Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toivottoman ruma -- mikä tähän auttaisi?

Vierailija
05.11.2017 |

Nenäni on liian iso ja kasvoni ovat epäsymmetriset sekä vartaloni on epäsuhtainen ja olen aavistuksen verran liian pitkä. Auttaako mikään muu kuin itsari tällaista rujoa epänaista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenän voi operoida. Ole iloinen että olet pitkä. Ilman kuvaa ei voi oikein muuta sanoa.

Laittaisin mieluusti kuvan, mutten halua, että työkaverit tunnistavat mut. Mutta siis sinkkuna oon tässä saanut olla kohta vuoden päivät ja sitä ennen ex-aviomieheni haukkui mua ja ulkonäköäni lähes koko 7-vuotisen suhteemme ajan päivittäin.

Ulkonäössäsi ei välttämättä ole yhtään mitään vikaa. Kuulostaa siltä, että ex-miehesi on harjoittanut henkistä väkivaltaa pitääkseen sinut otteessaan ja itsetunnon niin matalalla, ettet usko ansaitsevasi ketään tai mitään parempaa. Heitä hyvästit ulkonäön haukkumiselle samaan syssyyn kuin ex-miehellesi. Katso itseäsi uusin silmin. Omin silmin, äläkä ex-miehesi alistavin ja loukkauksiin tähtäävin silmin. 

Ihminen, joka tahtoo toiselle pahaa, pystyy kyllä keksimään vaikka mitä valheita, jotta saa toisen näkemään itsensä rumana, vastenmielisenä ja turhana. Sitä sinä et kuitenkaan ole. Ala katsoa itseäsi neutraalisti, ilman ex-miehen vihaa ja satuttamiseen tähtääviä sanoja. Katso itseäsi armollisesti ja välittäen. Kehu peilikuvaasi. Kehu, vaikket sitä ensin tarkoittaisikaan. Pyyhi haukkumiset pois mielestä ja pyri tuomaan tilalle lempeyttä itseäsi ja ulkonäköäsi kohtaan. Sinussa ei ole mitään vikaa. Sinussa on piirteitä, jotka tekevät sinusta sinut: täysin yksilöllisen, omanlaisensa ja ainutlaatuisen ihmisen, jota kukaan muu ei voi olla, ja jolta kukaan muu ei voi näyttää. 

Vierailija
22/26 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa rajusti ja ala panemaan kaikkea vastaantulevaa ja julista samalla feminismin sanomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap:lla on kuitenkin ollut miehiä ja liittoja. Oikeasti ruma nainen ei tuollaisia saa. Ei jatkoon.

-oikeasti ruma nainen (30v sinkkuna)

Oikeasti rumaa naista ei olekaan, koska kaikki he saavat miehiä halutessaan.

Vain mies voi tietää miltä tuntuu oikeasti olla täysin syrjitty ja hyljeksitty vastakkaisen sukupuolen silmissä.

Vierailija
24/26 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama epä-nainen maailman rumin ja kammottavin ihminen on kirjoitellut täällä aika-ajoin tätä samaa virttä!

Kun ihminen on psyykkisesti sairas ei mikään todistelu eikä jankutus auta. Antakaa olla.

Vierailija
25/26 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama epä-nainen maailman rumin ja kammottavin ihminen on kirjoitellut täällä aika-ajoin tätä samaa virttä!

Kun ihminen on psyykkisesti sairas ei mikään todistelu eikä jankutus auta. Antakaa olla.

Itse en ole kirjoittanut tästä aiheesta juurikaan täällä. En ole psyykkisesti sairas, mutta plastiikkakirurgian avulla saisin elää ehkä normaalimpaa elämää. Täytyy säästää tässä niitä operaatioita varten.

Vierailija
26/26 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun on kohdistunut vastenmielistä vallankäyttöä. Vaikutat ihan mukavalta ihmiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi