Mitä ajattelisit tälläsestä miehestä...
Pyytää sua luokseen ensitapaamiselle yöllä, ehdottaa että voisit heti ensitapaamisella muuttaa hänen luokseen, kysyy että ethän vain ole mun rahojen perässä ja kysyy että ethän sinä vaan mikään h*ora ole?
Kommentit (54)
Jos olisin sinkku ja joku nainen ehdottaisi tuota, en todellakaan lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies ois pahasti mielisairas niin tuskin olisi pystynyt menestymään töissä noin pitkälle, koska pää ei kestäis paineita, ois levinnyt aikoja sitten ja kaikki mennyt plörinäksi...
Kyllä persoonallisuushäirioinen pääsee ihan huipulle asti. Ihan vaan sulle tiedoksi.Jos sä statuksen takia miehen kanssa yhteen haluaat, kuten nyt tuntuu olevan tilanne, tulet katkerasti pettymään kun huomaat olevasi vain ja ainostaan ilmainen kotiapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli myös outo olo ja kysyin yhdessä vaiheessa myös " ootko väkivaltanen? " johon mies vastas ettei tietenkään ole. En tiedä mistä tuli tarve kysyä tuollasta, varottiko vaisto vai sekoiliko mun oma pää vaan jotain koska olen aikaisemmin ollut väkivaltaisessa suhteessa ja sen takia saatan olla arka miehiin tutustuessa. Kyllä hän on myös vahvan oloinen mies ja siitä minä pidän, herkkänä naisena rakastun itseni vastakohtaan eli vahvoihin miehiin, mutta vahvat miehet saattaa olla helposti agressiivisia.
Jos ihminen kuitenkin menestyy hyvin töissä ja on siisti ulkonäkö ja vaikuttaa suurimmaksi osaksi mukavalta ja asialliselta, niin jos et tähän pysty luottamaan, niin mihin sitten?
Huumediilereilläkin on siisti ulkonäkö. Sillee menestyy niissä töissä, eikä herätä turhaa huomiota...
Ehkei aarteesi sentään ole sen alan menestyjä, mutta katsele ja kuuntele vähän kauemmin. Miksikö ei asu perheensä kanssa, kun on niin hyvä isä?
Ihmisiltä voi joskus loppua rakkaus ja sitten tulee ero. Veikkaan että suomessa on yhtä paljon yhdessä olevia kuin eronneita pariskuntia. Ei se eroaminen ihmisestä aina hämärää tee, kyllä tavallisetkin ihmiset eroaa välillä parisuhteesta. Ei olla päästy vielä niin syvällisiin keskusteluihin jotta oltaisiin puhuttu aikaisemmista parisuhteista, mutta eiköhän sekin keskustelu tule aikanaan jos tämä meidän säätäminen jatkuu. :)
Narsismi loistaa tänne asti, oletko läheisriippuvainen kun jo avioliittoa ja avioehtoa ajattelet...
No onnea onnea vaan...
Todennäköisesti sulla on itsetunto kun hullaannut toomitusjohtajan puhheista. Itse juoksisin lujaa, mutta kai jokainen kivi on käännettävä epätoivon vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli myös outo olo ja kysyin yhdessä vaiheessa myös " ootko väkivaltanen? " johon mies vastas ettei tietenkään ole. En tiedä mistä tuli tarve kysyä tuollasta, varottiko vaisto vai sekoiliko mun oma pää vaan jotain koska olen aikaisemmin ollut väkivaltaisessa suhteessa ja sen takia saatan olla arka miehiin tutustuessa. Kyllä hän on myös vahvan oloinen mies ja siitä minä pidän, herkkänä naisena rakastun itseni vastakohtaan eli vahvoihin miehiin, mutta vahvat miehet saattaa olla helposti agressiivisia.
Jos ihminen kuitenkin menestyy hyvin töissä ja on siisti ulkonäkö ja vaikuttaa suurimmaksi osaksi mukavalta ja asialliselta, niin jos et tähän pysty luottamaan, niin mihin sitten?
Ethän sä oikeasti ole noin yksinkertainen? Eiku, olet sä.
Kiesus.
Pohdin tässä asioita. Ei ole helppoa kun on rakastunut. Joten jos et osaa muuta kuin haukkua, niin meeppä muualle.
Sori mutta ihminen joka pitää tuolla tavalla puhuvaa miestä edes potentiaalisena kumppanina, on yksinkertainen. Mies joka puhuu naiselle noin on moukka, oli koulutus tai asema mikä tahansa.Itseään arvostava nainen jättää tuollaiset huomiotta.
Älä turhaan pyytele anteeks, oot sinäkin mun mielestä tollo, joten ollaan tasoissa. :) mulla ja miehellä paljon ikäeroa, joten sen piikkiin vois laittaa tuon kommentin että kysyi ettenhän ole vain hänen rahojen perässä. Ehkä hän tuntee epävarmuutta itsestään.
Ei kyse ole todellakaan ikäerosta vaan miehen asenteista naisia kohtaan. Sut on sokaissut miehen ulkonäkö ja status etkä näe tilannetta oikein.Tuo ukko haisee 10 km päähän.Sua on varoitettu. Älä sitten tule tänne vinkumaan kun huomaat että mies käyttää sinuun henkistä, taloudellista ja fyysistä väkivaltaa ja olet täysin yksinäsi.Ihan yksin, rahattomana, itsetuntosi maahanpoljettuna ja miehen armoilla. Noita tarinoita on tuhansia tässä maassa.
Johon poistu kommentit. No läheisriippuva hullaantuu helposti narsistin jutuista...itse juoksisin jo, ja lujaa
En halua statuksen takia miehen kanssa seurustella, olen ihastunut hänen komeuteensa ja luonteeseensa, luonne vaikuttaa tunteelliselle mutta myös vahvalle ja tavallaan tuo outous kiehtoo myös minua, mä pidän erikoisista persoonista, kunhan ei vaan itselle turpaan tule!
Haluan myös aivan erilaisen miehen jota isäni oli, isäni oli duunari joka makasi sohvalla likaiset ja rikkinäiset vaatteet päällä, ruokaa poskilla ja kauhea kaljamaha. Eikä oikein tuo työmoraalikaan kauhean korkealla ollut, niin ei pahemmin menestynyt töissä, kun ei kiinostanut aina edes niitä tehdä.
Niin tässä miehessä ketä nyt deittailen pidän siitä että huolehtii ulkonäöstään, tekee ahkerasti töitä, vaikuttaa olevan hyvä isä, oikein jämptin oloinen mies. :)
Tommi Hippo kirjoitti:
Narsismi loistaa tänne asti, oletko läheisriippuvainen kun jo avioliittoa ja avioehtoa ajattelet...
No onnea onnea vaan...
Ei kai rakkautta kutsuta läheisriippuvaisuudeksi?
Kuullostaa siltä että on takertuva, joko läheisriippuvainen, narsisti tai sitten muun syyn takia haluaa äkkiä sitoa sinut kiinni itseensä, että voi kontrolloida sinua joko pelosta että jätät tai haluaa alistaa ja nöyryyttää, omistaa sinut.
Hyvän oloinen mies on sun mielikuvituksessa. Sillä ei hyvänoloisesta miehestä löytyis noin pitkää listaa karmivia puolia, joita olet meille tässä luetellut.
Sä todellakin olet täysin rakkauden sokaisema. Usko meitä kokeneita keski-ikäisiä naisia.
Kyllä se status sulle merkitsee kun sitä myös mainostat..tekee vaikutuksen kun on toimitusjohtaja.Sulla täytyy kyllä olla jotain pielessä kun harkitset jo tuollaisia sitoumuksia miehen kanssa joka ekoilla treffeillä ehdottelee yhteenmuuttamista.
Herää pahvi!Mulla oli samanlainen tapaus ja tutustuin netin maksullisen deittisivuston kautta oli myös johtaja ja sanoi olenko valmis muuttamaan hänen luokse ja kysyi heti ekoilla treffeillä!
Ihmeellistä,että olet noin sinisilmäinen..katsoin itse järkevämmäksi lopettaa miehen tapailun ja siitähän hän suuttui aivan hirveästi ja luonne tuli totaalisesti esiin.Narsisti.Kukaan ei voi olla noin tyhmä tai sitten tämä on provo.
Vaisto on kanssa sellanen juttu, että minä en tiedä mitä siitä pitäisi ajatella. Toisaalta uskon vaiston olevan toden mukainen ja toisaalta uskon sen olevan huuhaata. Aina kun mä lähden rakentamaan parisuhdetta niin pyrin punnitsemaan sitä kaikella: tunteilla, järjellä ja vaistolla. Sitten teen päätöksen. En vaan osaa päättää tämän miehen suhteen, että onko hän hyvä vai paha. Pitäisikö kääntää tämä kortti hänen kanssa ja kahtoo mitä meidän suhteesta tulee, jos tulee turpaan niin harvemmin ekalla kerralla kovin pahasti joten pystyy vielä helpommin eroamaan, mutta on mahdollista myös että heti ekasta pahoinpitelystä saa aivovamman tms ...
Ja sitten kun oon aikasemmin ollut huonossa ja väkivaltaisessa suhteessa, niin en senkään takia luota aina vaistooni, koska saatan jopa turhan takia olla liian arka koska menneisyys jättänyt arvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies ois pahasti mielisairas niin tuskin olisi pystynyt menestymään töissä noin pitkälle, koska pää ei kestäis paineita, ois levinnyt aikoja sitten ja kaikki mennyt plörinäksi...
Kyllä persoonallisuushäirioinen pääsee ihan huipulle asti. Ihan vaan sulle tiedoksi.Jos sä statuksen takia miehen kanssa yhteen haluaat, kuten nyt tuntuu olevan tilanne, tulet katkerasti pettymään kun huomaat olevasi vain ja ainostaan ilmainen kotiapu.
Huipulla on kyllä sellasta porukkaa, että tavallista meikäläistä joskus hirvittää.
Käännä kortti!hih hih niin saat kärsiä,mutta itse nyt sen kortin valitset.Uteliaisuus se tappoi kissanpojankin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se status sulle merkitsee kun sitä myös mainostat..tekee vaikutuksen kun on toimitusjohtaja.Sulla täytyy kyllä olla jotain pielessä kun harkitset jo tuollaisia sitoumuksia miehen kanssa joka ekoilla treffeillä ehdottelee yhteenmuuttamista.
Herää pahvi!Mulla oli samanlainen tapaus ja tutustuin netin maksullisen deittisivuston kautta oli myös johtaja ja sanoi olenko valmis muuttamaan hänen luokse ja kysyi heti ekoilla treffeillä!
Ihmeellistä,että olet noin sinisilmäinen..katsoin itse järkevämmäksi lopettaa miehen tapailun ja siitähän hän suuttui aivan hirveästi ja luonne tuli totaalisesti esiin.Narsisti.Kukaan ei voi olla noin tyhmä tai sitten tämä on provo.
No onko se huono asia jos tykkää menestyvistä miehistä? minun mielestä ei. Kun mä itsekkin janoan menestystä ja että me ollaan yhdessä vahvoja ja mä tykkään siitä että meillä on kotina uusi kaunis omakotitalo, eikä asuta vanhassa omakotitalon romussa joka on home loukku... sellasessa minä vietin lapsuuteni, epäterveellisessä ympäristössä, enkä tosiaan halua omia tulevia lapsiani sellasessa kasvattaa ja kuten sanoin, vahvuus miehessä vetää mua puoleensa niin onhan toimitusjohtaja vahvan äijän ammatti, silloin on pomo muille. :)
Vierailija kirjoitti:
Vaisto on kanssa sellanen juttu, että minä en tiedä mitä siitä pitäisi ajatella. Toisaalta uskon vaiston olevan toden mukainen ja toisaalta uskon sen olevan huuhaata. Aina kun mä lähden rakentamaan parisuhdetta niin pyrin punnitsemaan sitä kaikella: tunteilla, järjellä ja vaistolla. Sitten teen päätöksen. En vaan osaa päättää tämän miehen suhteen, että onko hän hyvä vai paha. Pitäisikö kääntää tämä kortti hänen kanssa ja kahtoo mitä meidän suhteesta tulee, jos tulee turpaan niin harvemmin ekalla kerralla kovin pahasti joten pystyy vielä helpommin eroamaan, mutta on mahdollista myös että heti ekasta pahoinpitelystä saa aivovamman tms ...
Ja sitten kun oon aikasemmin ollut huonossa ja väkivaltaisessa suhteessa, niin en senkään takia luota aina vaistooni, koska saatan jopa turhan takia olla liian arka koska menneisyys jättänyt arvet.
No ensinnäkin vaistoa kannattaa uskoa.
Ja toiseksi, hyvän miehen kohdalla ei tarvitse mietiskellä onko hän hyvä vai paha.
Kolmanneksi: On todella hälyttävä merkki, jos jo ennen ensimmäsiä treffejä pitää miettiä toimintasuunnitelmaa sen varalle, jos tulee turpaan.
Ja neljänneksi: Väkivaltakokemus ei tee sinusta liian arkaa, vaan se tekee sinusta kokeneen. Sinä tunnistat väkivaltaisen käytöksen ennusmerkit. Olisi tyhmää kieltää ne, vaikka kokemuksesta tiedät niitä nyt olevan.
Jaahas...toivottavasti olet kertonut toimitusjohtajalle että olet ollut aiemmin väkivaltaisessa suhteessa ja herra ritari pelastaa nyt sinut. Tietää että saa uuden lelun ja nyrkkeilysäkin...näin nää vaan menee...
Tulet kokemaan potenssiin sata ne jutut mitä olet tähän mennessä kokenut kun todellisuus paljastuu etkä enää pääse karkuun. Häpeä on niin suuri että otat kaiken vastaan mitä on tulossa...
Vierailija kirjoitti:
niin onhan toimitusjohtaja vahvan äijän ammatti, silloin on pomo muille. :)
Pöh. Minäkin oon toimitusjohtaja. En ole vahva enkä äijä. Enkä ole pomo muille. En ole saanut tätä titteliä omilla ansioillani. Ei toimitusjohtajuus kerro yhtään mitään.
Huumediilereilläkin on siisti ulkonäkö. Sillee menestyy niissä töissä, eikä herätä turhaa huomiota...
Ehkei aarteesi sentään ole sen alan menestyjä, mutta katsele ja kuuntele vähän kauemmin. Miksikö ei asu perheensä kanssa, kun on niin hyvä isä?