Lue keskustelun säännöt.
Apua, paikat tippuu suusta!
13.05.2008 |
Siis mistä voi johtua? Minulla on noin vuosi sitten laitettu muutama paikka hampaisiin (en ollut hammaslääkärikammoisena käynyt moneen vuoteen hammaslääkärissä ja reikiä oli 4)...No ne laitettiin kuntoon yliopiston terveydenhuollon puolella (YTHS) ja olo oli hyvä. Nyt mulla lähti viime kuussa yksi näistä paikoista irti; odottelin uutta aikaa ja se laitettiin kuntoon. NYT TAAS on lähtenyt paikka irti hampaasta! Siis miksi vuoden vanhat paikat irtoaa hampaista? Sattumaa, vai pitäisikö huolestua? Ja kyseessä siis eri paikka kuin viime kuussa...
Mistäköhän voi johtua?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nykyään joskus saa näitä, kun varaa esim päivystysajan. Ne täytyy vaihtaa myöhemmin varsinaisiin paikkoihin.