Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat!!

Vierailija
04.11.2017 |

Kuinka moni teistä ei aio ottaa rokotetta, silläkin uhalla, että joudut pois töistä? Tai mielummin vaihdat työpaikkaa kun otat rokotteen. Tämä siis hoitajille tai niille, joita influenssa pakkorokotus koskee työpaikkansa puolesta!

Hoitajat!!

Vaihtoehdot

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut rokotetta, mutta hutihan se meni muutenkin. Tämän vuotinen rokote ei suojaa tänä vuonna riehuvasta influenssasta. Eli ihan turhaan sen kaikki otti ja turhaan hoitajia uhkailtiin ja kiristettiin.

Vierailija
62/98 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
64/98 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
65/98 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotetta, mutta hutihan se meni muutenkin. Tämän vuotinen rokote ei suojaa tänä vuonna riehuvasta influenssasta. Eli ihan turhaan sen kaikki otti ja turhaan hoitajia uhkailtiin ja kiristettiin.

Oho, tänä vuonnako on vain ja ainoastaan yhtä virus-tyyppiä liikkeellä, melko poikkeuksellista?

Onneksi lapsi sai sen nenäsumuterokotteen joka on toimivampi :)

Vierailija
66/98 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
67/98 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
68/98 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen ensimmäistä kertaa, 11/2017. Sen jälkeen olen ollut jatkuvasti sairas. Lihas-ja nivelkipuja, rustojen kiinnityskohtien kipuja, väsymystä. Pitkittynyttä flunssaa.

.

Vierailija
69/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaihtaa alaa!

Vierailija
70/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cat kirjoitti:

Joka vuosi otan ja ihan vapaaehtoisesti.

Lääkäri

Lääkäreiden "bonukset" maksaakin lääketeollisuus...

Minunkin ystävä lääkäri on kertonut kirjoittavansa reseptin lääkkeeseen, mihin ei edes itse usko, kun kerran on sopparit jonkun lääkefirman kanssa.

Höpö höpö. Tämä on niin bullshittiä. Lääkärit ei saa reseptin kirjoittamisesta yhtään mitään.

Vierailija
71/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni olen ottanut ja olin sen jälkeen 3kk kipeä. Sain tosiaan rokotteesta huolimatta influenssan, josta seurasi keuhkoputkentulehdus, jonka jälkeen sain noroviruksen, jonka jälkeen sain taas keuhkoputkentulehdus, jonka jälkeen sain angiinan, jonka jälkeen sain sen ihanan kuume noron. Rokote ja influenssa tuhosi täydellisesti immuunijärjestelmäni. Tuli kallis rokote työnantajalle. Tänä vuonna kollegoilla jotka otti rokotteen sama juttu sairauskierre.

Onko tämä oikeasti kannattaa työnantajalle? Eikä se rokote edes anna kunnon suojaa saati suojais tarttumasta muita.

Vierailija
72/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
73/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en edes tiennyt tällasesta! Olin pitkään etsinyt unelma-ammattia, ja lähihoitajaksi olen haaveillut, että lähtisin kouluttautumaan.

Nyt googlasin aihetta ja itken silmät päästäni, koska en todellakaan voi kehooni vierasaineita laittaa, eli en pääse tekemään sitä mistä unelmoin. Miten tällainen voi olla mahdollista, miksi ihmiset suostuu tällaiseen hallitsemiseen?

Tuntuu, että tämän maan kansa puoltaa isojen herrojen päätöksiä välitämättä siitä, kuinka ne rikkoisivat ihmisoikeuksia. Pää syvällä päättäjän pe**eessä huudellaan, että "mitäs oot hoitaja, oma vika!!!" Välittämättä ollenkaan lähimmäisistään. Tajuatteko ollenkaan mihin tällainen johtaa? Että tulee käytännöksi rokottaa tietyn alan ihmiset. Luuletko, että kynnys tehdä sama toisen alan ihmiselle kasvaa vai pienenee?

Vierailija
74/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeehan tämä myös esim sosionomeja esim ensikodeissa, lastenkodeissa, joissa vauvojakin ajoittain? Päiväkodin henkilökunta on myös vauvojen kanssa tekemisissä, toiset enemmän toiset vähemmän. Useassa myös erityislapsia, joilla heikentynyt immuniteetti.

Erityislasten kuljetuspalvelun työntekijöille myös rokotukset, he ovat hyvinkin lähikontaktissa nostaessa autoon/autosta. Näillä lapsilla heikentynyt immuniteetti... vammaisten päivätoiminnat, asuntolat jne. Ei muuta kun piikille kaikki vaan.

Kyllä on hullu maailma.

Kävin allekirjoittamassa.

Vierailija
75/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotus hoitajille, myös päiväkotien työntekijöille, iltapäiväkerhojen vetäjille (jos yksikin erityislapsi ryhmässä), henkilökohtaisille avustajille, puheterapeuteille, fysioterapeuteille, toimintaterapeuteille, erityiskoulujen/-ryhmien opettajille, ensikodeissa työskenteleville, lastenkodeissa työskenteleville, hammashoitajille ja -lääkäreille, päivätoiminnan vetäjille, invatazxien kuljettajille jne jne jne.

Jos minut ja kollegani vedetään lokaan, eikä ketään asia kiinnosta, niin ollaanpa sitten tasavertaisia ja seistään kaikki yhdessä samassa pa**assa. Joko alkaa asia hahmottumaan paremmin?

Vierailija
76/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tähän keskusteluun ei saa näköjään ilmaista rokotepakkoon liittyvää kritiikkiä. Käykää allekirjoittamassa kuitenkin Rokoteturva 2018!

Vierailija
77/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin vuosi sitten opinnot hoitoalalla. Silloin en todellakaan tiennyt mitään näistä pakkorokotuksista. Olen todella ahdistunut asiasta ja olen jopa miettinyt koulutuksen keskeyttämistä tämän takia. En kuitenkaan haluaisi lopettaa, sillä olen kiinnostunut alasta, enkä tiedä mitä muutakaan tekisin. Kävin kirjoittamassa adressin. Se on kai enintä mitä tässä tilanteessa voi tehdä.

Nyt hoitajat pysytään vahvoina! Ei alistuta tällaiseen älyttömään itsemääräämisoikeuden polkemiseen!

Käykää kaikki allekirjoittamassa Rokoteturva 2018!

Vierailija
78/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä meillä voi rokotteen kyl skipata. Hoitajat allekirjouttaa vaan vakuutuslapun että juu rokotteet on otettu. Ei työnantaja saa faktatietoa mistää.

Vierailija
79/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miren saada ihmiset tietoisiksi paremmin tästä asiasta? Onko ketään sosiaalisen median ammattilaista, joka osaisi kansalaisaloitetta tuoda julki?

Nyt on toimittava nopeasti, sillä muuten tämä laki tuli jäädäkseen.

Voiko asiasta järjestää rauhanomaista mielenosoitusta?

Vierailija
80/98 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä meillä voi rokotteen kyl skipata. Hoitajat allekirjouttaa vaan vakuutuslapun että juu rokotteet on otettu. Ei työnantaja saa faktatietoa mistää.

Mihin tämä tieto perustuu ja et varmaan voi taata, etteikö viiden vuoden päästä hoitaja ole velvollinen toimittamaan tositteen rokotuksen ottamisesta?

Ihmisten oikeus yksityisyyteen kapenee jatkuvasti muutenkin.

Auttaisiko Amnesty meitä? Ihmisoikeuksia poljetaan hyvinvointivaltiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi