Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran sisko selittää dokumentissa että Saara ei ole koskaan ollut överi vaan aito! ?!?!? Onko siskollakin joku harhaongelma?
Ja yhdessä vanhassa haastattelussa Suvi kertoi, ettei ole Saaralle kateellinen, koska Saara on tehnyt töitä paljon. Häh?
Et voi kyllä väittää, etteikö Saara olisi tehnyt h*lvetisti töitä.
Häh?
Työ on sellaista josta saa palkkaa.
Se että sä et viitti persettä sohvalta nostaa kun tuet juoksee, ei tarkoita sitä etteikö monet muut tekisi kovasti duunia unelmiensa eteen.
Kukaan ei vastaa. Miksi Suomen valtio on Saara Aallolle velkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran sisko selittää dokumentissa että Saara ei ole koskaan ollut överi vaan aito! ?!?!? Onko siskollakin joku harhaongelma?
Ja yhdessä vanhassa haastattelussa Suvi kertoi, ettei ole Saaralle kateellinen, koska Saara on tehnyt töitä paljon. Häh?
Häh?
Hienosti on ay-liike ja demarit sekoittaneet av-mamman pään.
Ilmankos Suomesta ei tule menestyviä muusikoita :)
Millä Meti elättää itsensä? Musiikilla, vaikka ei osaa laulaa ukko nooaakaan. Ei tosiaan Suomessa ole monta tuollaista.
Tosin Saara varmistaa, että Meri on rahallisesti riippuvainen hänestä. Niin ne palvelijat pidetään. Välillä kehaistaan.
Haluatko jutella tuosta sairaasta Saara-vihastasi? Oletko kateellinen siitä, kuinka kaunis ja ihana ja huomiotasaava Saara on?
Myönnä pois vain, se on ihan normaalia. Saattaisit parantua vielä joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vastaa. Miksi Suomen valtio on Saara Aallolle velkaa?
Minä olen Saarahullu!
Minun sanani on laki. minun ei tarvitse perustella asioita. minä olen laki.
Vierailija kirjoitti:
Vain sinulla. Me rakastamme sinua, vaikka olet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Se että sä et viitti persettä sohvalta nostaa kun tuet juoksee, ei tarkoita sitä etteikö monet muut tekisi kovasti duunia unelmiensa eteen.
Mutku mun p*rse osaa laulaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun on tuskaa Saara heittereillä 😉
Ajattele kun koko kevät Saaraa hierotaan heidän naamaansa :D
Onneksi viisuhäviön jälkeen Saarasta ei enää kuulla missään. Ura on tapulteltu.
Ja jankan elämä on taputeltu, kun ei ole enää vihattavaa:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Eiköhän Suomessa ole muitakin ahkeria töntekijöitä, kuin Saara prinsessa Aalto.
Saara4ever kirjoitti:
Heheh. Ollut hauskaa lukea tätä vauva-foorumin kaunaisten muijien ulinaa. En ymmärrä miksi niin monelle täällä Saara Aalto on ollut kuin punainen vaate, vuosia - hemmetti. Mitä enemmän kaunaista ulinaa, sitä enemmän Saaran pointsit nousevat mun asteikolla. Saara Aaltohan on loistava artisti, persoonakin kiltin oloinen...Miksi tämän luokan taiteilijan pitäisi aina olla erityisen vaatimaton? Suomessa vaatimattomuus on käsittämätön hyve. Ei saisi olla oma itsensä. Jossain enemmän avoimessa yhteiskunnassa vähätellyn korostamista pidettäsiin vähintään epäilyttävänä!
Mihin perustat väitteesi, että heitterit ovat pelkästään naisia? Yksi Saaran suurimmista kriitikoista on miehen blogin perusteella mies. Samoin noihin lehtienkin juttuihin näyttää kirjoittavan paljon miehiä. Ehkä enemmän kun naisia.
Suomessa saa olla oma itsensä, jos on introvertti, tykkää juoda alkoholia ja kuuntelee heviä, suomirokkia tai iskelmää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Saaran valinnassa on ainakin se hyvä puoli, että enää kukaan ei voi väittää ettei Saaraa tuettaisi Suomessa. Pääseehän hän ihan viisuihinkin, koska sitä "niiiiin paljon" haluaa.
Jos viisuissa Saaraa ei äänestetä, hän voi syyttää kaikkia muita mutta ei suomalaisia.
No suomalaisten vika, kun äänestivät hänelle väärän biisin. Hän olisi halunnut just jonkun niistä kahdesta muusta ja balladina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä Saaran valinnassa on ainakin se hyvä puoli, että enää kukaan ei voi väittää ettei Saaraa tuettaisi Suomessa. Pääseehän hän ihan viisuihinkin, koska sitä "niiiiin paljon" haluaa.
Jos viisuissa Saaraa ei äänestetä, hän voi syyttää kaikkia muita mutta ei suomalaisia.
No suomalaisten vika, kun äänestivät hänelle väärän biisin. Hän olisi halunnut just jonkun niistä kahdesta muusta ja balladina.
Ja Yle sovitti väärin. Kuten "pilasi" No Fearinkin...
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliospesialisti sanoo dokumentissa näin:
Mun mielestä Saara on menestynyt Suomessa ihan törkeen hyvin. Ei täällä ole kovin montaa jotka elättää itsensä musiikin tekemisellä...
Vai niin... Mitäköhän ne tuhannet muut musiikilla itsensä elättävät funtsii?
Eikös hän myös ottanut kaiken kunnian Saaran menestymisestä täysin itselleen tyyliin
"Ilman mua Saara ei olisi tässä/saavuttanut kaikkea tätä menestystä tmv." ja
"Mä oon aina miettiny, miks mä oon tehny vaan lyhyttä keikkaa ja vähän kaikkea mahdollista, mut nyt siitä kaikesta on pelkkää hyötyä Saaralle"
Hän myös ilmaisi miten yksin kannettu vastuu Saaran kaikesta menestyksestä painaa:
"Välillä toki hirvittää, miten paljon vastuuta mä oon ittelleni ottanu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Eiköhän Suomessa ole muitakin ahkeria töntekijöitä, kuin Saara prinsessa Aalto.
Kiistääkö muka joku sitä? Kaikkialla maailmassa on kovasti töitä paiskivia ihmisiä. Prinsessatkin jopa. Entä sitten?
Saara huono häviäjä, nyt ei voi tulla enää kakkoseksi, kun ei anneta muiden tulla kilpailuun mukaan. Tais lapsellisella kiukuttelulla saada tahtonsa läpi. Ei sitten kumminkaan kelvannu Britteihinkään. Routa ajo porsaan kotiin, näin on näppylät!
Taidat oikeasti rakastaa ihanaa Saaraa, mutta peität sen mukavihaan. Tule mukaan keijutanssiin!
Nyyh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun on tuskaa Saara heittereillä 😉
Ajattele kun koko kevät Saaraa hierotaan heidän naamaansa :D
Onneksi viisuhäviön jälkeen Saarasta ei enää kuulla missään. Ura on tapulteltu.
Ja jankan elämä on taputeltu, kun ei ole enää vihattavaa:(
Samoin taitaa käydä sinulle, kun et voi enää notkua 24/7 palstalla jankkaamassa jankkaajasta.
Aito ja iloinen Saara on myös kertonut, että hymyilee, vaikka sisällä kuohuu.
Hän näyttää aidosti tunteensa.
Hymyä hän on harjoitellut peilin edessä hokien: "olen söpö". Niin hän on kertonut ja ihmetellyt, eivätkö kaikki tee niin.