Ootko lukenut Marilyn Mansonin elämäkerran?
Aikamoista kamaa. En tiennyt että tyypppi on täysi naistenvihaaja., joka hakkasi mm. äitinsiä ja bändissänsä soittaneen naisen (jota lähti myös tappaamaan mutta se meni pieleen). Ja kimpassa panivat kuuroa naista joka oli valeltu jollain ruoalla.
Oon sentään lukenut törkytehtaan ja muut mutten mitään tällaista. Toivoaksi haluaa vain sokeerata eikä kaikki totta.
Kommentit (109)
Ihan hyvä kirja,perus rokkarisekoilua :Dd
Vittu ku repesin tälle ketjulle.
Voi näitä uskovaisten kommentteja, ollaanko me vielä 90-luvulla? Ei musiikki pahaa tee kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmat kommentoijat eivät kyllä tasan ole lukeneet koko kirjaa. :D
Kyllä olen, ja monta kertaa! Kertoo kaiken Dittasta ja omista pervoiluistaan! Hehän Dittan kanssa rikkoivat jouluseimiä ihmisten pihalla 90-luvulla!!
Ihan hyvä muuten mutta Manson ja Dita VonTeese alkoivat seurustella 2000-luvulla eikä Helvettiin Ja Takaisin-kirjan kirjoitushetkellä tunteneet toisiaan. He ovat eronneet käsittääkseni jo kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, ja monta kertaa! Kertoo kaiken Dittasta ja omista pervoiluistaan! Hehän Dittan kanssa rikkoivat jouluseimiä ihmisten pihalla 90-luvulla!!
Ihan hyvä muuten mutta Manson ja Dita VonTeese alkoivat seurustella 2000-luvulla eikä Helvettiin Ja Takaisin-kirjan kirjoitushetkellä tunteneet toisiaan. He ovat eronneet käsittääkseni jo kymmenen vuotta sitten.
Älä puhu paskaa. Dittan kanssa rosvosivat kirkosta kolehditkin ja kusivat pyhävesialtaaseen 90-luvulla!
Vierailija kirjoitti:
Joo, hetken tuli jo uskonpula, että onko mulla mennyt siinä kirjassa joku pahasti ohi, vai mistä nyt on kyse :D
No voisiko joku kirjan lukenut kertoa, onko kirjassa tuollaisia juttuja?
Mullekin tuli tulla ihan ysärifläshbäck tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Dittan kanssa rosvosivat kirkosta kolehditkin ja kusivat pyhävesialtaaseen 90-luvulla!
Näin on, olen lukenut nämä kirjoista ja mm. Erittäin tunnetuilta uutissivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, Dittahan on ihan avoimesti myöntänyt sekoilut Voguessa ja muissa naisten lehdissä! Manson ei ole sen kummemmin kommentoinut, keskittyy lähinnä lesoilemaan saavutuksillaan kirjoissaan. Häneltähän tuli uusi kirja parisen vuotta sitten: Ditta ja Manson: The satanic romance of the beautiful people.
Apua en kestä:Ddd parasta luettavaa tää ketju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hetken tuli jo uskonpula, että onko mulla mennyt siinä kirjassa joku pahasti ohi, vai mistä nyt on kyse :D
Minkähän sensuroidun USSR-version ootte lukeneet? Ditta oli hyvissä väleissä Neuvostoliiton johtajien kanssa joten tietenkin he ovat yhdessä sensuroineet törkyä pois!
Muuta en tiedä mutta keikkansa oli ainakin perseestä! Todellinen pettymys!
Miksi asiallinen kommentti Dittasta ja Neuvostoliitosta poistettiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallinen kommentti Dittasta ja Neuvostoliitosta poistettiin?
No tulihan se takaisin
Vierailija kirjoitti:
Muuta en tiedä mutta keikkansa oli ainakin perseestä! Todellinen pettymys!
Varmasti on Mänssön on poistattanut kylkiluitaan niin ei henki enään pihisi. Ja taisi loppua koiranpennut kesken!
Dittahan taitaa nykyisin soittaa bassoa Mänssönin bändissä kun Ricky Ramirez lähti 3 vuotta sitten.
Kukahan korvaa Madonnaa nykyään, sehän siirtyi Mänssönin bändistä soolouralle, viime vuosina tullut mm. Girl gone wild ja Bitch I'm Madonna. Aika raju tyylimuutos. No jos popilla herra elättää itsensä niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, Dittahan on ihan avoimesti myöntänyt sekoilut Voguessa ja muissa naisten lehdissä! Manson ei ole sen kummemmin kommentoinut, keskittyy lähinnä lesoilemaan saavutuksillaan kirjoissaan. Häneltähän tuli uusi kirja parisen vuotta sitten: Ditta ja Manson: The satanic romance of the beautiful people.
Dita ja Manson kävivät varmaan Suomessakin potkimassa hautakiviä? Ja polttivat kirkkoja?
Muistan nähneeni kasiluokalla (-94) dokumentin nimeltä "Saatana kutsuu minua". Se kertojaääni siinä oli varmaankin Dita?
31
Manssoni antoi potkut kitaristilleen joka raiskaili porukkaa.
Mansonilla on tapana raiskailla konsertissaan yleisöä. Aika sairasta touhua!
Ette kyllä ole kyseistä kirjaa lukeneet, siinä ei puhuta mitään ditasta...