Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kuolleita ihmisiä. Muita?

Vierailija
04.11.2017 |

Pelkään vainajia. Näen joskus painajaisuniakin heistä. Minua pelottaa kuolleissa se, että he näyttävät tavallisilta ihmisiltä ja tavallaan ovatkin, mutta siellä sisällä ei ole ketään. He näyttävät katsovan ja näkevän jonnekin, kun silmät on auki, mutta ne eivät katso eivätkä näe.

Onko muita joista kuolleet ihmiset on pelottavia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti ihan järkevä vaisto ihmisessä että normaalisti useimmat kavahtavat kuolleita, ellei sitten ammatin takia totu kuolleisiin. Kuolleet kun voivat esim. levittää erilaisia tauteja joten on hyvä että joku vaisto sanoo että älä koske.

Vierailija
22/28 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmasti ihan järkevä vaisto ihmisessä että normaalisti useimmat kavahtavat kuolleita, ellei sitten ammatin takia totu kuolleisiin. Kuolleet kun voivat esim. levittää erilaisia tauteja joten on hyvä että joku vaisto sanoo että älä koske.

Keskiajalla pitkittyneissä linnanvaltauksissa oli tapana käyttää ruumiita jopa aseina: taisteluissa tulleita ruumiita säilytettiin, annettiin vähän mädätä ja sitten ammuttiin katapultilla muurin yli. Levittivät tauteja sen verran tehokkaasti että usein linna antautui ruumiista lähteneiden sairausepidemioiden takia, vaikka muuten olisi vielä ollut mahdollista puolustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni jänskätys että se kuollut herääkin eloon. Liikaa walking deadia 😁

Vierailija
24/28 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti pelkää mutta kyllä se ahdistaa se kuolema, se miten näkee miten ennen niin eloisasta ihmisestä tai eläimestä on kaikki elämä pois ja jäljellä on eloton kuori. Ja kun tajuaa että niin käy myös itselle ennemmin tai myöhemmin.

Itseltäni kuoli juuri 2 viikkoa sitten 15-vuotias koiravanhus kotonaan munuaistautiin. Oli jo heikennyt ja hidastunut, ei oikein syönyt. Eräänä yönä tuli sänkyyn keralle viereeni nukkumaan vaikka pitkään aikaan ei ollut tullut, koska sen piti munuaistaudin takia käydä kylppärissä pissalla monta kertaa yössä. Aamulla kun heräsin tajusin ettei se koirakerä vieressä ole lämmin. Oli kuollut siihen viereeni. Rauhallinen ja kaunis lähtöhän se oli mutta itkin huutoitkua kun sen velton, elottoman koiran pakkasin sitten vietäväksi tuhkaukseen. 

Otan osaa, mutta kaunista että koira tuli viereesi vielä viimeisen kerran❤

Vierailija
25/28 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, vatsan alueella alkaa muljumaan ja päässä humahtaa, sitten iskee kylmä hiki. Tämä kaikki tapahtuu sekunnissa, jonka jälkeen käännän katseeni pois. Itku ja järkytys tulee jälkipotkuna, painajaisia parin viikon ajan. Mun on hirveen vaikee ajatella että siinä on ihminen, kun kaikki inhimillisyys tuntuu olevan poissa. Mietin vaan että mikähän mua vaivaa, se ei oo kivaa itelleenkään.

Vierailija
26/28 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pieni jänskätys että se kuollut herääkin eloon. Liikaa walking deadia 😁

Mitä jos heräisikin. Tuskin se yrittää sun aivoja syödä.

Vierailija
27/28 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo pelot... yks työkaveri pelkää lintuja ja yks kaveri klovneja :D

Itse pelkään narkkeja.

Heh, luin eka että pelkäät nakkeja :D

Vierailija
28/28 |
03.11.2018 |