Tamponi jäi viikoksi
Jäi viikoksi paikalleen. Mietin vain että alapää löyhkää hieman enemmän kuin normaalisti. Voiko asian jättää sikseen, vai pitääkö tehdä jotain?
Kommentit (71)
Toivottavasti tämä on provo. Kertoo paljon ihmisestä ja hygieniasta jos näin kävisi. Lähinnä voisi kuvitella mt-potilaalle käyvän näin. Tuostahan voi tulla tosi paha sepsis ja septinen sokki. Puhumattakaan ihan vaan hajusta ja muusta yleisestä haitasta.
Heippa, tämä ei siis ole provo, vaan ihan oikeasti haluan tietää, kun en kehtaa tällaista kysellä livenä.
Miten voi jäädä sisään kun eikö lopulta ala vuotamaan läpi?
Vierailija kirjoitti:
Olin varmaan sinun perässäsi kauppajonossa. Oli kova löyhkä ja sanoinkin miehelleni, että jo kun värkki lemuaa. Kuulitko kun kommentoin?
Juu, minä olin kassalla töissä ja kyllä muuten haisi. Juttelimmekin kanssasi siitä, että noin pahanhajuista värkkiä pitäisi äkkiä näyttää lääkärille.
Ei kylläkään huvittaisi olla se joka sitä joutuu tutkimaan.
Melkoinen hehtaaripillu taidat olla, kun vasta viikon jälkeen huomasit.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on provo. Kertoo paljon ihmisestä ja hygieniasta jos näin kävisi. Lähinnä voisi kuvitella mt-potilaalle käyvän näin. Tuostahan voi tulla tosi paha sepsis ja septinen sokki. Puhumattakaan ihan vaan hajusta ja muusta yleisestä haitasta.
Ei oo provo. Lähinnä kävi niin että kuukautisten loppuvaiheessa en yleensä laita tamponia yöksi. No, viikonloppuna kun join viiniä niin olin sen sitten laittanutkin enkä enää muistanut seuraavana aamuna. Käsitin vain että kuukautiset olivat loppuneet. Ihmettelin kuitenkin muutaman päivän kuluttua tullutta lisävuotoa ja laitoin uuden tamponin. Sitten se tuli sieltä itsestään ulos jonkin ajan kuluttua. Olen kyllä kärsinyt kovasta työstressistä viime aikoina, ja unohdellut milloin mitäkin. Ja oikeasti tuö löyhkä oli liioittelua, mutta kuulosti itsestäni niin hauskalta että kirjoitin niin.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen hehtaaripillu taidat olla, kun vasta viikon jälkeen huomasit.
En ymmärrä tämän kommentin logiikkaa.
Kannattaisi varmaan ostaa apteekista Lactal- tms. kapseleita/geeliä, joka on tarkoitettu ph:n tasapainottamiseen. Sitten jos ei mene hajut ym. ohi omin konstein, mene gynelle.
Miten tunnottomat paikat pitää olla että unohtaa tamppoonin sisään?
Vierailija kirjoitti:
Tamponihan työnnetään sinne tunnottomaan osaan, ei jätetä emättimen suulle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju nähtävästi viehättää jostain syystä sellaisia jotka eivät edes tiedä naisen anatomiasta mitään. Oletteko teinejä?
Tunget siis tamponin naruineen päivineen sisälles ja unohdat sinne viikoksi.
Mahtavaa. Ei ihme ettet harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naru oli mennyt sisään. Kyllä pesen. En harrasta seksiä.
Miten se voi itsekseen "mennä sisään"?
Ei mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Tunget siis tamponin naruineen päivineen sisälles ja unohdat sinne viikoksi.
Mahtavaa. Ei ihme ettet harrasta seksiä.
Mitä outoa siinä on?
En tiedä miten sitä narua ei tuntunut. Ehkä oli viikonloppuna niin kova meno etten huomannut jättää narua roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jäädä sisään kun eikö lopulta ala vuotamaan läpi?
Kyllä alkoi, mutta vasta parin , kolmen päivän päästä.
Vierailija kirjoitti:
No kuule, ihan tavallisille, kiireisille ihmisillekin sattuu kaikenlaista kommellusta ja unohdusta.
Ruotsissa oli naisella sama kuparikierukka 20 v. Tulehtunut lopulta koko muijan sisukalut. Mutta eipä tullut raskaaksi.
Aijaa, mun naapuri se täällä kyselee. Kuule, koko rappukäytävä löyhkää sun sairaalle värkille.
Hyi helvata sentään
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mun naapuri se täällä kyselee. Kuule, koko rappukäytävä löyhkää sun sairaalle värkille.
Hyi helvata sentään
Jos sulla ei oo mitään neuvoa, niin miks tuut mun ketjuun? Kysyn niiltä jotka tietävät asiasta jotain. En kysynyt että mitä sinun onneton huumorintajusi asiasta keksii, ...
Huolestuttavaa, jos tuollainen unohtelu on "arkipäiväistä".