Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä ikinä puolisoa mistään :'(

Vierailija
05.11.2017 |

Menin taas äsken ratikalla ja kukaan mies ei flirttaillut tai pyytänyt numeroa ko. 25 minuuttia kestäneen matkan aikana. Tunnen itseni kuvotukseksi. Mistä ihmeestä ihmiset löytävät puolisoita itselleen? Siis Tinderiin, nettideittailemaan tai baariin en suostu menemään ja olen ujo. Mitä mun pitäisi muokata plastiikkakirurgialla, jotta tekisin (positiivisen) vaikutuksen ihmisiin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli  ihan luokattoman huono.Harjoittele vielä  tovi ap.

Vierailija
22/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan jatkaa sitä julkisilla matkustelua ja odotella että uljas prinssi tulee iskemään sut, niin monet parisuhteethan ovat alkaneet julkisissa kulkuvälineissä tapaamisesta. Itse ei ainakaan kannata tehdä mitään aloitteita.

Ei naisen kuulu tehdä aloitteita tai parisuhdedynamiikka alkaa jo aivan vinksahtaneella tavalla. Miehen kuuluu olla se aktiivinen osapuoli. T. Ap

Oikeastiko sä kuvittelet että joku mies tulisi sut jossain ratikkamatkalla iskemään? No, ehkä joku känninen tai mamu hyvällä tuurilla. Jos et tee yhtään mitään miehen löytymisen hyväksi niin ei ihme että jäät yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näit sen viimeksi?

Vierailija
24/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viihdy kotona? Sillä voi olla toinen.

Vierailija
25/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko sä kuvittelet että joku mies tulisi sut jossain ratikkamatkalla iskemään? No, ehkä joku känninen tai mamu hyvällä tuurilla. Jos et tee yhtään mitään miehen löytymisen hyväksi niin ei ihme että jäät yksin.

Jep, suomessa mies iskee kännissä baarissa.

Vierailija
27/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25min ratikalla? Oikeesti luulet että jotakuta oikeasti kiinnostaa että just sä matkustat siinä ratikassa. Ne ihmiset on menossa jonnekin ja haluavat vaan perille. Voi jumankauta. Ei maailma pyöri sun ympärillä. Luuletko ettå ne puolisoehdokkaat kävelee syliin? Pässi. Idiootti.

Vierailija
28/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin puoliso lymyilee mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja löytää kerrassaan sellaisia piiloja kotonamme, että joudun käyttämään lämpökameraa ym. keinoja löytääkseni hänet.

Vierailija
29/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhi kyynelees kirjoitti:

Ei hätää! Minä valitsen sinut vaimokseni. 

Ihanaa. :) Missä kohtaisin sinut?

Rakas morsiameni,

Sähköpostiosoitteeni on hotdogdaddy2000 ät outlook piste com

Jään ikuinen kaipaus sydämessäni odottamaan yhteydenottoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän