Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko lukenut Marilyn Mansonin elämäkerran?

Vierailija
04.11.2017 |

Aikamoista kamaa. En tiennyt että tyypppi on täysi naistenvihaaja., joka hakkasi mm. äitinsiä ja bändissänsä soittaneen naisen (jota lähti myös tappaamaan mutta se meni pieleen). Ja kimpassa panivat kuuroa naista joka oli valeltu jollain ruoalla.

Oon sentään lukenut törkytehtaan ja muut mutten mitään tällaista. Toivoaksi haluaa vain sokeerata eikä kaikki totta.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun on oksettavan kuuloinen kirja!! Meikäläisen tytön huoneesta olen löytänyt muinoin kyseisen kirjan enkä kuvitellut sen olevan niin täynnä törkyä, kyllä nyt lähtee kirja takkaan!!

Vierailija
2/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan sairashan toi mänsön on, näkeehän sen jo naamasta. Taitaa sen vaimo ditta olla myös aika sekopää, silläki on mustat hiukset vaikka oikeesti vaaleat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut, siitä on jo aikaa. Sairaita tarinoita paljon, mutta mielenkiintoinen oli. Tuskin kukaan mitään tavallista odottaakaan, kun tuohon kirjaan tarttuu.

Vierailija
4/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, oikeasti? Olen luullut että on sen näköinen ja oloinen vain taiteilijaroolissaan, ja kuunnellutkin joskus. Jos tuo pitää paikkansa, en kyllä kuuntele enää.

Vierailija
5/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, se oli kesken keikan hieronut etumustaan järjestysmiehen naamaan. Täysin rajaton psykopaatti.

Vierailija
6/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, oikeasti? Olen luullut että on sen näköinen ja oloinen vain taiteilijaroolissaan, ja kuunnellutkin joskus. Jos tuo pitää paikkansa, en kyllä kuuntele enää.

Pitää paikkansa, älä kuuntele enää! Myös se ditta on paha nainen, kuuluvat molemmat Manson familyyn! Manson omistaa myös zyklon-b kaasua.

Vierailija
7/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi, se oli kesken keikan hieronut etumustaan järjestysmiehen naamaan. Täysin rajaton psykopaatti.

Joo näin teki! On myös saanut murhasyytteen ja dittakim nauroi näille syytöksille!

Vierailija
8/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manson repii raamattuja lavalla ja polttaa lippuja... älkää nyt jumalauta antako lasten kuunnella tollasta roskaa!

Vierailija
9/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, jos meinaat kirjaa Helvettiin ja takaisin. Tuon lukemisesta on pitkä aika ja oli siinä kai jotain mielenkiintoistakin, mutta enimmäkseen se antoi aika yksinkertaisen kuvan Mansonista. Vaikea ajatella että ne olisivat olleet aikuisen ihmisen ajatuksia, kun tuntui siltä kun lukisi jonkun teininihilistin päiväkirjaa. Kirjassa oli myös paljon listoja ties mistä aiheista, nekin vaikuttivat aika lapsellisilta.

Vierailija
10/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa, älä kuuntele enää! Myös se ditta on paha nainen, kuuluvat molemmat Manson familyyn! Manson omistaa myös zyklon-b kaasua.

Jaa vai että ihan ditta? Ja Manson familyyn? Pls ei olla enää 60-luvulla..

Vierailija
11/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo sen Ditan kanssa enää.

Vierailija
12/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut, jos meinaat kirjaa Helvettiin ja takaisin. Tuon lukemisesta on pitkä aika ja oli siinä kai jotain mielenkiintoistakin, mutta enimmäkseen se antoi aika yksinkertaisen kuvan Mansonista. Vaikea ajatella että ne olisivat olleet aikuisen ihmisen ajatuksia, kun tuntui siltä kun lukisi jonkun teininihilistin päiväkirjaa. Kirjassa oli myös paljon listoja ties mistä aiheista, nekin vaikuttivat aika lapsellisilta.

Saattaa muuten olla että nuo listaukset olivatkin Kurt Cobainin päiväkirjassa, korjatkaa jos olin väärässä.

12

Vierailija
13/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se oo sen Ditan kanssa enää.

Tarkoitat kai Dittaa? Kyllä ne vielä on yhessä, palasivat yhteen eron jälkeen. Ei taida ditta ja manson saada muualta, ovat varmaan kilttimiehiä/naisia.

Vierailija
14/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa muuten olla että nuo listaukset olivatkin Kurt Cobainin päiväkirjassa, korjatkaa jos olin väärässä.

Kauheeta paskaa tää ketju täynnä. Joo Manson listasi mm. Asioita jotka tekevät ihmisestä homon tai narkin.

12

Vierailija
15/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manson neuvoo kirjassaan mm kuinka pettää puolisoaan ja hän harrastaa esiaviollista seksiä. Puhuu myös saatananpalvonnasta ja raiskauksistaan.

Vierailija
16/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ditta on myös strippari, toivottavasti eivät lisäänny, olisin murhaajan ja hutsun geenit

Vierailija
17/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmat kommentoijat eivät kyllä tasan ole lukeneet koko kirjaa. :D

Vierailija
18/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ditta ja Manson kuulemma joivat toistensa verta pikareista häissään!

Vierailija
19/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmat kommentoijat eivät kyllä tasan ole lukeneet koko kirjaa. :D

Kyllä olen, ja monta kertaa! Kertoo kaiken Dittasta ja omista pervoiluistaan! Hehän Dittan kanssa rikkoivat jouluseimiä ihmisten pihalla 90-luvulla!!

Vierailija
20/109 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallinen mies toi mänson. Teini hinkui lippua Helsingin keikalle, arvatkaapa saiko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi