Tänään kylään ekaa kertaa miehen luokse ja seksiä ehkä tiedossa
Jännittää ja pelottaa!!! En ole harrastanut seksiä pariin vuoteen miehen kanssa ja ahdistaa riisuutua deitin nähden. Mitä jos nauraa, kiihotus lopahtaa tai muuta kamalaa. Olen jo 35 vuotias nainen, mutta arka kuin teinityttö. Vinkkejä? Miten tsempata itseään seksiin vai peruisinko vaan heti? Miehet, jos naisella ei ole timmi kroppa, onko se turn off?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa!! Kiitos tsempeistä, kohta mennään... Viiniä kyllä otan alle.
Ap
Aiotka hommata ne kumit ja liukkarit?
Älä sure jännittää meistä montaa miestäkin omalta osaltani muukin kuin se, että ei värähdä ja jäykisty vaan pippelin lerpattaa allapäin pelkästä jännityksestä. - Mitä tekee nainen? - Ymmärtääkö jännitykseni, vai saanko kuulla olevani impotentti? - kenties jotenkin sairas? Syyttääkä nainen itseään, että hänessä muka olisi jotain vikaa, joko ulkoista sisäistä kun kaluni ei jäykisty? - Vai miten tilane etenee kun ei t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota rennosti ja kuuntele itseäsi. Ei tarvitse edetä seksiin, jos ei siltä tunnu.
Mulla oli kymmenen vuoden (!) tauko seksissä ennen nykyistä. Ei ekana yönä edetty loppuun saakka, tutustuttiin vain toistemme kehoihin ja kosketukseen. Vähä teinifiilishän siitä itsellekin tuli, mutta vastoin omaa fiilistä ei kannata mennä ja hyvä mies kyllä ymmärtää. Jos ei ymmärrä, se ehkä kannattaakin jättää välistä.
Kyllä minä haluan sitä pesää jos on luvattu.
Tuossa kirjoitettiinkin hyvistä miehistä, ei sinusta.
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lasillinen viiniä. Ja muista varata omasta puolesta kondomit ja liukkaria.
Miksi liukkaria? Meinaavatko harrastaa peppuseksiä?
On sitä muutenkin hyvä olla.
Oli joku tutkimus, että ylivoimaisesti suurin osa naisista tykkäsi ihan normaalista seksistä enemmän liukkarin kanssa. Eli kannattaa miehet sitä hommata.
Mä vasta tilasin ison pullon, mutta ei ole naista kenen kanssa käyttää sitä.. mitäs nyt?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletteko jo miettineet lapsen nimeä?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuuhan huomenna kertomaan palstalaisille miten meni? On velvollisuus kertoa kun kerran aloitit. Tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi liukkaria? Meinaavatko harrastaa peppuseksiä?
On sitä muutenkin hyvä olla.
Oli joku tutkimus, että ylivoimaisesti suurin osa naisista tykkäsi ihan normaalista seksistä enemmän liukkarin kanssa. Eli kannattaa miehet sitä hommata.
Mulla on tapana laittaa suusta sylkeä terskan päähän ja sitten sisään. Antaa lisä liukkautta.
isot häpyhuulet on suurempi turn off
Vierailija kirjoitti:
isot häpyhuulet on suurempi turn off
Älä! Yritän juuri syödä ja palstailla samalla.
Kumeja on, ei liukkaria tähän hätään. Kai miehelläkin kumeja on? Eikä ole tarkoitus tehdä lasta tällä kertaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äijä meinaa saada, ostakoon itte kumit!
Eikä 35-v nainen liukkaria tarvi!
Vierailija kirjoitti:
Miten ap meni?
Seksiin tietysti edettiin ja en huomannut että mies olisi jotenkin pitänyt vartaloani epämiellyttävänä. Tuntuu kyllä huojentavalta, että kelpaan, vaikka liikakiloja on jopa 10.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap meni?
Seksiin tietysti edettiin ja en huomannut että mies olisi jotenkin pitänyt vartaloani epämiellyttävänä. Tuntuu kyllä huojentavalta, että kelpaan, vaikka liikakiloja on jopa 10.
Ap
Oliko liukkaria?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut mies täällä kenestä tuntuu pahalta olla joka viikonloppu joka vuosi ilman naista? Ikuisuuden ilman omaa naista?
Juu sama fiilis, mutta se menee aina ohi kun on saanut kassit tyhjennettyä. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap meni?
Ap
Oliko liukkaria?
Ei ollut kuin kilon purkki tummelia,riitti juuri ja juuri.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kiihottuneena niin märkä että siinä ei enää tarvita liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap meni?
Ap
Vain 10kg liikaa. Mulla on 20kg liikaa ja olen sua vanhempi. Ei ole haitannut.
Ap