Miksiköhän mulla on aina vastoinkäymisiä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olet rikollinen helluntailailapsi
?
Mäkin mokaan aina kaiken, eikä kukaan oikein ymmärrä tai välitä musta. Kaikki mikä voi mennä pieleen menee varmasti pieleen. ):
Täälläkin tulee jatkuvasti vastapalloon. Oppiipa iloitseen pienistäkin asioista ja hetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Asenne.
No ei muuten ole. Mä erehdyin yksi päivä oikeen sulkemaan silmät ja huokaisee, mikä ihana päivä... päätin samointein mennä juuri kohdalle sattuneeseen leipomoon kahville kunnes kassalla tajusin että mun puhelin/lompakko on kadonnut. Se oli varastettu ja kaikki kortti yms heitetty roskiin.
Tuo kuvaa parhaiten mun elämää. Mulle tapahtuu paljon hyviäkin asioita mutta jos erehdyn niitä fiilistelee, jotain tapahtuu ja tiputtaa mun kovaa alas.
Ei tää oo sellainen asia jonka vain mä huomaan, mun lähipiiri näkee tään myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenne.
No ei muuten ole. Mä erehdyin yksi päivä oikeen sulkemaan silmät ja huokaisee, mikä ihana päivä... päätin samointein mennä juuri kohdalle sattuneeseen leipomoon kahville kunnes kassalla tajusin että mun puhelin/lompakko on kadonnut. Se oli varastettu ja kaikki kortti yms heitetty roskiin.
Tuo kuvaa parhaiten mun elämää. Mulle tapahtuu paljon hyviäkin asioita mutta jos erehdyn niitä fiilistelee, jotain tapahtuu ja tiputtaa mun kovaa alas.
Ei tää oo sellainen asia jonka vain mä huomaan, mun lähipiiri näkee tään myös.
Mulla samanlaista mutta mä mietin että olen aiheuttanut paljon tuskaa sivulleni eli jos siksi saan vastoinkäymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Asenne.
Tuollaista kirjoittaa vain ihminen, jonka elämä on ollut suhteellisen helppoa, helppoa tai mukiinmenevää. Kukaan todellisissa vaikeuksissa ollut ei kirjoita tuollaista.
Olet rikollinen helluntailailapsi