Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nyt nähdä niiden tuomarien naamat jotka haukkuvat no fearin ja estivät Saaran pääsyn Euroviisuihin. Yleisön äänillä hän Saara olisi päässyt.
A. Hän on parantanut lavaesiintymistään ja ulkonäköään.
B. 2016 se heikko kohta oli biisi, joka on kaamea.
Millä tavalla hän on parantanut ulkonäköään?
Vierailija kirjoitti:
Saara kiehnää Suomessa. Ei ole ollut keikkoja muualla. Oikeita keikkoja.
Biisi euroviisuissa ei saa olla lesbobiisi. Suomalaiset ovat kyllästyneet. Nyt Saaran pitäisi mennä sinne maailmalle ja pysyä siellä.
Nämä euroviisut vielä Suomen piikkiin ja toivottavasti häipyy.
Ihan puistattaa millainen narsisti hän on... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa nyt nähdä niiden tuomarien naamat jotka haukkuvat no fearin ja estivät Saaran pääsyn Euroviisuihin. Yleisön äänillä hän Saara olisi päässyt.
Juice-ravinnelisäkapseleilla.
Tuota siis valittiinko se leguaani jonkun pienen sisäpiirin toimesta ilman mitään kansanäänestystä?
(ihan pihalla lööpeistä viimeaikoina)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama edustaako Saara Euroviisuissa vai ei. Nythän se kannattaa sinne lähettää jos koskaan kun ainakin Briteissä se on saanut tietyissä (X Factor ja seksuaalivähemmistöt) piireissä huomiota ja suosiotakin.
Se mikä mua pännii on että tässä nyt kylmästi sivuutetaan kaikki ne jotka ovat lähettäneet oman biisinsä tuonne UMK:n. Ei kovin reilua, vai onko? Tässä tulee mieleen että Yle on kuullut noista BBCn aikeista ottaa Saara kisaan mukaan ja sitten siellä on paniikissa hätiköitynä tehty tämä päätös. Eli tämä koko homma on tapahtunut viimeisten parin viikon sisällä.
Britanniassa on kyllä tänäkin vuonna karsinnat. Biisejä haetaan UMK:n tyyppisellä avoimella haulla ja myös pyydetään tunnetuilta biisintekijöiltä. Britanniassa Saara olisi joutunut karsintoihin kuten kaikki muutkin.
Tiedän. Asun itse Englannissa. En mä muuta tietääkseni väittänytkään?
Ja silti uskot, kun Saara on kertonut Sunille, että BBC haluaa hänet brittien euroviisuehdokkaksi?
Se päätettiin jo syyskuussa, että Saara edustaa Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No edes yrittää pukeutua paremmin. Se aiempi hörhelötyyli paljaalla pömppömahalla ei puhutellut minua.
Ai kun on tuskaa Saara heittereillä 😉
Saara Aalto näyttää dokumentissa Kämpistä tyhjälle kadulle sydänmerkkiä... hän näkee siellä jotain faneja joita siellä ei oikeasti ole... :(
Saara ei ole menestynyt eikä menesty, KOSKA HÄNELLÄ EI OLE OLLUT HYVÄÄ MUSIIKKIA.
Suomalaiset ei liity tähän mitenkään. Suomalaiset ovat tienneet hänen laulavan hyvin, mutta ammattitaidoton biisin tekijä. Toisia artisteja matkimalla ei pärjää maailmallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele kun koko kevät Saaraa hierotaan heidän naamaansa :D
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Saarasta tuli nyt maailmantähti. Voi olla hiljaa puoli vuotta ja "valmistautua" Euroviisuihin. EI tarvi singleä, levyä, eikä keikkoja... kun "sopimus kieltää" tai kun "euroviisut menee kaiken edelle" :D
Saara on niin ihana!!!!!!!
Olisinpa isona niin kuin hän.
Saaran esittelyvideo euroviisuissa. Onko se pelkää Saaraa ja hänen unelmiaan, vai mainitaanko Suomi?
Mikä sekojuttu toi dokumentti on?!?!? Muija lässyttää siitä ettei häntä tueta ja sitten samalla selittää että hän on menestyksen myötä joutunut luopumaan sosiaalisesta elämästä ja on siksi yksinäinen?!?!? Mikä menestys?!?!? Mistä luopunut? Taasko se ei pysty käymään kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun Saara miettisi etukäteen vastaukset toimittajien kysymyksiin. On aika itsestäänselvää, että kysytään esim. omaa Euroviisusuosikkia, ja jos on vieläpä tällaisella menettelyllä noussut edustajaksi, niin sen verran voisi tehdä taustatyötä, että jonkun biisin sieltä osaisi sanoa. Varsinkin, kun puhetaito ei ole hänen vahvuutensa, niin sitä suuremmalla syyllä pitäisi miettiä ne sanomiset etukäteen.
Nyt Saaralla onkin mahdollisuus kasvaa ihmisenä ja opetella kannustamaan muita. Jopa suomalaisia! Hän voisi nimetä vaikkapa Suomen menestyneimmän viisuartistin Lordin suosikikseen. Vai nyrpistääköhän Saara nenäänsä Lordille?
Toivottavasti esitykseen ei kuitenkaan rahdata Joulupukkia taustalle ja pallonaamaisia tonttuja.
Saaran isän mukaan Saara on kuulemma laulanut puolentoistavuoden ikäisenä täydellisesti! :D:D:D:D:D MY GOD!
Suomea dissaava kiintiölesbo valittiin edustamaan Suomea euroviisuihin järjestämällä sille erikoiskilpailu jossa on vain yksi osallistuja.
Suomi 2017.
Dokkarissa pallopää selittää että "kyllä mä tiedän että ilman mua Saara ei olis mennyt x-factoriin..." ja heti kohta saara toteaa että "mua ei tarvi koskaan kannustaa mihinkään uuteen että mä oon aina ollut heti että jee idea tehdään!" :D
Saaran sisko selittää dokumentissa että Saara ei ole koskaan ollut överi vaan aito! ?!?!? Onko siskollakin joku harhaongelma?
Saara kiehnää Suomessa. Ei ole ollut keikkoja muualla. Oikeita keikkoja.
Biisi euroviisuissa ei saa olla lesbobiisi. Suomalaiset ovat kyllästyneet. Nyt Saaran pitäisi mennä sinne maailmalle ja pysyä siellä.
Nämä euroviisut vielä Suomen piikkiin ja toivottavasti häipyy.