Tänään kylään ekaa kertaa miehen luokse ja seksiä ehkä tiedossa
Jännittää ja pelottaa!!! En ole harrastanut seksiä pariin vuoteen miehen kanssa ja ahdistaa riisuutua deitin nähden. Mitä jos nauraa, kiihotus lopahtaa tai muuta kamalaa. Olen jo 35 vuotias nainen, mutta arka kuin teinityttö. Vinkkejä? Miten tsempata itseään seksiin vai peruisinko vaan heti? Miehet, jos naisella ei ole timmi kroppa, onko se turn off?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lasillinen viiniä. Ja muista varata omasta puolesta kondomit ja liukkaria.
Jos äijä meinaa saada, ostakoon itte kumit!
Eikö ehkäisy olekaan molempien yhteinen asia?
Ei vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi liukkaria? Meinaavatko harrastaa peppuseksiä?
On sitä muutenkin hyvä olla.
Miksi? Minä en ole ikinä tarvinnut...
Minä en ole koskaan tarvinnut erikoissairaanhoitoa, mutta on se silti hyvä olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi liukkaria? Meinaavatko harrastaa peppuseksiä?
On sitä muutenkin hyvä olla.
No jos ei nainen niin paljon halua, että viitsisi tuheroansa märäksi heruttaa niin onko sitä pakko väkisin harrastaa?
Sama varmaan kohta edessä, olen kohdannut mukavan miehen. Hän ei ole kyllä painostanut mihinkään vaan korostanut tutustumista. Aiemmin on ollut suhteita, missä mies on kommentoinut kroppaani todella ikävällä tavalla ja nyt olen aika kauhuissani, että toistuuko sama jälleen. Olen oppinut häpeämään itseäni, eikä se ole mukavaa.
En ole edes ylipainoinen, vaan ihan normaali, lihaksia on liikuntaharrastuksista ja elämäntavat terveelliset, naamakin nätti.
Kai sitä vaan on koottava itsensä ja murehdittava sitten jos sen aika tulee.
N. 41
Näin se on. Äläkä häpeile vartaloasi yhtään, kelpaat varmasti just sellaisena kuin olet.
Mies, 46v.