassa ja hän oli kuitenkin erittäin viriili ja olisi halunnut joka päivä seksiä. Päädyin kuitenkin siihen tulokseen etten olisi kestänyt ajatusta miehestäni jonkun toisen naisen kanssa, joten jätin sen asian sikseen. Erottiin myöhemmin ihan muista syistä.

Kannattaa tosissaan harkita. Jos miehesi sitten käy vieraissa selkäsi takia niin se on hänen petturuuttaan.

Vierailija
25/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä munkin mies jätti vaimonsa ja lapsensa 2viikkoo sen jälkeen kun tavattiin. Olis jättäny jo aiemminkin mut en oikein tiennyt mitä halusin. Olis kyllä jättäny perheensä ilman muakin, tosin ehkä vähän myöhemmin...

Ap:lle: jos annat mennä vieraisiin niin otahan huomioon et mies voi sitten jäädä sille tielle...

Vierailija
26/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on totuus väittää äijäs mitä muuta tahansa.

Ennen vahtii kapallisen kirppuja kun kiimaisen pillun tai kullin.

Ei pettämiseen lupia kysellä. Taitaa äijälläs olla melkoinen pokerinaama kun tollasia puhuu.

Jos annat luvan vieraisiin menoon sano että molemmilla on silloin lupa kuksia missä huvittaa. Tasa-arvo se pitää olla.

Vierailija
27/29 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä löysin uuden miehen. Ex-mies halusi että laittaudun viimesen päälle ja menen ravintolaan ja olen jonkun kanssa ja sitten kerron hänelle kaikki mitä tapahtui. Häntä kiihotti ajatus minusta jonkun toisen kanssa.

Aika pervoa eikö totta.

Mieli muuttui kyllä myöhemmin kun viattomasta leikistä tuli muuta mitä hän oli ajatellut.

Vierailija
28/29 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö miehesi kokeileen toista naista?

Vierailija
29/29 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt omalle vaimolle voi noin puhua, tai sitten ei koe vaimoaan kohtaan kuin kaveruutta. Mitäs sitten teet, kun käy kokeilemassa? Annat uudelleenkin luvan? Nyt nainen ryhdistäydy ja sano, että erotaan vaan. Äläkä ota takaisin, kun tulee katumapäälle! Sulle löytyy parempi, jonka ei tarvi muita katella.