Pelkäävätkö riippurintaiset naiset sitä hetkeä, kun joutuu ensimmäisen kerran näyttäytymään miehen edessä ilman rintaliivejä?
Oletteko jo etukäteen varoittanut miestä siitä, että rintanne eivät ole terhakat, vai pidättekö asian salaisuutena liivien poistamiseen asti?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Tissit ku tissit.
Sellaiset kun läväyttää miehen nenän eteen niin kaikki kelpaa.
Kelpaa ne sen yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkääkö vitjapallinen mies riisua kalsarinsa?
Millaset on vitjapallit? 😂
On olemassa pyllymiehiä ja tissimiehiä, mutta toi oli uutta että olisi myös kivesnaisia. Ihan oikeasti, kuka nainen saa kiksejä miehen kasseista ja jos ne roikkuu (eikö ne aina roiku?) niin sitten tulee pettymys ja menee fiilis?
Kyllähän moni mies pettyy kun ekan kerran riisuu naiselta rintaliivit! Rintaliiveillä voi luoda harhaanjohtavan illuusion. Tulee mieleen vitsi: Mitä yhteistä on push-up rintaliiveillä ja sipsipussilla? Avaa kumman tahansa niin sisältöä on vähemmän kuin ensin ajattelit :D
Rinnat on parhaat kun laskeutuu suussa sulaviksi
Riippurintaiset naiset, nyt reippaasti salille rintojen seutua treenaamaan! Silloin saatte kauniin kiinteät ja pyöreät rinnat. Sitten ei tarvitse jännittää, mitä mies rinnoistanne ajattelee ja lisäksi kumppaninne tyytyväisyys nousee huomattavasti. :)
Myös kaikki muut naiset, muistakaapa rintojen treenaus salitreenin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni mies pettyy kun ekan kerran riisuu naiselta rintaliivit! Rintaliiveillä voi luoda harhaanjohtavan illuusion. Tulee mieleen vitsi: Mitä yhteistä on push-up rintaliiveillä ja sipsipussilla? Avaa kumman tahansa niin sisältöä on vähemmän kuin ensin ajattelit :D
Voi olla yllätys muttei välttämättä pettymys. Näin tissimiehenä kiinnostaa enemmän onko ne kauniit, kuin minkä kokoiset ne on. Kaunis pieni on parempi kuin ruma iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö mun käydä nostattamassa ja pienentämässä mun riipparini? Kumpi on rumempaa, leikkausarvet vai isot roikkuvat tissit?
Riipparit. Samalla voit pienentää nännipihasi.
onko tämä miehen kommentti ?
kumpi on pahempi turn-off, arvet vai riipparit?
Vierailija kirjoitti:
Riippurintaiset naiset, nyt reippaasti salille rintojen seutua treenaamaan! Silloin saatte kauniin kiinteät ja pyöreät rinnat. Sitten ei tarvitse jännittää, mitä mies rinnoistanne ajattelee ja lisäksi kumppaninne tyytyväisyys nousee huomattavasti. :)
ootpa sä pihalla
kauhean vaikeaa elämä olisi jos koko ajan pitäisi moista miettiä. Tosin itse olen ollut jo pitkään naimisissa ja moinen ajatus ei ole käynyt mielessäkään ikiaikoihin. Lisäksi miehiäkin on erilaisia yhtä paljon kuin erilaisia tissejäkin! Nekin pitävät erilaisista asioista. Omani alkoivat roikkua jo joskus 16-kesäisenä mutta jos minulla on ollut huonoa onnea joskus miesten kanssa niin johtunee kyllä jostain muusta kuin roikkuvista rinnoista. toisaalta ihan sama, kolme lasta täysimetetty joten riipputissit ja isot nännit , olkaa hyvä! Muuta ei ole tarjolla eikä tule ja olen niitten kanssa sinut
Vierailija kirjoitti:
Pelkääkö vitjapallinen mies riisua kalsarinsa?
Aina pakollinen av-mamman miesvihainen vastakysymys. Tässä ei nyt puhuttu miesten varustuksista, perusta niille oma ketjusi jossa voit haukkua miehiä ja heidän sukupuolielimiään.
Vierailija kirjoitti:
Rintalihaksen treenaus ei tee rintalihaksen päällä lepäävästä rinta- ja rasvakudoksesta kiinteämpää, eikä palauta venynyttä sidekudosta entiselleen. Ehkä roikkuvat rinnat saa roikkumaan ylenpänä treenauksen ansiosta.
En pelkää tissejäni näyttää. Enemmän sitä miettii mitä sieltä miehen vaatteiden alta paljastuu. Se voi olla naisellekin pettymys..
Mulla on pienet a-kupin rinnat ja ei ole esteenä koskaan ollut parisuhteelle. Jos joku mies kavahtaa minua rintojeni takia, niin oikein hänelle ja minulle on jatkaa matkaa.
Roikkumattomat a ja b-kupit hakkaa roikkuvat lollot.
E-kupin rintavarustus, 4 lasta imetetty, juu roikkuu, nännit tosin katsoo eteenpäin. Entäs sitten?
Rakastan kroppaani. Jokaista keisarinleikkausarpea, haavaa, palovammaa, ylimääräisiä kiloja, punaista tukkaa, leveitä lanteita, rintojani. Minun ei tarvitse hävetä yhtään mitään.
N48 v.
Mulla on juuri sellaiset monien mielestä maailman rumimmat tissit: kolme (kohta neljä) lasta imetetty, ihan hyvänkokoiset mutta roikkuvat, isoilla nännipihoilla.
Oma mieheni oli silloin päälle kaksikymppisenä ekan kerran rintaliivini avattuaan onnellinen tisseistäni, silloin ei vielä roikkunut ja puolisolla on joku viehätys isoihin nännipihoihin. Nyt olen itsekin oppinut hyväksymään ne, kun on edelleen 10 vuoden jälkeenkin joku joka kehuu niitä monta kertaa viikossa. :D Voisin kyllä jossain vaiheessa korjata niitä vähän ryhdikkäämmiksi, mutta imetetään nyt vielä viimeinen vauva.
Jos tulisin jätetyksi ja joku hullu vielä suostuisi 4 lapsen äidin tissit näkemään, olisi se mulle ihan äärettömän pelottavaa. Eli en varmaan enää uskaltaisi muille miehille niitä näyttää. tiedän, säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö mun käydä nostattamassa ja pienentämässä mun riipparini? Kumpi on rumempaa, leikkausarvet vai isot roikkuvat tissit?
onko tämä miehen kommentti ?
kumpi on pahempi turn-off, arvet vai riipparit?
Rinnat voidaan nykyään täyttää vaikka kainaloiden tai navan kautta, joten arpi ei haittaa.
Rintaleikkaus 2viikon kuluttua edessä. Ehkä sen jälkeen kehtaan, katsotaan. Nykyisellään en näyttäydy edes lasteni isälle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on juuri sellaiset monien mielestä maailman rumimmat tissit: kolme (kohta neljä) lasta imetetty, ihan hyvänkokoiset mutta roikkuvat, isoilla nännipihoilla.
Oma mieheni oli silloin päälle kaksikymppisenä ekan kerran rintaliivini avattuaan onnellinen tisseistäni, silloin ei vielä roikkunut ja puolisolla on joku viehätys isoihin nännipihoihin. Nyt olen itsekin oppinut hyväksymään ne, kun on edelleen 10 vuoden jälkeenkin joku joka kehuu niitä monta kertaa viikossa. :D Voisin kyllä jossain vaiheessa korjata niitä vähän ryhdikkäämmiksi, mutta imetetään nyt vielä viimeinen vauva.
Jos tulisin jätetyksi ja joku hullu vielä suostuisi 4 lapsen äidin tissit näkemään, olisi se mulle ihan äärettömän pelottavaa. Eli en varmaan enää uskaltaisi muille miehille niitä näyttää. tiedän, säälittävää.
Ei se säälittävää ole. Harmillista ja surullista kyllä, mutta ei säälittävää.