Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riippuvuus lauantain karkkipäivään

Vierailija
04.11.2017 |

Tällainen on nyt tullut! Viime vuonna söin karkkia ja muuta sokerista vähän milloin mitenkin. Kesällä luovuin sellaisista ja olin kokonaan ilman. Nyt kaamoksen tultua syksyllä aloin lauantaisin harrastamaan herkuttelua. Rajasin herkuttelun viikonloppuun, ja olenkin edelleen arkena ilman. Onko tässä kuitenkaan mitään eroa entiseen, nyt en voi ajatellakaan mukavaa vapaapäivää ilman makeisia. En syö mitään overimäärää mutta en kovin vähääkään (siis että ei mikään 1-2 palaa suklaata -linja). Missään vaiheessa elämää paino ei ole vaihdellut kovin paljoa, eikä ainakaan vielä tässä syksynkään aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on, että syöt kerran viikossa karkkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa siitä on, että syöt kerran viikossa karkkia?

Jos se sitten onkin se vanhan elämäntavan määrä per viikko? Että kun kerran saa, niin meneekin koko viikon edestä, tai jopa enemmän? Itse näitä määriä on vaikea arvioida, joten en tiedä enkä pysty kauheasti kertomaan tarkemmin.

Vierailija
4/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset palaa vanhaan tapaan? Mä en tajua karkkipäiviä ollenkaan. Syö kun syö, semminkin jos se ei mene överiksi ja ala vaikka lihoa karkinsyönnin vuoksi.

Yhdistä herkuttelu karkeilla esim. ruoan jälkeen jälkiruokanq, menee samalla happohyökkäyksellä etkä jaksa mättää täyteen vatsaan niin paljoa. Näin teen itse ja olen normipainoinen nelikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi