Miten olemme kasvattaneet pullamössösukupolven?
Olen viisikymppinen ja puhuimme juuri töissä, että meidän 15-25-vuotiaat ovat varsinaista pullamössösukupolvea. Varsinkin pojat.
Eivät ota vastuuta, ei suunnitelmia, ei tavoitteita, ei jaksa tehdä töitä, mitä välii, ei huvita tehdä töitä....
Mitä olemme tehneet, kun olemme sellaiset kasvattaneet? Itse 80-luvulla olimme aktiivisempia.
Kommentit (24)
Olen 50 ja olen pullamössösukupolvea. Mutta niin vaan nykyään töissä ja vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen ja puhuimme juuri töissä, että meidän 15-25-vuotiaat ovat varsinaista pullamössösukupolvea. Varsinkin pojat.
Eivät ota vastuuta, ei suunnitelmia, ei tavoitteita, ei jaksa tehdä töitä, mitä välii, ei huvita tehdä töitä....
Mitä olemme tehneet, kun olemme sellaiset kasvattaneet? Itse 80-luvulla olimme aktiivisempia.
En minä tiedä.Omalla lapsellani on selkeät tavoitteet ja hän hoitaa vastuullisesti asiansa, mahtaisko johtua siitä että on tyttö.
Ilmeisesti poikien äideillä on taipumus paapoa pojat piloille.
Hirveitä lapsia päiväkoti täynnä. vinisee ja vinkuu. Ennenvanhaan ois nostettu seinille.
Nuoret ajattelevat tukia. 80-luvulla sen vastaanottaminen oli melkein häpeällistä. Nuorille itsestäänselvää.
Eräs 15 v tyttö ihmetteli taannoin, että miksi eräs toinen nuori nyt töihin menisi. Hänhän saa sossusta rahaa. Tyttö sulki suunsa kun minä mulkaisin.
Espoolainen tyttö, paljon rahaa käytössä.