Mistä hotellista Suomessa saa oikeasti hyvän aamiaisen?
Eli erikoiskahvit ja kermakaakaot pöytiin tarjoiltuna, valikoima erilaisia herkuttelujuustoja (ei siis vain edam ja gouda vaan Brie, sinihomejuusto, joitain keskieurooppalaisia voimakkaan makuisia juustoja, ehkä fetaa jne), paikan päällä leivotut tuoreet leivät ja sämpylät, laadukkaat leivänpäälliset kuten paahtopaistit ja vastaavat (ei siis vain leikkelekinkku ja meetwursti) ja tuoreita marjoja ja tuoreita hedelmiä hedelmäsalaatissa. Jotain extraa kuten smoothiet ja vastaavat. Jälkiruoaksi kakkuja.
Tietääkö kukaan? Erityisesti juustot ja tuoreet hedelmät ja marjat ja pöytiin tarjoillut erikoiskahvit on tärkeä.,
Kommentit (76)
Tampereen Tornissa ainakin joskus tarjoiltiin kahvia pöytään. Juustoja ja hedelmiäkin oli ihan hyvin.
En ymmärrä tätä aamiaisen suunnatonta tärkeyttä hotellissa.
Paahtopaistia, herkkujuustoja ja kakkuja. En saisi noista mitään alas aamulla.
Mitä oikein syöt kotona aamiaiseksi?
Voi kunpa olisikin tuollaista. Yleensä ne on kaikki niitä noutopöydän eineksiä/paistettuja pakasteita...
Vaatii viiden tähden hotellin.
Kämpin aamiainen oli laadukas, mutta suppeahko, en muista, oliko siellä kaikkea tätä.
Kotiin sitten pallolaajennuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
No minulle hotelliaamiainen on tärkeimpiä syitä mennä hotelliin.
Kotona en syö kummoistakaan aamiaista. Yleensä maitokahvin, ruisleivän voilla ja juustolla jonkun rahkan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti jotain sellaista ettei tarvitse ihmetellä miksi paino nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein syöt kotona aamiaiseksi?Luultavasti jotain sellaista ettei tarvitse ihmetellä miksi paino nousee.
Höh. Jos pari kertaa vuodessa haluan syödä hyvän hotelliaamiaisen, niin mitä se minun painoon liittyy. Ap
Hotell Torni i H:fors har varit bra. Vet inte hurudan den är idag.
Jaa, tää on taas niitä juttuja, että vaaditaan luksusta mutta huone ei saa maksaa yli 50e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein syöt kotona aamiaiseksi?No minulle hotelliaamiainen on tärkeimpiä syitä mennä hotelliin.
Kotona en syö kummoistakaan aamiaista. Yleensä maitokahvin, ruisleivän voilla ja juustolla jonkun rahkan.
Ap
Ai jaa. Jos minä menen hotelliin, menen siksi että tarvitsen yöpymispaikan. Tosin olen lähes kokonaan siirtynyt Airbnb:hen, yksi syy siihen on juuri aamiainen. Turha maksaa huoneen hinnassa aamaisesta, kun minulle riittää kuppi kahvia ja esim jugurtti ja voileipä. Herään myös niin aikaisin, että hotellissa joutuisin odottamaan turhan kauan aamiaiselle pääsyä.
Lapland Hotel Bulevardi saa erikoiskahveja. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, tää on taas niitä juttuja, että vaaditaan luksusta mutta huone ei saa maksaa yli 50e.
Matkustan harvoin. Mutta kun matkustan, olen valmis maksamaan laadusta.
Ap
F6 ja Blue Indigo Helsingissä ja Lapland Hotellit.
Eiköhän taso ole yleisesti laskenut.
Siis joka paikassa. Miksi hotelleissa leivottaisi kun ei se onnistu edes leipomoissa?
Miten kukaan pystyy syömään kaikki nuo luetellut asiat?
Kaikki kriteerit ei täyty missään, veikkaan, mutta St Georgessa on lähiruokaa ja todella hyviä (juureen?) leivottuja leipiä ja monipuolinen, laadukas aamiainen.
Hotelli Hannikaisessa on hyvät tarjoilut.
Hotelli Yöpuussa oli todella hyvä.