Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin Aasiasta töitä kevääksi?

Lopunajan Spugetiede
05.11.2017 |

en haluaisi istua työkkärissä himassa pelaten worms peliä ja masentua, haluaisin mennä Aasiaan mutten vaan kulkemaan siellä ympäriinsä eri maita , syömään ja juomaan kaljaa. 2 v sitten oli 3 kk yksin, kiersin 6 maaata Vietnam oli mielenkiintoisin mutta kaverin tarviis ja ehkä vaimon kans

keksikää duuni, kiitos

tv 2 maisteritutkinnon mies, sinkku ikä 46 v

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruokahan on Aasiassa parasta, naisista ei oo kokemusta, Filippiineillä en oo vielä käynyt ehkä Kiinassa ja Japanissa

Vierailija
2/10 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kaukorakkautta.vuodatus.net/lue/2010/02/filippiinilaisen-naisen…

muuta Aasiaan, ota sossun rahat täältä ja asu siellä

Vierailija
4/10 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oisko vietnamissa parempia vaimoja? thaimaalaiset ei ole mun mielestän kauniita, liian iso nenä

Vierailija
5/10 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilineilen ettälaitanpa kuvan ja proiilin tuonne Filipino.cupid sivulle, eihän tässtä mitään tule

yhdessä päivässä on jo 50 naista kirjoitanut viestin, olen 46 vuotias mies, no en ehkä rumakaan mutta en mä jaksa kirjoitella kellekään, pitää nähdä ihminen fyysisesti, ja toiseksi enrupee maksamaan kyllä mistään palvelusta että saan kirjoittaa viestejä Filipiineille

Vierailija
6/10 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden maisterintutkinnon mies ei itse keksi?

Vierailija
7/10 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden maisterintutkinnon mies ei itse keksi?

eipä noilla papereilal töit noin vaan saa, eikä ihmisiä tuu tavattua kun istuu työttömänä kotona päiät pitkät

masentavaa, haluan Aasiaan ja tekemään jotain simppeliä, ei ole itään suhteita kehenkään niin ei osaa hakee töitäkään

Suomen turha jäädä kun ei täällä tapahdu mitään, kotona joutu istumaan Kelan vankilassa

Vierailija
8/10 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air France 577e meno paluu 1.1-1.2. Manilaan , ei paha edes

Vierailija
9/10 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ookaan seoli yksinsuuntainen eli lennot 1000 e yliki, meen hong kongiin eka sieltä sit muualle, antakaa rahhaa

Vierailija
10/10 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee fiippines cupid sivulta joka päivä 50 viestiä, en saa deleoitua ettei tulisi, ja en ole yhtään kaunotarta löytänyt, aika rumia nuo filippinot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi