Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät jaksa huolehtia ulkonäöstään?

Vierailija
07.11.2017 |

Olen 15-vuotias tyttö enkä jaksa huolehtia ulkonäöstäni juuri ollenkaan. Tietysti huolehdin perushygieniasta, mutta en jaksa ikinä meikata, hoitaa ihoa erityisemmin tai laittaa hiuksia. En myöskään panosta pukeutumiseen ollenkaan, koska en vaan jaksa. Toisaalta taas koen, että olen niin lihava ja ruma, ettei meikit ja vaatteet auta. Olen laihduttanut yli 10kg mutta ei auta. Meikitkin vaan aiheuttavat allergisen reaktion.
Onko teistä outoa nähdä tällaisia nuoria?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellesi olet tehnyt tuhoa jättämällä ihonhoidon pois. Hei, aikuisenakin voi oppia. Punotus voi kertoa paljon vaikka couperosasta.

Itse en moisiin tuhoihin usko, markkinoijien yrityksiä myydä voiteitaan. Minä en ole koskaan käyttänyt esim. kosteusvoiteita, aurinkorasvoja enkä mitään. Iltaisin pesen naaman käsisaippualla, siinä se. Ja nyt 43-vuotiaana kuulen vielä usein hämmästelyjä hyvästä ihosta ja siitä että näytän nuorelta. 

Vierailija
22/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve iho ei todellakaan kaipaa mitään voiteita tai meikkejä. Hyvin huomaa eron nyt nelikymppisissä kavereissani jotka olen tuntenut lapsesta asti. Teineinä jokapäiväisen meikkaamisen aloittaneilla on huonompi iho, enemmän ryppyjäkin kuin naturelleilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin meikkaamisen 13-vuotiaana, ja edelleen laittaudun päivittäin. Ei ole sellaista, joka ei näyttäisi paremmalta, laitettuaan ripsiväriä, puuteria kasvoille, huulikiiltoa. Totta kai hiukset laitetaan päivittäin. Lisäksi aamuisin kasvojen puhdistus, suihku ym. Iltaisin kasvojen puhdistus, kosteutus.

Olen 47-vuotias ja edelleen nautin kosmetiikasta, vaikka olen teknisellä alalla. En todellakaan paini enkä ulkoile säässä kuin säässä, kuljen omalla autolla, ja minulla on pt. Paras vaan ap alkaa laittautumaan. Luonnonkauniita ovat harvat. Kosmetiikka tuo elämänhalua.

Etkö häpeä aikuinen ihminen kun haluat saada kirjoituksellasi epävarman keskenkasvuisen tytön itsetunnon vielä huonommaksi? Kosmetiikasta voi nauttia mutta jos sen kokee pakoksi niin siitä on nautinto kaukana. Suihku taas on normaalista hygieniasta huolehtimista, sitä ei voi verrata laittautumiseen. Aloittaja sanoi huolehtivansa hygieniastaan joten turhaan siitä hänelle sanot.

Ja luonnonkauneudesta olet väärässä, nuorena on luonnonkaunis.

Taatusti et edes ole mikään 47-vuotias nainen vaan miestrolli joka haluaa täällä kiusata pikkutyttöä. Kyllä oletkin typerys.

Kyllä olen 47-vuotias nainen, IT-alan guru. Syntymävuoteni on 1970, ja sen lisäksi että olen hyvätuloinen , rakastan kosmetiikkaa.

Vierailija
24/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin meikkaamisen 13-vuotiaana, ja edelleen laittaudun päivittäin. Ei ole sellaista, joka ei näyttäisi paremmalta, laitettuaan ripsiväriä, puuteria kasvoille, huulikiiltoa. Totta kai hiukset laitetaan päivittäin. Lisäksi aamuisin kasvojen puhdistus, suihku ym. Iltaisin kasvojen puhdistus, kosteutus.

Olen 47-vuotias ja edelleen nautin kosmetiikasta, vaikka olen teknisellä alalla. En todellakaan paini enkä ulkoile säässä kuin säässä, kuljen omalla autolla, ja minulla on pt. Paras vaan ap alkaa laittautumaan. Luonnonkauniita ovat harvat. Kosmetiikka tuo elämänhalua.

Etkö häpeä aikuinen ihminen kun haluat saada kirjoituksellasi epävarman keskenkasvuisen tytön itsetunnon vielä huonommaksi? Kosmetiikasta voi nauttia mutta jos sen kokee pakoksi niin siitä on nautinto kaukana. Suihku taas on normaalista hygieniasta huolehtimista, sitä ei voi verrata laittautumiseen. Aloittaja sanoi huolehtivansa hygieniastaan joten turhaan siitä hänelle sanot.

Ja luonnonkauneudesta olet väärässä, nuorena on luonnonkaunis.

Taatusti et edes ole mikään 47-vuotias nainen vaan miestrolli joka haluaa täällä kiusata pikkutyttöä. Kyllä oletkin typerys.

Kyllä olen 47-vuotias nainen, IT-alan guru. Syntymävuoteni on 1970, ja sen lisäksi että olen hyvätuloinen , rakastan kosmetiikkaa.

No sehän antaakin sinulle luvan kiusata nuorta ap:ta. Että inhoan näitä "hyviä jätkiä".

Ap, kuten moni muukin sanoi, nuorena ei tarvitse naamaansa töhriä kaikenlaisilla väreillä. Kun asia kerta kuitenkin mietityttää, niin hieman taidat epävarma olla. Minä suosittelisin, että panosta siihen, että löydät oman tyylisi. Sellaiset vaatteet ja hiukset, joissa sinun on kotoisa olla. Ihan sama oletko samanlainen vai erilainen muihin nähden. Tärkeintä on, että ulkonäkösi tuntuu omaltasi.

Vierailija
25/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa. Toivottavasti sinulla on jotain mielenkiintoisempaa tekemistä, kuin itsensä jatkuva tuunaaminen. Hyvä, että huolehdit hygieniastasi. Kannattaakin katsoa finnien perään, että eivät äityisi niin pahoiksi, että jäisi pysyviä arpia.

Mielenkiintoista, että vaihtoehto on sitten jatkuva itsensä tuunaaminen. Itse meikkaan aamulla (5min) ja kiharran ja laitan hiukset joka aamu 10min. Minulle on jo kotona lapsena opetettu, että itsensä siistiminen ja laittaminen on muiden huomioonottamista. Ei paljoa vaadi sutaista meikkiä kasvoille, jotta epätasainen punoitus ja rosoitus häviää iholta.

Itselläni ei tuollaista punoitusta eikä muitakaan suuria virheitä ihossa edes ole. Olen kasvoistani sen näköinen, ettei mikään meikki minua kaunista. Hygienialla ja kosmetiikalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Siisti voi olla ihan meikittömänäkin.

Vierailija
27/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa meikkailla nykyään sinkkuna, ellei ole jotain erityistä syytä. Kieltämättä en jaksaisi edes pestä hiuksianikaan, mutta pakottaudun pesemään ne pari kertaa viikossa.

Parisuhteessa ja avioliitossa piti satsata ja pahimmillani menin meikit päällä nukkumaankin ja siis saatoin illalla pestä meikit pois ja laittaa uudet meikit yöksi. Nykyään eron jälkeen ja sinkkuna ei jaksa eikä kiinnosta, kun olen yksinäinen, eikä kukaan ole mua katselemassa.

Vierailija
28/28 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok, jos olisit tyytyväinen omaan ulkonäköön ja sinussa olisi elämäniloa ja energiaa.

Sinun aloituksessa huomiota kiinnitti tuo "koska en vaan jaksa" ja se, että sinusta tuntuu, että olet ruma ja lihava, eikä meikit sitä muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän