Onko tämä raiskaus?
Heräsin yöllä kun mies oli sisälläni.
Olen aiemminkin herännyt ja sanonut etten pidä siitä.
Kommentit (30)
Miten helvetissä voi joku nukkua kun toinen työntää kullia sisään tai edes äheltää sitä ennen. Oliko se päällä vai alla vai miten se on voinut tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi naisen kanssa joka ei anna panna kun huvittaa. Minä antaisi naiseni ainakin tehdä niin. Erotkaa.
No oikeastaan olen suostunut lähes poikkeuksetta aina. Siksi en osaa edes syyttää miestä, koska oletus hänellä on jo tuo, että suostun.
Silti koen inhottavana, että minua pannaan kun nukun! En ymmärrä miten en edes herää heti, vaan vasta tilanteen jo tapahtuessa.
Mutta jooh.. Täytyisi osata puhua selkeämmin.
Ap
Mutta älä enää suostu. Ja vika ei ole siinä oletko puhunut selkeästi vai et, vika on vain ja ainoastaan sun miehessä. Ei ole normaalia toimintaa harrastaa nukkuvan ihmisen kanssa seksiä. Oletko samaa mieltä?
Olet kertonut miehellesi että et pidä kyseisestä toiminnasta ja itkenyt. Kuka aikuinen ihminen ei sitä ymmärrä? Kuka aikuinen ihminen ei kykene sen vertaa empatiaan? Kyse ei ole siitä että onko sun mies kuinka halukas tai seksuaalinen tai mitä vaan. Sun keho ei ole nukkuessa häntä varten (eikä muutenkaan). Sun keho on sua itseäs varten ja sinä päätät koska sitä saa toinen koskettaa.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole raiskaus, koska sinä et ole ilmaissut tahtoasi miehelle. Sano selkein sanoin miehellesi, että sinä et ikinä saa tulla sisälleni kun olen nukkumassa, tai muussa tiedostamattomassa tilassa. Jos sen kerrankaan vielä teet, taistelen kaikin voimin vastaan, lyön, puren ja potkin, otan eron välittömästi, ja teen rikosilmoituksen poliisille. Oletko ymmärtänyt asian??
Tämän jälkeen saat nukkua yösi rauhassa, tai jos todella sinut kehtaa vielä raiskata, potki vaikka hampaat kurkkuun ja ilmoitus poliisille. Täytyyhän se tuollaiselle ääliölle joku tolkku laittaa.
Älä ap kuuntele tätä. Viestin kirjoittaja on selkeästi mies, joka ei ymmärrä kuinka lamaannuttavaa ja pelottavaa on herätä raiskaukseen tai kuinka inhottavalta se tuntuu. Siihen turtuu, jähmettyy ja odottaa itkuisena koska se olisi ohi. Meidät naiset on kasvatettu olemaan hiljaa ja alistumaan. Miehet usein pätevät näissä tilanteissa kuinka naisen pitäisi huutaa ja potkia, muuten ei voida puhua raiskauksesta. Se on uhrin syyllistämistä ja tekee tilanteesta entistä hankalampaa. He pelkäävät että joutuvat itse syytteeseen samanlaisesta tilanteesta. KUKAAN normaali ihminen ei työnnä mitään toisen kehoon nukkuessa. Ja olet miehellesi sanonut että et pidä siitä. Olet sen kerran sanonut ja sen pitäisi riittää.
Nyt sanot sen uudestaan ja jos mies ei kuuntele tai ymmärrä pahaa oloasi niin kyseenalaista onko mies sittenkään niin ihana?
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole raiskaus, koska sinä et ole ilmaissut tahtoasi miehelle. Sano selkein sanoin miehellesi, että sinä et ikinä saa tulla sisälleni kun olen nukkumassa, tai muussa tiedostamattomassa tilassa. Jos sen kerrankaan vielä teet, taistelen kaikin voimin vastaan, lyön, puren ja potkin, otan eron välittömästi, ja teen rikosilmoituksen poliisille. Oletko ymmärtänyt asian??
Tämän jälkeen saat nukkua yösi rauhassa, tai jos todella sinut kehtaa vielä raiskata, potki vaikka hampaat kurkkuun ja ilmoitus poliisille. Täytyyhän se tuollaiselle ääliölle joku tolkku laittaa.
Älä ap kuuntele tätä. Viestin kirjoittaja on selkeästi mies, joka ei ymmärrä kuinka lamaannuttavaa ja pelottavaa on herätä raiskaukseen tai kuinka inhottavalta se tuntuu. Siihen turtuu, jähmettyy ja odottaa itkuisena koska se olisi ohi. Meidät naiset on kasvatettu olemaan hiljaa ja alistumaan. Miehet usein pätevät näissä tilanteissa kuinka naisen pitäisi huutaa ja potkia, muuten ei voida puhua raiskauksesta. Se on uhrin syyllistämistä ja tekee tilanteesta entistä hankalampaa. He pelkäävät että joutuvat itse syytteeseen samanlaisesta tilanteesta. KUKAAN normaali ihminen ei työnnä mitään toisen kehoon nukkuessa. Ja olet miehellesi sanonut että et pidä siitä. Olet sen kerran sanonut ja sen pitäisi riittää.
Nyt sanot sen uudestaan ja jos mies ei kuuntele tai ymmärrä pahaa oloasi niin kyseenalaista onko mies sittenkään niin ihana?
Sinähän se oikea pölvästi olet! Silloin kun joku tekee sellaisen asian, mitä ei halua itselle tehtävän, kyllä se käsi sentään pitää saada liikkeelle. Jos on niin surkea että ei saa. kärsiköön nahoissaan, mutta turhaa siitä on sen enempää valittaa. Kuinka tyhmä pitää olla että ei kehota toista tekemään asialle jotain, silloin kun pahaa tapahtuu? Silloin kun ryhtyy edes huutamaan kuin palosireeni, ja potkii toista pois, ainakin viesti tulee perille, että tällainen ei vain käy! Jos kuitenkin tekee, häkki heiluu raiskauksesta, ja niin kuuluukin heilua.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sanot sen uudestaan ja jos mies ei kuuntele tai ymmärrä pahaa oloasi niin kyseenalaista onko mies sittenkään niin ihana?Sinähän se oikea pölvästi olet! Silloin kun joku tekee sellaisen asian, mitä ei halua itselle tehtävän, kyllä se käsi sentään pitää saada liikkeelle. Jos on niin surkea että ei saa. kärsiköön nahoissaan, mutta turhaa siitä on sen enempää valittaa. Kuinka tyhmä pitää olla että ei kehota toista tekemään asialle jotain, silloin kun pahaa tapahtuu? Silloin kun ryhtyy edes huutamaan kuin palosireeni, ja potkii toista pois, ainakin viesti tulee perille, että tällainen ei vain käy! Jos kuitenkin tekee, häkki heiluu raiskauksesta, ja niin kuuluukin heilua.
Niin, jotenkin en vaan osaa kuvitella, että voisin tehdä kumppanilleni mitään fyysistä pahaa. Sanoa ei, ja työntää pois, mutta jos jatkaisi, niin en varmaan pystyisi jatkamaan. Sitä on niin outo selittää, mutta kun kyse on omasta puolisosta, eikä puskaraiskaajasta, niin reagointi ei vaan toimi samalla tavalla.
Siksi ymmärrän, että oma vika. En kehdannut sitä linkkiäkään lähettää, kun mies oli kuin koko juttua ei olisi tapahtunut. Sanoin kyllä etten halua hänen tekevän mitään, jos nukun.
En tiedä miksi en herää.. Univelkaa aika paljon, kun en heti illasta saa unta..
Ap
Meillä samaa, joskus on ollut sisälläni kun olen tullut töistä. Tietää vara-avaimen paikan.
Luvaton pillun käyttöönotto eli lievä raiskaus.
Toisaalta onko siitä isommin haittaa, muistuta vaan miehellesi että haluat olla hereillä, kun sellaista puuhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen nukkumaan eri huoneissa.
Mieluummin eri asunnoissa.
Missä itsekunnioituksesi?
Mies pitää sinua helppona seksinukkena. Miksi pitäisi itseään pahana raiskaajana (joka on), kun häntä ei siitä tuomita vaan tarjotaan vaan lisää... Palkitset hänen käytöksensä jatkamalla suhteessa. Mies tyytyväisenä raiskailee, kun pään silittelyllä ja muulla kivuudella saa seksivälineensä kuitenkin pidettyä itsellään. KAIKKI osaavat olla kivoja halutessaan muiden suhtautuvan itseensä myötämielisesti ja helpottaakseen arkeaan, Hitlerkin oli naisten kämmeniä suuteleva herrasmies.