Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö riippurintaiset naiset sitä hetkeä, kun joutuu ensimmäisen kerran näyttäytymään miehen edessä ilman rintaliivejä?

Vierailija
04.11.2017 |

Oletteko jo etukäteen varoittanut miestä siitä, että rintanne eivät ole terhakat, vai pidättekö asian salaisuutena liivien poistamiseen asti?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun vaatteet sinkoilevat päältä miehelle on yksi lysti mitä sieltä alta löytyy, kyllä hän on jo kopeloimalla saanut riittävästi osviittaa asiasta. Nuoremmalla naisella on harvoin mitään riippuongelmaa ja aikuinen mies on toivon mukaan ehtinyt jo nähdä kaikenlaisia rintoja eikä vähästä säikähdä.

Itselläni on päinvastainen ongelma eli pienet ja jonkinverran erikokoiset rinnat mutta hyvin ovat kelvanneet eikä kukaan ole paennut paikalta tai edes huomauttanut asiasta, jos olisi vätkyttänyt jotain olisin osannut kyllä laukoa takaisin.

Kyllä miehilläkin on omat kompleksinsa, ehkä vielä pahemmat  kuin meillä naisilla mutta eivätköhän ne taidot, kyvyt ja henkinen yhteensopivuus ole tärkeämpiä tässä(kin) asiassa. Ollaan sellaisia kun ollaan, jos joku on niin pinnallinen että tuollainen on turn off niin olkoon, uusia löytyy tai on löytymättä.

Vierailija
142/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaan mitä haluatte. En usko että mun riipparit kelpaa kellekään miehelle. Mun pitää siis olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran monia viestejä ja peukutuksia ketjussa on että psykologi sanoisi asian olevan herkkä.

Vierailija
144/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa vaan mitä haluatte. En usko että mun riipparit kelpaa kellekään miehelle. Mun pitää siis olla yksin.

Kyllä sä voit yksin olla, mutta olet siitä päätöksestä vastuussa ihan itse. Ei sun pidä olla yksin, vaan sä valitset yksinolon.

Vierailija
145/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea luomunainen ei pelkää mitään. Hän tulee ja ottaa miehen.

Oikea luomunainen on siis sosiopaatti ja raiskaaja? Asia selvä.

Vierailija
146/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin jännittikö, mutta ovat niin uskomattoman kiinteät, ettei taida vastata kysymykseen.

Vierailija
147/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan..

Tästä kuvasta näette tilanteeni, severe.

https://plasticsurgeons.com.au/wp-content/uploads/2012/06/breast-ptosis…

Ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän rintani riippuvat.

Nämä ovat riippuneet aina. Jo ala-asteelta. Häpeän ja vihaan inhottavia rintojani.

Onneksi nämä saa sullottua liiveihin, joten kukaan ei tiedä tästä ongelmasta. Enhän voi saunoa tms muiden kanssa myöskään. En käydä uimahallissa tai uimassa. En voi olla alasti.

Joskus kun pitää tutkimuksissa olla ilman liivejä, itken.

En halua olla alasti edes yksin ollessani. Ja tuntuu ilkeältä olla ilman liivejä.

Rumat, kamalat, inhottavat.

Vierailija
148/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä voit yksin olla, mutta olet siitä päätöksestä vastuussa ihan itse. Ei sun pidä olla yksin, vaan sä valitset yksinolon.

Et selvästikään ymmärrä.

Vierailija
149/152 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttäytyä jonkun miehen edessä rinnat paljaana??

Ei mulla ole ainakaan tarvetta sellaseen paljasteluun. Tietysti lääkäri on asia erikseen, jos sattuis olemaan mies ja olisi sellanen syy mennä lääkäriin missä paita riisutaan, mutta en keksi muuta syytä paljastella miesten edessä tissejäni.

Ei mua lääkärin eessä hävettäisi, kumma kyllä, muuten vierastan ihmisiä vaatteet päälläkin. :D

Vierailija
150/152 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentti: kokeneet miehet on tottuneet että liiveistä paljastuu yleensä aika roikkuvat rinnat jos naisella on lapsia

Vierailija
151/152 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sitä aina tuoreessa suhteessa pelkää, että mies osoittautuu ääliöksi odotuksista huolimatta.

En tapaile sen tason adoniksia, että heilläkään olisi varaa odottaa virheettömyyttä.

Voi veetu tätä naisten ajattelua, mies ei omien vartaloheikkouksien takia tarvitse naisessa sietää heikkouksia. Jos on köyhä ja eikä valta-asemaa, sitten pakko sietää.

Vierailija
152/152 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta jännitän. "Menetin" rintani, kun laihduin nopeasti lähes 30 kiloa. Tosin, jos joskus aion harrastaa seksiä, teen sen sellaisen ihmisen kanssa, joka rakastaa minua paljon ja jota tuollaiset pikku viat ei niin haittaa. Jos minun roikkuvat rinnat on ongelma, ilmoitan vaan että voisi mulla olla kamala läskimahakin. Oisko se sitten parempi?

N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi