Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävelen unissani. OLENKO OUTO ?!?

Vierailija
04.11.2017 |

Olen keski-ikäinen mies. En normaalisti kävele unissani, mutta minä teen sen silloin, kun olen vetänyt pään täyteen viinaa. Edes pienen kapakassa tapahtuneen tissutteluillan jälkeen en. Ja nyt... EN kaipaa mitään sellaisia neuvoja, joissa sanotaan että "Mitäs joit!" tai "Juo vähemmän!".

En edes kysele NEUVOJA, vaan vain selitystä.

Käyn kapakassa kerran parissa viikossa juomassa 4-7 olutta, mutta vedän kunnon kännit harvoin. Ehkä neljästi vuodessa. Joka kerran, kun vedän pään täyteen, minä menetän muistini ja seuraavana aamuna huomaan herätessäni, että olen kävellyt unissani.

Pari kertaa on aamulla keittiössä pölynimurikaapin ovi ollut auki, ja sen kaapin lattialla on ollut kusta. Olen kai kävellyt unissani ja luullut sitä vessaksi. Kerran oli aamulla kirjahyllyn tyhjällä tasolla, puolentoista metrin korkeudella, pieni lammikko kirkasta nestettä - ei kuitenkaan kusta. En edes ylettyisi virtsaamaaan sinne.

Viime yön jäljiltä huomasin, että pesukoneeni oli yöllä myllännyt pyykkiä. Pyykin seassa olivat mm. olohousuni, joita en koskaan pese muuten kuin vain parin viikon välein, eikä nyt ollut se aika.

Kaikkein harmillisinta oli se, että olin yöllä hukannut asuntoni avaimet! Tutkin kaikki paikat, en löytänyt niitä mistään. Tutkin siis aivan KAIKKI paikat asunnossani! Olenko... Olenko minä... RIIVATTU?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niin omituista ole. Minä kävelin pienenä useinkin unissani (kerran jopa löysin kadonneet avaimet, äiti oli niitä edellispäivänä etsinyt ja minä löysin unissakävelyn aikana). harventunut on kävely näin aikuisiällä mutta vasta pari kuukautta sitten siippani löysi minut seisomasta nurkasta (kyllä, sellaisella karmivalla kauhuleffa-tyylillä...) ja talutti takaisin sänkyyn. :D

Vierailija
2/2 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu VITTUUN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä