Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa umk 2016 Ylona, samannäköinen, kun Venäjän euroviisuedustaja, joka ei päässyt euroviisuihin, kun oli esiintynyt Krimillä.
Mitä mieltä Ilja ja MV-lehti on tästä boikotista?
Ja-a en tiedä.
Politiikkaa kummaltakin Venäjällä ja Ukrainassa.
Sitten tämä Julia tuotiin vielä Suomeen hoitoon: Ukraina olisitte, kuten Suomi.
Äidinkielesi on...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä euroviisuja: Marion pärjäsi molemmilla kerroilla hyvin, Anneli Saaristo oli loistava, Softengine, viimevuotinen oli hieno, Sonja Lumme, Aspelundit, Klimenkon Aurinko laskee länteen on upea, Seija Simola...
alkuperäinen:
Seija Simola - Kun aika on
Saara ja Teemu:
Vaikka Saara miten yrittää briljeerata äänellään niin Seija vie tämänkin ihan 100-0.
Kun aika on biisillä pärjättiin ehkä joskus 1800 luvulla mut ei herranjumala noin mitäänsanomaton biisi enää menestyisi. Maailma on muuttunut mamma
Ajat muuttuu, mutta Saara osaa pilata biisin kuin biisin aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tätä "Saara Aallon kadonnut veli" -casea nyt kovasti. Aalto kirjoittaa itse somessa asiasta, josta ei tarvitse tiedottaa julkisesti, kertoo juurta jaksaen sen prosessin, jonka avulla tämä velipuoli löytyi. Sen jälkeen hän toivoo, että media ja ihmiset kunnioittaisivat heidän yksityisyyttään tässä asiassa. Miksi tämän kanssa piti tulla julkisuuteen alun alkaen? Ei ketään kiinnosta Saaran perhesuhteet niin paljon, että niitä jaksettaisiin ruveta kaivelemaan, jos hän ei itse syöttäisi tätä tarinaa medialle. Monet julkisuuden henkilöt osaavat pitää yksityisasiansa yksityisinä ihan vain siten, että eivät itse kirjoita niistä pitkiä avautumisia facebook-seinilleen. En tajua.
Studio Impossible - Riki Sorsan veli - Huoltoasemalla
Tomi Metsäketo ja Riki Sorsa, kuin kaiksi marjaa.
Rakas kommentoi somessa että hän alunperin huomasi Mikaelin ja Saaran yhdennäköisyyden jo kaksi vuotta sitten kaupassa ja huomautti tästä eleillään Mikaelile. Tästä syystä Mikael alkoi "kiinnostumaan" Saarasta. Rakas saattoi perheen yhteen, koko tapahtumaketju on hänen ansiotaan :)
Vierailija kirjoitti:
Rakas kommentoi somessa että hän alunperin huomasi Mikaelin ja Saaran yhdennäköisyyden jo kaksi vuotta sitten kaupassa ja huomautti tästä eleillään Mikaelile. Tästä syystä Mikael alkoi "kiinnostumaan" Saarasta. Rakas saattoi perheen yhteen, koko tapahtumaketju on hänen ansiotaan :)
Yhdessä he tekevät parempaa Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Olen paras ja ihanin!
Hahah...ennustava tekstinsyöttö taas jotain omiaan.
Tarkoitin siis, että MERI on paras ja ihanin!
Vierailija kirjoitti:
On se rakas aikamoinen.
No onko siitä Mikaelista kuvaa?
Nuo Saara Aallon vanhat räkyttävät fanit noissa lehtien kommenttiosioissa.
Eikö 50 luvulla ole opetettu käytöstapoja?
umppalumppa kirjoitti:
Toivottavasti spotify saa aikaan sellaisen toiminnon, että voi blokata tietyt tyypit... todellakaan en kaipaa sieltä edes vahingossa kyseisen artistin tuotantoa!
Miksi et anna edes mahdollisuutta? Sääli, sillä jäät paljosta paitsi
Katoin just ton dokkarin ja joku täällä motkotti Saaran syöneen pastaa. Yhdessä kohtaa söi joo, mut vanhemmillaan söi kanaa, mitä pahaa? Saara ei ole vegaani eikä edes vegetaristi ja olisiko Saaran pitänyt heittäytyä lapsellikseksi ja sanoa äidilleen "hyi en voi syödä tee mulle oma ruoka"
Vierailija kirjoitti:
Katoin just ton dokkarin ja joku täällä motkotti Saaran syöneen pastaa. Yhdessä kohtaa söi joo, mut vanhemmillaan söi kanaa, mitä pahaa? Saara ei ole vegaani eikä edes vegetaristi ja olisiko Saaran pitänyt heittäytyä lapsellikseksi ja sanoa äidilleen "hyi en voi syödä tee mulle oma ruoka"
Niinpä. Syö kumminkin pekonia ja hampurilaisaterioita myös.
Mitä pahaa Saara on teille koskaan tehnyt?? En voi uskoa että näin ilkeitä ja epäkunnioittavia ihmisiä on olemassa. Toivon että tajuatte vielä pyytää anteeksi Saaralta kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
No onko siitä Mikaelista kuvaa?
Joo oli iltalehden artikkelissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat puhua nyt siitä vuoden vanhasta kuvasta jossa Saara oli mäkkärissä. Yksi kuva, yksi kuva ja sinä luulet, että Saara tekee sitä joka päivä? Se kuva oli sunnuntailta x factor lähetyksen jälkeen eli kello oli noin 12? Ei silloin ole ravintolat auki ja vaikka olisikin niin tuskin kukaan raskaan päivän jälkeen menee sellaiseen. Mistä edes tiedät että se oli pekonihamppari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat puhua nyt siitä vuoden vanhasta kuvasta jossa Saara oli mäkkärissä. Yksi kuva, yksi kuva ja sinä luulet, että Saara tekee sitä joka päivä? Se kuva oli sunnuntailta x factor lähetyksen jälkeen eli kello oli noin 12? Ei silloin ole ravintolat auki ja vaikka olisikin niin tuskin kukaan raskaan päivän jälkeen menee sellaiseen. Mistä edes tiedät että se oli pekonihamppari?
Heidän hotelli aamiaisessa oli unohtunut pekoni pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tätä "Saara Aallon kadonnut veli" -casea nyt kovasti. Aalto kirjoittaa itse somessa asiasta, josta ei tarvitse tiedottaa julkisesti, kertoo juurta jaksaen sen prosessin, jonka avulla tämä velipuoli löytyi. Sen jälkeen hän toivoo, että media ja ihmiset kunnioittaisivat heidän yksityisyyttään tässä asiassa. Miksi tämän kanssa piti tulla julkisuuteen alun alkaen? Ei ketään kiinnosta Saaran perhesuhteet niin paljon, että niitä jaksettaisiin ruveta kaivelemaan, jos hän ei itse syöttäisi tätä tarinaa medialle. Monet julkisuuden henkilöt osaavat pitää yksityisasiansa yksityisinä ihan vain siten, että eivät itse kirjoita niistä pitkiä avautumisia facebook-seinilleen. En tajua.
Nooo, esimerkiksi Arja Koriseva julkisti tiedon sairaudestaan ja pyysi, että ihmiset ja etenkin media kunnioittaisivat hänen yksityisyyttään tässä asiassa. Aika normaaliahan tuo on, kohtelias tapa ilmoittaa, että jättäkää meidät nyt rauhaan.
Dominick Arduin feat. Julia Samoilija.