Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja

Vierailija
07.11.2017 |

Just tuli suorana umk

Kommentit (3679)

Vierailija
2921/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Popkriitikon ei tarvitse välittää artistin tunteista, sanoo kulttuuritoimittaja Oskari Onninen. Artisti Saara Aalto puolestaan ihmettelee, miksi kriitikot lyttäävät muusikkoja. Millaista on hyvä popkritiikki ja mihin sitä tarvitaan? YleX:n dokkarikerhossa Hanna Hantulan haastiksessa Helsingin Sanomille kritiikkejä kirjoittava Oskari Onninen sekä Suomen Euroviisuedustaja Saara Aalto."

https://areena.yle.fi/1-4290067

Justiinsa tässä kuuntelen.

Oskari Onninen: "Saara Aallosta on suomalaisessa mediassa pystytty kirjoittamaan yksi ainoa narratiivi".

Itse ymmärrän kyllä myös sen mitä Saara sanoo että Suomessa ei aina osata kannustaa myönteisesti... on sekin totta. Hyvä ohjelma. Tulee molemmat näkökulmat esille.

Vierailija
2922/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201711132200528874_tw.shtml

Saara Aalto muistelee viime vuoden Euroviisu-osallistumistaan tänään Docstopissa. Hän hävisi Sandhjalle. Ensi vuonna tilanne on toinen: Saara valittiin suoraan Suomen edustajaksi Portugaliin.

Uuden dokumenttisarjan ensimäisestä ohjauksesta vastaa Minna Dufton. Ohjaus on jo katsottavissa Yle Areenassa.

Dokumentissa Saara puhuu viime vuoden pettymyksestään kyyneleet silmissä.

- Olin niin hirveän harmissani ja pettynyt siitä, miten mediassa käsiteltiin se mun biisi. Se oli tosi nöyryyttävää. Se mun koko työ vain... Miten joku kehtaa haukkua toisen niin pahasti? kyyneleitä pyyhkivän Saaran ääni murtuu.

Meri-rakas takapiruna kuvassa :)

Kertoisiko joku, millaisin sanoin häntä haukuttiin tuolloin? En ole viime vuosina seurannut Euroviisukisoja, vaikka nuorena viisufani olinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UMK 3.3. Liput 2 yhden hinnalla. Jopa espoolaiset on lyötyjä.

Vierailija
2924/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt kertoa, miksi vainoat ja mikä on JS?

Lyhytaikainen työnantajani Järviseudun sanomat.

Miksi sanot, että et ole käynyt lehdessä aikoihin?

Tuli riitaa.

Vierailija
2925/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vihjailet erilaisilla kameroilla tms. ja puhut aivan psykopaattisista asioista jos er edes tunne kyseistä henkilöä/vainoa ketään?

Eri

Entä miten järviallergia, Ullanlinna ja Lauttasaari liittyy tähän kaikkeen?

Eri eri

Vierailija
2926/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta, enkä mene, ei vois vähempää kiinnostaa

Vierailija
2927/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara Aalto muistelee viime vuoden Euroviisu-osallistumistaan tänään Docstopissa. Hän hävisi Sandhjalle. Ensi vuonna tilanne on toinen: Saara valittiin suoraan Suomen edustajaksi Portugaliin.

Uuden dokumenttisarjan ensimäisestä ohjauksesta vastaa Minna Dufton. Ohjaus on jo katsottavissa Yle Areenassa.

- Olin niin hirveän harmissani ja pettynyt siitä, miten mediassa käsiteltiin se mun biisi. Se oli tosi nöyryyttävää. Se mun koko työ vain... Miten joku kehtaa haukkua toisen niin pahasti? kyyneleitä pyyhkivän Saaran ääni murtuu.

Kertoisiko joku, millaisin sanoin häntä haukuttiin tuolloin? En ole viime vuosina seurannut Euroviisukisoja, vaikka nuorena viisufani olinkin.

Että hän on teennäinen ja No Fear sävellyksenä kamala.

Edelleen totta.

Vierailija
2928/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä äänestä, en tue Yleä pätkääkään. Mikään ei riitä Ylellekään vaikka veroistakin osan jo saavat!

Vierailija
2929/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä äänestä, en tue Yleä pätkääkään. Mikään ei riitä Ylellekään vaikka veroistakin osan jo saavat!

Kiitos tiedosta.

Vierailija
2930/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MyötäYlpeys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201711132200528896_tw.shtml

”En usko, että Saara olisi pärjännyt X Factorissa hyvin, jos en olisi ollut hänen rinnallaan”....hmmmm.

Ja samassa jutussa: "Ei täällä ole montaa, joka itsenäisesti elättää itsensä musiikilla ihan täysin, Meri toteaa dokumentissa." en yleensä kiroile tai hermostu mutta VOI JUMALAUTA, pistää tällästä musiikkipedagogia vihaks. Miten jotku voi vuodesta toiseen suoltaa tollasta soopaa lehtiin asti?! No, ehkä siellä saaralandiassa ei sitten muita ammattimuusikoita hänen lisäkseen ole.

Oikeestiko tää Meri ole hiffannut, että aika moni elättää itsensä ja perheensä musiikilla.  Osoittaa vähän yleisivistyksen puutettakin, jos ei tiedä kovin montaa ammattimuusikkoa. Jossain erikoisessa kuplassa nää leidit kyllä elää.  Meri ei taida olla muutenkaan kartalla asioista. Saaran kyllä kannattaisi pitää ihmissuhde- ja työkuviot erillään toisistaan, jos yrittää jotain maailmanvalloitusta.

Meri puhuu ihan asiaa. Ei niitä oikeasti montaa ole jotka on menestyneet yhtä hyvin kuin Saara ja voi siksi sanoa elävänsä luksuselämää oman musiikkinsa tuotoilla. No Fear on yksi myydyimpiä sinkkuja Euroopassa ja siitä on tullut royaltejakin jo satoja tuhansia euroja pelkästään viime vuonna. 

No fear ei ikinä tuota satoja tuhansia euroja. Onko sulla jotain tilastoja euroopan myydyimmistä sinkuista vaikka nyt parin vuoden ajalta? :D Ei taida No fear löytyä edes sieltä häntäpäästä sitä listaa.

Vierailija
2931/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt kertoa, miksi vainoat ja mikä on JS?

Lyhytaikainen työnantajani Järviseudun sanomat.

Miksi sanot, että et ole käynyt lehdessä aikoihin?

Tuli riitaa.

Vastaisitko vielä tuohon minun kysymykseeni?

Eri

Vierailija
2932/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Saara ja Meri saanut kutsun Linnan juhliin? :) Kiinnostavaa nähdä heidät siellä jos ovat saaneet kutsun.

Vierailija
2933/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari Onninen pyyhki just Saara Aallolla ja Merkonomi Merillä lattiaa Ylen dokuohjelmassa.

Yes.

Vierailija
2934/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen totta.

Mutta miettikää, miten mahtavaa. Tänä vuonna Saara voittaa UMK:n.

Koska ei ole muita kilpailijoita, muut kilpailijat ovat poistettu kilpailusta.

Vierailija
2935/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT (toisaalta taas ei, kun sitä on jankattu sivukaupalla), mutta Almahan on yksi Bonfiren kirjoittajista.

Vierailija
2936/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle täällä joillakin on yrittää "naisellistaa" Meriä? Täysin epäolennaista. Onhan tuo joissakin kuvissa vähän homssusen näkönen mutta se nyt vois ratkasta muutenkin kun mekolla

Vierailija
2937/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari Onninen pyyhki just Saara Aallolla ja Merkonomi Merillä lattiaa Ylen dokuohjelmassa.

Yes.

No miten? Tämä Onninenko on Saaran no fearin moittinut? Minä en ole näitä jälkipuinteja seurannut. Kuka Saaraa haukkui?

Vierailija
2938/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen totta.

Mutta miettikää, miten mahtavaa. Tänä vuonna Saara voittaa UMK:n.

Koska ei ole muita kilpailijoita, muut kilpailijat ovat poistettu kilpailusta.

Nii in. Vaikka Saara tulisi toiseksi, on hän silti voittaja.

Vierailija
2939/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yes.

No miten? Tämä Onninenko on Saaran no fearin moittinut? Minä en ole näitä jälkipuinteja seurannut. Kuka Saaraa haukkui?

Se oli mielenkiintoinen kohta, missä Onninen ihmetteli sitä, että suomalaiset arvostetutkin lehdet ja kulttuurisivut kirjoittivat X-Factorista samalla tyylillä kuin The Sun.

Vierailija
2940/3679 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh,  tosi hyvä tuo Ylen podcasti. 

Ketju on lukittu.