Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
721/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti suomalaiset eivät edes halua voittaa euroviisuja. Se ei ole taloudellisesti järkevää.

Kuinka paljon per capita saamme nettoa jos ja kun häviämme viisumittelön?

Vierailija
722/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se Meri vakuuttaa Ilta-Sanomissa että Saara ei ois pärjänny ilman häntä (joo, ois voinu pärjätä paremminkin jos ois ollu kunnon manageri...mitenhän muut starat pärjää ilman Meriä?)

ja että on mahtavaa "tehdä Suomea."

Sä Meri et tee mulle mitään Suomea, mulle Suomi on jotain syvempää ja perinteisempää.

Mä en halua jotain sateenkaari-Suomea.

Täällä on toivottu, että kun ne nyt pärjäisi siellä maailmalla ja pysyisi poissa Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se Meri vakuuttaa Ilta-Sanomissa että Saara ei ois pärjänny ilman häntä (joo, ois voinu pärjätä paremminkin jos ois ollu kunnon manageri...mitenhän muut starat pärjää ilman Meriä?)

Sä Meri et tee mulle mitään Suomea, mulle Suomi on jotain syvempää ja perinteisempää.

Täällä on toivottu, että kun ne nyt pärjäisi siellä maailmalla ja pysyisi poissa Suomesta.

No joo, menkööt Lontooseen kaakattamaan.

Vierailija
724/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti suomalaiset eivät edes halua voittaa euroviisuja. Se ei ole taloudellisesti järkevää.

Kuinka paljon per capita saamme nettoa jos ja kun häviämme viisumittelön?

Tämä pitäisi sevittää. Nythän on presidentinvaalitkin.

Vierailija
725/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara ja Meri Suomi100 sotaveteraanit.

Vierailija
726/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onks täällä oikeasti pettyneitä että ekaa kertaa suomea edustaa joku joka osaa laulaa? :D

Repeämys!

Meinaat että sellaiset nobodyt kuin esim. Fredi, Katri Helena, Laila Kinnunen, Marion Rung tai Laura Voutilainen nimenomaan eivät osanneet laulaa? Tutustu aiheeseen ennen kuin kommentoit raflaavasti.

Terveisiä uudelta vuosituhannelta!

Eikun Laura olikin 2002... eli 15 vuotta sitten :)

Silloin kannattaa tarkentaa, mitä väitteellään tarkoittaa. Jos ei ole seurannut viisuja kuin viimeiset viisi vuotta, niin silloin väite pitää paikkaansa, koska pidän Krista Siegfridsiäkin vielä ihan kyvykkäänä laulajana, hänen musiikkinsa vain on kamalaa. Kuten Voutilaisenkin. Mutta nämä ovat makuasioita.

Täällä muutenkin jotkut kommentoivat "tosiasioita" selvästi tutustumatta koko euroviisuihin edes googlen vertaa.

Vierailija
727/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meri sanoo että "Saara ei olisi tässä ilman minua".

Se on ihan totta.

Ilman Meriä olisi oikeasti voinut menestyäkin.

Vierailija
728/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokumentissä ihmetellään kuinka suomalaiset "fanit" ei reagoi Saaraan mitenkään. Ehkä ne on tavallisia ohikulkijoita, ei faneja. Miten ihmisten pitäisi reagoida kun näkevät hänet, pyörtyä ja "fanittaa"? Voi taivas!

Vierailija
729/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla on näkyvyyttä euroopassa x-factorin kautta. Jos vaan saadaan sille oikeasti hyvä biisi ja lavashow kuntoon niin voidaan helposti päästä pidemmälle kuin viime vuosina. Suomi on aina ollut jumbona mukana jos edes finaaliin on päästy. Voittoon en silti usko.

Vierailija
730/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tehdä Suomea"? Mitä hel-vet-tiä?

Miksi nämä tulivat takaisin Suomeen, joka on junttila, jossa ei tueta, ei ole mitään, on vain 5 miljoonaa ihmistä, jotka ovat kateellisia jne jne jne. MIKSI?

Tää Merisaarakukkanen on kyllä mätä kirsikka koko Suomi100-vuoden lässähtäneen kakun päällä.

Tämän muistaa vielä 20 vuoden kuluttuakin, kuinka Suomen satavuotisjuhla saatiin pilattua kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Vierailija
731/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokumentissä ihmetellään kuinka suomalaiset "fanit" ei reagoi Saaraan mitenkään. Ehkä ne on tavallisia ohikulkijoita, ei faneja. Miten ihmisten pitäisi reagoida kun näkevät hänet, pyörtyä ja "fanittaa"? Voi taivas!

Brittimanageri luulee että kaikki kaksi täysin ulkopuolista ohikulkijaa on vain ujoja faneja. 😂😂😂😂

Vierailija
732/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa varmaan sellainen muilutus, että kaikkien suomalaisten on pakko hurrata jos näkevät Saaran. Vähän kuin rokotepakottaminen, työpaikoilla aletaan vaatia Saaran kannustamista yhteishengen nimissä, pikkujouluissa otetaan kuva Saara pahvikuvan vieressä ja kaikkien on kirjoitettava someen hashtag nofeariea ja saaraa.

Vierailija
733/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaralla on näkyvyyttä euroopassa x-factorin kautta. Jos vaan saadaan sille oikeasti hyvä biisi ja lavashow kuntoon niin voidaan helposti päästä pidemmälle kuin viime vuosina. Suomi on aina ollut jumbona mukana jos edes finaaliin on päästy. Voittoon en silti usko.

Ja tästä on hyötyä suomalaisille, koska...

Vierailija
734/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku nyt oikeasti lyödä faktat pöytään Saara Aallon kuluneesta vuodesta, nämä paljon mainostetut levy-yhtiösopimukset, studioissa ahertamisen jne...? Ja osaisiko joku vielä kertoa Saara Aallon menestyskappaleet ja levyt?

Vierailija
735/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rauhassa noi suurimmatkin tähdet saa suomessa mennä kadulla eikä niitä hysteerisiä faneja tosta noin tule vastaan. 

Vierailija
736/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onks täällä oikeasti pettyneitä että ekaa kertaa suomea edustaa joku joka osaa laulaa? :D

Repeämys!

Meinaat että sellaiset nobodyt kuin esim. Fredi, Katri Helena, Laila Kinnunen, Marion Rung tai Laura Voutilainen nimenomaan eivät osanneet laulaa? Tutustu aiheeseen ennen kuin kommentoit raflaavasti.

Terveisiä uudelta vuosituhannelta!

Eikun Laura olikin 2002... eli 15 vuotta sitten :)

Silloin kannattaa tarkentaa, mitä väitteellään tarkoittaa. Jos ei ole seurannut viisuja kuin viimeiset viisi vuotta, niin silloin väite pitää paikkaansa, koska pidän Krista Siegfridsiäkin vielä ihan kyvykkäänä laulajana, hänen musiikkinsa vain on kamalaa. Kuten Voutilaisenkin. Mutta nämä ovat makuasioita.

Täällä muutenkin jotkut kommentoivat "tosiasioita" selvästi tutustumatta koko euroviisuihin edes googlen vertaa.

Kuvaavaa on, ettet sinäkään maininnut ketään 2010-luvulla Suomea edustanutta. Koska kukaan ei edes muista heitä ilman Googlea. Paitsi Pertti Kurikan.

Vierailija
737/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä on hyötyä suomalaisille, koska...

Jotkut saattaa etukäteen tykätä ja äänestää ihan vaan kannatuksen vuoksi. Jos mietii mitä kaikkea meillä on ollu edustamassa lähivuosina..

Vierailija
738/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset varmaan ylpeitä TÄISISSÄ vaipoissaan säästösyistä, että saadaan Saaran unelma toteutettua ja maksetaan euroviisujärjestelyt.

Vierailija
739/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomi jää finaalista, Saara ja fanit syyttävät huonoa biisiä ja minä nauran kippurassa.

Vierailija
740/3679 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset varmaan ylpeitä TÄISISSÄ vaipoissaan säästösyistä, että saadaan Saaran unelma toteutettua ja maksetaan euroviisujärjestelyt.

Ja paskasissa kynnenalusissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi