Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamponi jäi viikoksi

Vierailija
08.11.2017 |

Jäi viikoksi paikalleen. Mietin vain että alapää löyhkää hieman enemmän kuin normaalisti. Voiko asian jättää sikseen, vai pitääkö tehdä jotain?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootteja vaativa tulehdus on mahdollinen. Seuraa tilannetta ja varaa tarvittaessa aika gynelle.

Vierailija
2/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lähiaikoina ottaisit tampoonin pois ja pesisit sen alakerran?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Ota pois sieltä ennekuin tulehtuu ja pese värkkisi.

Vierailija
4/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos lähiaikoina ottaisit tampoonin pois ja pesisit sen alakerran?

Hei Älykkö, tamponi otettu pois jo monta päivää sitten ja hajua seurailtu. 

Vierailija
5/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponinhan voi pestä esim. astianpesukoneessa ja kuivatuksen jälkeen ottaa taas käyttöön.

Vierailija
6/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi jäädä viikoksi? Etkö pese alapäätä käden kanssa? Etkö vilkuile alaspäin pöntöllä käydessä ja huomaa narua? Etkö harrasta seksiä?

Haloo!

Vierailija
7/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan sinun perässäsi kauppajonossa. Oli kova löyhkä ja sanoinkin miehelleni, että jo kun värkki lemuaa. Kuulitko kun kommentoin?

Vierailija
8/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naru oli mennyt sisään. Kyllä pesen. En harrasta seksiä. 

Vierailija
9/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi jäädä viikoksi? Etkö pese alapäätä käden kanssa? Etkö vilkuile alaspäin pöntöllä käydessä ja huomaa narua? Etkö harrasta seksiä?

Haloo!

Miksi pitäis vilkuilla alaspäin kun käy vessassa? Aika harva harrastaa seksiä viikottain.

Vierailija
10/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina kammoan että käy noin että unohtuu sisälle... Pitää useamman kerran tarkistella menkkojen jälkeen et eihän siellä oo mitään.

Vierailija
11/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varmaan sinun perässäsi kauppajonossa. Oli kova löyhkä ja sanoinkin miehelleni, että jo kun värkki lemuaa. Kuulitko kun kommentoin?

Reps. Ei se niin kovasti lemua. Olen kyykkyasennossa, ja mielestäni olen haistanut outoa hajua. Normaalisti ei haise millekään. 

Vierailija
12/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin ja punastelin siinä edessäsi.

-Ap

Vierailija
13/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo!

En ole ap, mutta mulle on käyny sama. Kerran aamupöpperössä olin tunkenut toisen tamponin ottamatta vanhaa pois. Sitten vain vaihtelin sitä toista tamponia. Viikon jälkeen iski hetkinen-hetki ja menin kaivelemaan. Sieltähän se toinenkin tamponi löytyi ja haju oli sen mukainen kun sen ulos vetäisin. Onneksi ei tullut tulehdusta tai muutakaan, mutta hyi helvetti.

Vierailija
14/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi viikoksi?? Enemmän olisin huolissani muistamattomuudestasi, vaikka tämähän on provo kuitenkin.

Vierailija
15/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naru oli mennyt sisään. Kyllä pesen. En harrasta seksiä. 

Miten se voi itsekseen "mennä sisään"?

Vierailija
16/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamponinhan voi pestä esim. astianpesukoneessa ja kuivatuksen jälkeen ottaa taas käyttöön.

En kyllä pese alapäävärkkejä samassa koneessa millä pestään ruokailuvälineet... Yök.

Vierailija
17/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisiko olla viisainta soittaa ongelmajätelaitokselle, siis sen tamponin suhteen. Ei sitä ainakaan voi tavallisen jätteen sekaan laittaa, sen verran pitää kanssaimmeisiä arvostaa.

Vierailija
18/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen palsta. Kysyy neuvoa johonkin tylsään arkipäiväisen asiaan ja saa ketjuunsa liudan kommentoijia jotka kuvittelevat olevansa hauskoja. Well, you ain't that funny.

Vierailija
19/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa sivuten, niin mieheni haluaa työntää tamponin pyllyynsä aina kun hänellä on ripulia.

Vierailija
20/71 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi viikoksi?? Enemmän olisin huolissani muistamattomuudestasi, vaikka tämähän on provo kuitenkin.

Itsekin olen huolissani, vaikuttaa jo töihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän