Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä ikinä puolisoa mistään :'(

Vierailija
05.11.2017 |

Menin taas äsken ratikalla ja kukaan mies ei flirttaillut tai pyytänyt numeroa ko. 25 minuuttia kestäneen matkan aikana. Tunnen itseni kuvotukseksi. Mistä ihmeestä ihmiset löytävät puolisoita itselleen? Siis Tinderiin, nettideittailemaan tai baariin en suostu menemään ja olen ujo. Mitä mun pitäisi muokata plastiikkakirurgialla, jotta tekisin (positiivisen) vaikutuksen ihmisiin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen, naiset löytävät aina seuraa.

Vierailija
2/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tinderiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen haluat?

Vierailija
4/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehellä taas halvat huvit...

Vierailija
5/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitko edes vastata flirttailuun?

Vierailija
6/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Minä valitsen sinut vaimokseni. 

Vierailija
7/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan jatkaa sitä julkisilla matkustelua ja odotella että uljas prinssi tulee iskemään sut, niin monet parisuhteethan ovat alkaneet julkisissa kulkuvälineissä tapaamisesta. Itse ei ainakaan kannata tehdä mitään aloitteita.

Vierailija
8/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kyllä huomaa, että on taas viikonloppu ja naisettomat miehet mylvivät palstalla.

Vierailija
9/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen miehen haluat?

Siis nainenkin kävisi, mutta toivoisin löytäväni avarakatseisen, melko älykkään ja luotettavan kumppanin; sellaisen, joka voisi arvostaa minua tasaveroisena kumppaninaan ja joka ei olisi väkivaltainen tai alistaisi/nöyryyttäisi. Painolla, pituudella, ihon- tai hiustenvärillä ym. ei olisi juurikaan merkitystä. Tulotasolla, muodollisella koulutuksella tai ammatillakaan ei olisi väliä, kunhan olisi omillaan toimeentuleva.

Vierailija
10/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta naisesta on niin mahhdoton tietää milloin se on kiinnostunut. Mä oon jättäny nää kissa ja hiiri leikit sikseen.

Vierailija
11/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kyllä huomaa, että on taas viikonloppu ja naisettomat miehet mylvivät palstalla.

En ole naiseton mies, vaan miehetön/naiseton nainen. Oikeasti harmitti äsken taas, kun olin uskaltautunut kämpästäni ulos ja olin kuin ilmaa potentiaalisille kumppaniehdokkaille eli samaa kieltä puhuville lajitovereilleni. :)

Vierailija
12/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin omani koska vain. On rikas egoisti (=mulkvisti)

Vierailija
13/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisesta naisesta on niin mahhdoton tietää milloin se on kiinnostunut. Mä oon jättäny nää kissa ja hiiri leikit sikseen.

Luet vain John Grayn "Miehet ovat Marsista, naiset ovat Venuksesta". Niillä opeilla olen itse mennyt teinistä lähtien ja aika hiljaista on ollut, kun oon odotellut "saalistavaa" miestä. :/ t. Ap

Vierailija
14/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ensimmäiset 27 vuotta sinkku ja neitsyt. Olen opettaja, mutta edes kylän juopoille en kelvannut, kun olen 156 cm/60 kg. Kauniit kasvot tai iloinen luonne ei auttanut. Ei se ole automaattisesti niin, että nainen saa miehiä. Työpaikalle tuli brittimies töihin ja se oli menoa se, edelleen olemme yhdessä.

Olen pyytänyt sinkkuaikanani useita kymmeniä jos en satoja miehiä ulos. Kukaan ei ikinä lähtenyt. Ei yhtään kertaa. Koskaan ei ole kukaan mies tullut pyytämään numeroani tai iskemään. Kaverimiehet kehuvat, että olen ihana ja vaimomatskua, mutta liian läski. Päätin, että olen mieluummin yksin ja nautin joskus karkeista tai pizzasta kuin elän vain salaatilla. No, tapasin brittini, enkä jäänyt yksin.

T. Nainen 32 v., 60 kg edelleen

Vierailija
15/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko minut?

Vierailija
16/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan jatkaa sitä julkisilla matkustelua ja odotella että uljas prinssi tulee iskemään sut, niin monet parisuhteethan ovat alkaneet julkisissa kulkuvälineissä tapaamisesta. Itse ei ainakaan kannata tehdä mitään aloitteita.

Ei naisen kuulu tehdä aloitteita tai parisuhdedynamiikka alkaa jo aivan vinksahtaneella tavalla. Miehen kuuluu olla se aktiivinen osapuoli. T. Ap

Vierailija
17/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehellä taas halvat huvit...

En ole kilttimies, vaan kilttinainen. Yksi niistä, jotka jäävät nykykulttuurissa someaktiivien ja ekstroverttien jalkoihin. T. Ap

Vierailija
18/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi kyynelees kirjoitti:

Ei hätää! Minä valitsen sinut vaimokseni. 

Ihanaa. :) Missä kohtaisin sinut?

Vierailija
19/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ensimmäiset 27 vuotta sinkku ja neitsyt. Olen opettaja, mutta edes kylän juopoille en kelvannut, kun olen 156 cm/60 kg. Kauniit kasvot tai iloinen luonne ei auttanut. Ei se ole automaattisesti niin, että nainen saa miehiä. Työpaikalle tuli brittimies töihin ja se oli menoa se, edelleen olemme yhdessä.

Olen pyytänyt sinkkuaikanani useita kymmeniä jos en satoja miehiä ulos. Kukaan ei ikinä lähtenyt. Ei yhtään kertaa. Koskaan ei ole kukaan mies tullut pyytämään numeroani tai iskemään. Kaverimiehet kehuvat, että olen ihana ja vaimomatskua, mutta liian läski. Päätin, että olen mieluummin yksin ja nautin joskus karkeista tai pizzasta kuin elän vain salaatilla. No, tapasin brittini, enkä jäänyt yksin.

T. Nainen 32 v., 60 kg edelleen

Ihana kertomus.

Vierailija
20/29 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet eivät uskalla tehdä aloitetta. Playerit on eri juttu.

Mä olen päättänyt olla yksin. Ei tule pettymyksiä ja sydänsuruja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan