Mitä ajattelisit tälläsestä miehestä...
Pyytää sua luokseen ensitapaamiselle yöllä, ehdottaa että voisit heti ensitapaamisella muuttaa hänen luokseen, kysyy että ethän vain ole mun rahojen perässä ja kysyy että ethän sinä vaan mikään h*ora ole?
Kommentit (54)
Sun juttusi ontuu.Ei tarvitse täällä kysellä jos olisit varma miehestä.Jotenkin tämä aloitus on kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Sun juttusi ontuu.Ei tarvitse täällä kysellä jos olisit varma miehestä.Jotenkin tämä aloitus on kummallinen.
En olekkaan varma ja siksi minä haluankin asiasta keskustella. Enemmän ihmettelen tätä että kun kaipaan muidenkin näkökulmia asiaan, niin mua aletaan lynkkaamaan ja haukkumaan! mutta se taitaa olla tämän palstan henki, että varsinkin vaikeassa tilanteessa olevia ihmisiä haukutaan mielellään ja saadaan siitä iloa. Sairasta.
Tommi Hippo kirjoitti:
Jaahas...toivottavasti olet kertonut toimitusjohtajalle että olet ollut aiemmin väkivaltaisessa suhteessa ja herra ritari pelastaa nyt sinut. Tietää että saa uuden lelun ja nyrkkeilysäkin...näin nää vaan menee...
Tulet kokemaan potenssiin sata ne jutut mitä olet tähän mennessä kokenut kun todellisuus paljastuu etkä enää pääse karkuun. Häpeä on niin suuri että otat kaiken vastaan mitä on tulossa...
Miksi mun kuuluisi hävetä mitään, eikö se ole sen häpeä joka lyö? ja mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei tunne empatiaa jos toinen on jo aiemmin pahoinpidelty niin haluaa hakata hänet uudelleen!? enkä missään nimessä rupea enää hyväksymään väkivaltaa missään ihmissuhteessa oli se sitten henkistä tai fyysistä, enkä anna kenenkään rajoittaa tekemisiäni tai ystäväpiiriäni. Enkä usko että mies on ainakaan multa ystäviä kieltämässä, koska hänellä itselläkin on paljon ystäviä ja molemmista sukupuolista, niin jos hän järkevä on niin tajuaa että mulla on oikeus samaan!
Se on myös totta että rakkaus sokaisee helposti, kun oot rakastanu johonkin ihmiseen, niin haluat uskoa hänestä pelkkää hyvää ja jos on ongelmia ja vika kumppanissa niin haluat uskoa että kaikki muuttuu vielä paremmaksi ja että se toinen ihminen pystyy ja kykenee muuttamaan pahat tapansa. Mä en oo ainakaan sen luonteinen että olisin heti luovuttamassa.
Antaisin koko jutun olla, ei kiinnostaisi tuollainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Se on myös totta että rakkaus sokaisee helposti, kun oot rakastanu johonkin ihmiseen, niin haluat uskoa hänestä pelkkää hyvää ja jos on ongelmia ja vika kumppanissa niin haluat uskoa että kaikki muuttuu vielä paremmaksi ja että se toinen ihminen pystyy ja kykenee muuttamaan pahat tapansa. Mä en oo ainakaan sen luonteinen että olisin heti luovuttamassa.
Ei hakkaava ihminen koe tarvetta muuttaa tapojaan jos uhri jää lampaana vierelle kärsimään eikä tee rikosilmoitusta ja dumppaa miestä koska ei siitä hakkaamisesta sitten tule seurauksia joita voisi oppia.Ei sellainen mitenkään lisää väärintekijän OMAA sisäistä motivaatiota muuttua. Montako kertaa sua pitää siis vetää pataan että älyät pelastaa itsesi?
Jos uskot asioiden muuttuvan paremmaksi valehtelet itsellesi. Harva väkivaltainen mies muuttuu.Koska eihän niillä ole syytä muuttua jos kumppani on läheisriippuvainen nyrkkeilysäkki. Nyt vähän valoja päähän!
Olen tehnyt päätöksen, aion jatkaa mieheen tutustumista. Nuo hänen sanomansa asiat ei vielä ylitä mulla sitä kynnystä, että lopettaisin tutustumisen. Jos mies olisi kieltänyt mua liikkumasta esimerkiksi ystävien kanssa, niin sillon mulla soi hälytyskellot ja lujaa, mutta hänellä on itselläänkin ystäviä molemmista sukupuolista niin en näe syytä miksi hän kieltäisi multa jotain sellasta mitä itsekkin tekee? Eihän siinä ole järkeä. Nuo asiat mitä hän on mulle sanonut voi vielä selittää järki syillä ja parhain päin, useat miehet ei vaan halua naista joka on jakanut itseään monille miehille ja kun ikää on hänellä enemmän ja se näkyy myös ulkonäössä niin voi kokea sen takia epävarmuutta ja epäillä olenko oikeasti ihastunut häneen vai haluanko hänestä vain rahaa, tämä on minusta ihan ymmärrettävää. Mulla on valot päässä ja mua ei tarvitse lyödä kuin kerran niin otan eron tai parisuhteen jatkolle on ehtona ainakin se että mies hakee väkivaltaisuuteensa/sairaanloiseen mustasukkaisuuteensa/kumppanin kontrolloimiseen ammattiapua ! Ja jos ihmisellä on terve empatiakyky, kyllä hänen itse tulisi tajuta ettei saa lyödä ja miten pahasti siinä voi käydä, jos ei kykene hallitsemaan vihan tunteitaan niin silloin ei ole terve mielenterveys..... Mulla on aikaisemmin ollut eräs toinen poikaystävä, jonka kanssa suhteen aloitus oli ihmeellistä soutamista ja huopaamista edes takaisin, meni puoli vuotta ennen kun hän osasi päättää että haluaa olla minun kanssa ja teki välillä ihme katoamistemppuja kun tarvitsi omaa aikaa... mutta ikinä ei haukkunut tai lyönyt minua, niin oon oppinut tässä suhteessa sen että jos ihminen on outo niin se ei automaattisesti tarkoita että hän on paha ja vaarallinen. Jos jätän kortin kääntämättä tämän miehen kanssa kenestä tän keskustelun tein, niin kadun sitä jo ajatuksen tasolla, on hän sen verran puoleensa vetävä, mutta kadun myös jos mies lyö ja kerrasta voi saada jo aivovamman, ei ole helppo laji nämä ihmissuhteet... mutta ei kai elämässä selviä ilman riskien ottoa. Tämä voi kuullostaa joidenkin mielestä myös sinisilmäseltä, mutta luotan kohtaloon, luotan siihen että elämä toi tarkoituksella tän miehen minun elämään... ja parhaimmillaan minä saan komean ja menestyneen miehen, miehen joka on kohtelee mua hyvin, miehen joka on hyvä isä lapsilleen, asutaan kauniissa ja uudessa kodissa. Saan kaiken mitä oon haaveillu! tai pahimmillaan mies pahoinpitelee minut tosi pahasti, saan jonkun aivovamman, enkä kykene olemaan äiti meidän yhteiselle lapselle jos sellainen tullaan saamaan. Silloin mun sydän särkyis lopullisesti, luotin johonkin joka oli ulkokuoreltaan hyvää, mutta pidemmässä suhteessa hänestä paljastui pimeä puoli.
Uskotteko te kohtaloon ja siihen että kaikella on tarkoituksensa, myös niillä ihmisillä jotka tulee teidän elämään?
Narsistiset kontrolloivat väkivaltaiset sekopäät on niitä, jotka haluaa edetä nopeasti suhteessa eli muuttaa yhteen, mennä kihloihin, hankkia lapsen jne. Saavat sinut omaan vaikutuspiiriinsä ja valtansa alle, eristävät sinut omista kuvioista, lähipiiristä ja ystävistä ja sitten sut on siellä helppo pitää. Sinuna juoksisin toiseen suuntaan kovaa vielä kun voit.
Voi kiesus kun sä kuulostat lapselliselta. Sori mut kuulostat. Sä itsekin epäilet tätä miestä jo näin alkuun. Oot vaistonnut niitä varoittavia red flagejä, jotka kertoo ettei kaikki ole kunnossa. Silloin ei lähdetä kokeilemaan suhdetta koska "mies on komea ja varakas" vaan silloin etsitään jotain parempaa - miestä josta ei heti alkuun tule tunnetta että mitä vittua ja josta ei tartte av-palstalle kyselee itsestäänselvyyksiä.
Huh huh. Miehellä siis huolestuttavat puheet, ei ole normaali. Kuka tommosia puhuu? No eipä mee hyvin ap:lläkään jos ok ihan ok että häneltä kysellään onko rahojen perään ja h**ra.
Luehan hiukka enemmän narsisteista, heitä löytyy liike-elämästä ja toimitusjohtajista paljon.
Sanoisin että mies testasi heti saako itselleen avuttoman, riippuvaisen kidutettavan joka hyväksyy ihan mitä vaan ja kyllähän semmoinen löytyi.
Nainen jolla on terve itsetunto olisi lähtenyt meneen kovaa.
Ai niin, jätä heti työsi ja katkaise välit ystäviin ja sukulaisiin. Nopeutat prosessia kun olet täysin riippuvainen miehestä.
....eikä tarvi kellekään selitellä sitten mustelmia.
Onhan se hieno titteli. t: yliesierikoisapulaisvaravuororaivausratkaisupäällikkö