Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita pienten lasten vanhempia, jotka harrastavat seksiä 2-3 kertaa päivässä?

Vierailija
05.11.2017 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 7 vuotta ja edelleen seksielämä on todella aktiivista, joka ilta kun lapset nukkuu niin puuhaillaan, aamuyöllä kun miehellä soi herätys niin touhutaan (ja vaikkei olisikaan herätystä, niin yleensä yöllä jompi kumpi vaan herää ja alkaa herättelemään toista esim "suuhoidolla" ja viikonloppuisin, kun lapset ovat päiväunilla, harrastetaan seksiä. Jos lapset ovat päivän pois, yleensä vuorokaudessa seksikertoja kertyy n.6-8.

Olenkin miettinyt sitä, että kun lapset tästä kasvaa, seksinharrastamisesta tulee haastavampaa? Kun ei ole enää päiväunia ja pelkään, että yöllä saattavat kuulla jotain ääniä ja sitten tietävät, mitä ne ovat.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että teillä käy siivooja,lapset ovat päiväkodissa 7-17 ja äiti on kotirouva. Muuten en ymmärrä sitä, että kukaan jaksaa käydä töissä olemattomalla unimäärällä, oli syynä valvomiseen sitten lapset tai seksi.

Kotiäiti olen kyllä, mutta ihan itse siivoan. Ja lapset eivät käy päiväkodissa, vanhempi käy tosin 3 kertaa viikossa kerhossa. En tajua miten nämä liittyvät seksinharrastamiseen? Ei meidän seksikerrat ole mitään usean tunnin sessioita, vaan nopeita, lyhyitä keissejä, siihen saakka että molemmat saavat (yleensä n.10min). Sen jälkeen mä jään nukkumaan ja mies lähtee töihin.

Ap

ja koulutukselta? 

Vierailija
22/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lastensuojelussa yks keissi missä täysin yliseksuaaliset ja ilmeisesti pienenä lapsena molemmat hyväksikäytettyjä lestavanhemmat pani koko ajan ja joka paikassa kotonaan ja ihan sama oliko lapsia näkemässä. Ja kun lestoja olivat niin niitä lapsiahan oli lukuisa määrä.

Pakko oli ottaa huostaan mutta lisää ne vaan teki. Eikä ollut tervettä perhettä nähnytkään kyllä se. Eikä kummankaan vanhemman perhe myöskään. Jeesuksen nimessä eikä veressä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi