Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa olla eläkkeellä 18 vuotiaana

Vierailija
06.11.2017 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, jos kerran syytä on olla eläkkeellä. Vähän surullista tietysti, mutta toivottavasti löydät elämääsi muuta merkitystä.

Vierailija
2/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai, voit arstaa vapasti kaupoista joka päivä. Suorat housut ja lakatut kengät. geelitukka ja eiku menoksi..

Ryöstösaaliilla sitten pelaamaan hevosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän siitä, kiinni, miten siihen itse suhtautuu.  Kummallista ehkä, mutta jos perustelet asian hyvin, niin kyllä se siitä.

Vierailija
4/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain hevosia harrastavissa piireissä 18v eläköityminen on kunnia asia, jota suku arvostaa. Luusereita ne, parikymppisinä joutuvat elämään te keskuksen ikeessä.

Vierailija
5/5 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse nuorempana, noin 18-23v, sairaseläkkeellä koska en yksinkertaisesti ollut työ- tai opiskelukunnossa. Olen kyllä saanyt kummasteluja osakseni nuorena, ja saan välillä vieläkin kun vasta nyt opiskelen ensimmäistä toisen asteen tutkintoa.

Kieltäydyn silti ajattelemasta että olen ollut nolo, tai että minun olisi pitänyt hävetä tilannettani. Olen ollut sairas, enkä ole sille asialle voinut tehdä muuta kuin hyväksyä tilanteeni ja tehdä kaikkeni parantuakseni. 

Älä välitä muiden mielipiteistä. Aina on joku jonka mielestä toisen elämäntilanne on nolo, vaikka siihen ei voi itse vaikuttaa. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme