Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko hävennyt, jos äitisi olisi ollut ylipainoinen?

Vierailija
07.11.2017 |

Itse olisin. Ei siihen aikaan nähnyt ylipainoisia, niitä oli ehkä yksi koko kylällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on ylipainoinen. Kyllähän se hieman hävettää, mutta ei mahdottomasti. 

Vierailija
2/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli ylipainoinen. Ja kyllä ainakin omassa lapsuudessani, 1970-1980 luvulla, varsinkin synnyttäneissä naisissa oli paljonkin ylipainoisia. Paljon oli samanlaisia pulleita pehmeitä äitihahmoja kuin oma äitini.

En erityisemmin koskaan äitiä hävennyt, en vakavissani. Ehkä joskus teini-iän muusta syystä alkaneessa kiukkupuuskassa hänen "läskinsäkin" haukuin mutta elämässäni ei mitenkään keskeinen teema ollut äidin häpeäminen missään mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tunnustaa, mutta lapsena/teininä häpesin äitini ulkonäköä. Äitini oli lihava ja homssuinen.

Vierailija
4/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minua koskaan häirinnyt tai hävettänyt äitini ylipaino. Tiesin jo tuolloin että ihmisiä on erikokoisia. Ei siinä mitään sen kummallisempaa ollut.

Vierailija
5/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli syömishäiriöinen ja laiha, joka kommentoi koko ajan "läskejään". Kommentoi myös minun painoa ja elämässä kauheinta oli lihoa. Naisten tärkein ominaisuus oli olla koko ajan laihdutuskuurilla. Jatkuva morkkaaminen, minusta ällöttävänä puhuminen, painon kyttääminen sai sitten minut sairastumaan anoreksiaan parikymppisenä. Vieläkään en ole sinut itseni kanssa, enkä tiedä miten terveellisesti laihdutettaisiin.

Olisin siis ottanut lihavan mutta lempeän äidin koska vain.

Vierailija
6/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hävennyt koskaan äidin ylipainoa, mutta matalaa koulutusta kylläkin

Vierailija
7/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini oli pieni ja pyöreä ja kaunis tietty mun silmissäni mutta itse harmitteli ylipainoaan.

Pituutta 158cm ja painoa huimat 62kg! Eli täysin normaalipainoinen! Siihen maailmanaikaan (60-70 luvuilla) kuitenkin pyöreä muihin verrattuna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme