Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva ulkonäkökinastelu

Vierailija
06.11.2017 |

Mikä ihme saa naiset jatkuvasti kinaamaan nimenomaan naisten ulkonäköasioista? Aina vängätään tykkääkö ne miehet isoista vai pienistä rinnoista. Entä jos on isot ja riippuvat? Pitkä vai lyhyt tukka? Laiha vai lihava? Pitkä vai lyhyt kokonaispituus? Aina jankataan, että mistähän ihmeestä ne miehet nyt mahtaakaan tykätä??

Kinasteleeko miehet keskenään tällaisista asioista? Onko näillä keskusteluilla muuta tarkoitusta kun korottaa itseään ja alentaa muita?

Hankkikaa nyt herrantähden muutakin elämää kuin ulkoiset seikat ja antakaa itsellenne ja toisille armoa! Nykyajan ulkonäkökeskeisyys on jotain niin älytöntä ettei mahdu minun kaaliin!

Terv. N31

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen!

Vierailija
2/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yleensä ihmiset tulevat vain  purkamaan huoliaan nettipalstoille ja siksi riitelevät näistä tyhjänpäiväisistä asioista. Ei keskustelu onneksi ole oikeassa elämässä tällaista, tosin joillain jotka viettävät liikaa aikaa palstoilla psyyke saattaa mennä vähän sekaisin, eikä eroteta enää internettiä tosielämästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus on av:lla niin harvinaista että jos joku aloittaisi siitä kinaamisen niin vastassa olisi haudan hiljaisuus.

Vierailija
4/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan

Vierailija
5/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt että miettiikö naiset tosiaan näin paljon mistä miehet tykkää? Ei taida miehet kiistellä onko karvainen rintamus naisten mieleen enemmän kuin karvaton...

Miehet todennäköisesti nauraa partaansa kun akat suut vaahdossa v*ttuilevat toistensa hiuksille, vaatteille, iälle, ym ym; "nyt ei miehet susta tykkää!!"

Vierailija
6/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt että miettiikö naiset tosiaan näin paljon mistä miehet tykkää? Ei taida miehet kiistellä onko karvainen rintamus naisten mieleen enemmän kuin karvaton...

Miehet todennäköisesti nauraa partaansa kun akat suut vaahdossa v*ttuilevat toistensa hiuksille, vaatteille, iälle, ym ym; "nyt ei miehet susta tykkää!!"

Niin, toisilleen ne ämmät pynttäytyvät, eivät miehiä varten.

Vierailija
7/7 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kuvailemieni keskustelujen tarkoitus?Palstalla liikkuu kuitenkin paljon ihmisiä jotka osallistuvat niihin, valaiskaa minua?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi