Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin äsken, että mulla ei ole omaa elämää vaan elän muiden takia.

Vierailija
05.11.2017 |

Olen aina ollut liian kiltti ja aina miettinyt mitä muut ajattelee. En ole ikinä uskaltanut tehdä omia ratkaisuja ilman että mietin miten ne vaikuttaa muiden elämään tai mitä muut ajattelee.
Elän siis muiden takia ja tuntuu että mun pitää ”palvella” heitä ja mulla ei saa olla omia mielipiteitä vaan nekin pitää olla samanlaisia kuin muilla.
Laitan aina kaikki muut edelle ja itseäni viimeisenä.
Miten pääsisin tästä eroon vai pääseekö tästä ikinä eroon? Olen jo yli 40v.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset. Aloita jo huomenna rajojen veto. Valmistaudu siihen että kohtaat vastarintaa roolittaessasi itseäsi uudelleen ja joitain ihmissuhteita voi katketa mutta uusia tulee tilalle.Rohkeutta!

Vierailija
2/4 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen olisin voinut myös minä tehdä. Mietin samaa ja olen jo lähemmäs 50v

Parasta varmaan se että VIHDOINKIN on ymmärtänyt tämän käytös mallin itsessään jolloin asialle voi alkaa tekemään uudistuksia.

Olemaan rohkeampi omassa elämässä ja tekemään asioita joitsta tykkää kyselemättä muiden mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi aika tehokas tapa on mennessä uuteen paikkaan nostaa käsi 45 asteen kulmaan ja huutaa sieg heil.. aivan helvetisti pintaliitäjiä yms juoksee heti karkuun. Niitä ei tarvitse edes erikseen etsiä käsiinsä ja häätää tuttavapiiristä.

Vierailija
4/4 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla yli 40 v.