Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita pienten lasten vanhempia, jotka harrastavat seksiä 2-3 kertaa päivässä?

Vierailija
05.11.2017 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 7 vuotta ja edelleen seksielämä on todella aktiivista, joka ilta kun lapset nukkuu niin puuhaillaan, aamuyöllä kun miehellä soi herätys niin touhutaan (ja vaikkei olisikaan herätystä, niin yleensä yöllä jompi kumpi vaan herää ja alkaa herättelemään toista esim "suuhoidolla" ja viikonloppuisin, kun lapset ovat päiväunilla, harrastetaan seksiä. Jos lapset ovat päivän pois, yleensä vuorokaudessa seksikertoja kertyy n.6-8.

Olenkin miettinyt sitä, että kun lapset tästä kasvaa, seksinharrastamisesta tulee haastavampaa? Kun ei ole enää päiväunia ja pelkään, että yöllä saattavat kuulla jotain ääniä ja sitten tietävät, mitä ne ovat.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin tuollaisesta hengästyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 HUUTONAURUA

Vierailija
4/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette nymfomaaneja tai muuten yliseksuaalisia.

Mitä teette työksenne. Kiinnostaa.

Pidän itseäni yliseksuaalisena ja en jaksais harrastaa seksiä kun kerran päivässä vaikka seksi mielessä pyöriskin välillä, ja ei, mulla ei edes ole lapsia vielä. 

Vierailija
5/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi harrastaa seksiä noin usein edes suhteen alussa alkuhuumassa.

Vierailija
6/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä priorisoin nukkumisen korkeammalle. En todellakaan jaksaisi herätä joka yö tuon takia.

Vierailija
7/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että teillä käy siivooja,lapset ovat päiväkodissa 7-17 ja äiti on kotirouva. Muuten en ymmärrä sitä, että kukaan jaksaa käydä töissä olemattomalla unimäärällä, oli syynä valvomiseen sitten lapset tai seksi.

Vierailija
8/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että teillä käy siivooja,lapset ovat päiväkodissa 7-17 ja äiti on kotirouva. Muuten en ymmärrä sitä, että kukaan jaksaa käydä töissä olemattomalla unimäärällä, oli syynä valvomiseen sitten lapset tai seksi.

Kotiäiti olen kyllä, mutta ihan itse siivoan. Ja lapset eivät käy päiväkodissa, vanhempi käy tosin 3 kertaa viikossa kerhossa. En tajua miten nämä liittyvät seksinharrastamiseen? Ei meidän seksikerrat ole mitään usean tunnin sessioita, vaan nopeita, lyhyitä keissejä, siihen saakka että molemmat saavat (yleensä n.10min). Sen jälkeen mä jään nukkumaan ja mies lähtee töihin.

Ap

Vierailija
9/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olette nymfomaaneja tai muuten yliseksuaalisia.

Mitä teette työksenne. Kiinnostaa.

Pidän itseäni yliseksuaalisena ja en jaksais harrastaa seksiä kun kerran päivässä vaikka seksi mielessä pyöriskin välillä, ja ei, mulla ei edes ole lapsia vielä. 

Ja mies on työkseen ylempi toimihenkilö, mutta päivisin myös "kentällä", jolloin työ on fyysistä

Ap

Vierailija
10/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tehdä noin. Tosin minulla on mies, joka rakastaa pitkän kaavan mukaan menemistä ja siinä hommassa palaa energiaa. Olisi kiva kun miehelle joskus kelpaisi nopea hommailu. Voihan sekin olla ihan yhtä hauskaa. Sitten ehkä pystyisi edes kerran päivässä.

Vierailija
11/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä viikolla harrastatte seksiä kaksi kertaa päivässä (illalla ja aamuyöllä) ja viikonloppuisin näiden lisäksi vielä lasten päiväuniaikaan päivällä.

Ikäviä uutisia: Lapset eivät nuku päikkäreitä enää lapsesta riippuen n. 2-4 -vuotiaasta ylöspäin. Lastenelokuvat voivat toki auttaa tässä asiassa. Isompien lasten kohdalla täytyy sitten käyttää mielikuvitusta. Jos on säännöllinen päivärytmi, voi isommatkin lapset pakottaa unille n. 21 aikaan, mutta tämähän ei ole teille ongelma, koska olette yökukkujia molemmat.

Teinit sitten taas valvoo öisin, mutta nukkuu aamulla pitkään, joten kun lapsi on teini-iässä, ainoa hetki seksille on aamulla tai aamupäivällä teinin kuorsatessa. Illalla tuskin salaa onnistuu, jos olette niin lemmekkäitä, että pidätte ääntä. Veikkaan, että teidän tapauksessa lapset tietää joka tapauksessa, että panette paljon, koska olette niin himokkaita ihmisiä. Se yleensä näkyy ja kuuluu ulospäin. Tulee mieleen se yksi Satuhäät-pari, jotka puhui rivoja häissä lasten kuullen ja tietysti kameroiden läsnäollessa täysin estottomasti.

Vierailija
12/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Ja pitkän kaavan mukaan :)

T. Hel-Nyc

Vierailija
13/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei

Vierailija
14/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaplaatte tyylillänne ja juttelette asioista avoimesti mutta ikätasoisesti lasten kanssa = ei ongelmia.

Ihan tiheydestä riippumatta se omien vanhempien välinen seksi tulee kyllä huomatuksi jossain vaiheessa. Ei se ole kivaa, mutta ei se ole mikään trauman paikkakaan jos on kärryillä siitä että se on vanhempien yhteistä omaa kivaa.

T:makuuhuoneeni oli vanhempieni makuuhuoneen vieressä

Vierailija
15/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä samanlaisia vanhempia, ne pelaa tuolla palstan nurkassa pokeria yksisarvisen, joulupukin ja Loch Nessin-hirviön kanssa.

Vierailija
16/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miten sun miehellä seisoo koko ajan? Pillerin voimallako?

Vierailija
17/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon jänöjä! Toivottavasti teillä on tehokas ehkäisy käytössä! Teillä on varmaan hyvin nukkuvat lapset, kun jaksatte tuollaista tahtia!

Vierailija
18/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiäiti olen kyllä, mutta ihan itse siivoan. Ja lapset eivät käy päiväkodissa, vanhempi käy tosin 3 kertaa viikossa kerhossa. En tajua miten nämä liittyvät seksinharrastamiseen? Ei meidän seksikerrat ole mitään usean tunnin sessioita, vaan nopeita, lyhyitä keissejä, siihen saakka että molemmat saavat (yleensä n.10min). Sen jälkeen mä jään nukkumaan ja mies lähtee töihin.

Ap

Kuulostaa vähän samanlaiselta pakkomielteeltä kuin niillä himorunkkaajilla on kun on "pakko purkaa paineet" monta kertaa päivässä. Ootko ihan varma että on ihan tervettä enää? En todellakaan tuomitse tai väitä ettei voisi olla ihan ok, mutta kannattaa miettiä että meneekö jossain vaiheessa överiksi, jolloin toiminnasta tulee enemmänkin haitallista.

Vierailija
19/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/22 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-9898641

Miehenä koen seksuaalista häirintää naisten taholta lähes päivittäin. Mutta en siitä rupea tähän kirjoittamaan, sillä se menisi roskakoriin. Tänne halutaan kerätä vain naisten valituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi