Nainen! Pääset juttelemaan itseäsi miellyttävän näköisen miehen kanssa netissä
Kun mies kertoo harrastuksistaan, kumpi vaihtoehdoista olisi sinun silmissäsi parempi?
Kommentit (34)
skeptikko kirjoitti:
Minä en Auervaarojen kanssa juttele. Ne vie mielenrauhan, rahat ja tuhkatkin pesästä. En luota nettihuijareihin.
"Laura, 35, on yksi Suomen pahimman sarjahuijarin uhreista - näin Tony Grönberg, 34, vedätti ja manipuloi uhriaan: Tony osasi sanoa juuri oikeat sanat!"
https://www.seiska.fi/Uutiset/Laura-35-on-yksi-Suomen-pahimman-sarjahui…
Ai tuo se vaan jatkaa ja jatkaa! Tuttu seurusteli kyseisen tyypin kanssa jokunen vuosi sitten ja tuli huijatuksi. On vieläpä yksi fiksuimmista naisista, mitä tiedän, joten tuon miehen on pakko olla perhanan vakuuttava valehtelija.
Itse aiheeseen: kalastus ei käy missään nimessä, enkä luontoharrastuksista syty muutenkaan, joten jos ne saa korvata vaikkapa pianonsoitolla ja teatterilla, valitsen kakkosen. Lukeminen on ehdoton edellytys joka tapauksessa.
Muuten en voi ottaa kumpaakaan. Salimaket on ällöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan syö saamansa kalat niin kalastus on hyvä harrastus. Lukeminen ja kaikenlainen luonnossa liikkuminen ja kiinnostus (toivottavasti myös kunnioitus) luontoa kohtaan erittäin jees!
Eivät kalastajat aina tapa saamiaan kaloja, vaan laskevat ne mahdollisimman nopeasti takaisin veteen. Esimerkiksi alamittaiset kalat tulee päästää aina takaisin.
skeptikko kirjoitti:
Minä en Auervaarojen kanssa juttele. Ne vie mielenrauhan, rahat ja tuhkatkin pesästä. En luota nettihuijareihin.
"Laura, 35, on yksi Suomen pahimman sarjahuijarin uhreista - näin Tony Grönberg, 34, vedätti ja manipuloi uhriaan: Tony osasi sanoa juuri oikeat sanat!"
https://www.seiska.fi/Uutiset/Laura-35-on-yksi-Suomen-pahimman-sarjahui…
On muuten ihan älyttömän kätevää kun ei ole säästöjä, eipähän kukaan huijaa tilillä lojuvia rahoja itselleen :D En kyllä antais kuin aviomiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastus, lukeminen ja lintubongaus on varsin hyviä harrastuksia, vaikka en lintubongausta henkilökohtaisesti ymmärräkään.
Kyllä se kyrsii, jos ukon täytyy ykskaks lähteä jonnekin 200 km päähän, kun siellä on havaittu joku huippuharvinainen töyhtökurppa.
Ei minua kyrsisi, kun viihdyn yksin ja kavereiden kanssa eli on vain hyvä, jos mies ei ole siinä jatkuvasti kyhnyttämässä.
Oma isäni oli lapsuudessani vähän sellainen maaninen välillä, sai ideoita ja ajeli ympäri Eurooppaa, entisöi museoautoja ym. palstamammojen inhoamia harrasteita, ja äitihän vain nautti puoliksi itsenäisestä elämästään.
Isällä oli yleensä osa lapsista kyydissä/mukana missä olikaan, eli ei sluibannut perheenisän roolistaan.
Mutta tällaisiahan täällä vamuleiden palstalla tuskin ymmärretään.
Minäminäminäminäminäminäääääääääää
Kuntosali, ois enemmän yhteistä :)
Jos juttelen netissä jonkun kanssa en yleensä edes tiedä miltä hän näyttää. Siksi harrastukset ja muu ulosanti kertovat mulle ihmisestä sen mitä minun tarvitsee tietää.
En harrasta deittipalstoja lainkaan.
Onko tony palstalla uudella nimellä
Lintubongaus on maailman tylsin harrastus.
Kumpi tahansa. Minulla on omat harrastukseni, noista en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos jälkimmäisessä olisi kalastuksen tilalla esim retkeily tai valokuvaus niin ei tarvitsisi miettiä kahta kertaa, ihan ehdottomasti valitsisin ulkoilmaihmisen. Kalastus ei valitettavasti nappaa, koska sitä emme voisi harrastaa yhdessä oman eettisen periaatteeni takia.
Eettisen? Ootko miettinyt siltä kannalta ettei sinne retkelle ota liikaa ruokaa mukaan joka on tuotettu jossain kaukana. Jos sinä itse tai kumppani pyytää kalan niin se on aika todennäköisesti joku roskakala, siis ihan syötävää kalaa muttei mitään mitä luokitellaan arvokalaksi.
Suomessahan vesistöt rehevöityvät juurikin "roskakalojen" takia ja kannat kääpiöityvät koska populaatiota on liikaa. Eikö ole eettistä pyytää ja tehdä ruokaa näistä "roskakaloista"?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Molemmat kuulostaa hyvältä, mikäli harrastus on sellaisissa "normaaleissa" rajoissa (salilla kävijä ei ole mikään hormoneja käyttävä ja rahkalla elävä kehonrakentaja, jne.). Vastasin kuitenkin tuon kalastajan. Oikeastaan se on paras harrastus mikä miehellä voisi olla! Ulkona luonnossa viihtyvä mies, joka tuo kotiin tuoretta kalaa - kyllä!
Minusta sopivassa suhteessa molempia on paljon parempi.
Kunhan syö saamansa kalat niin kalastus on hyvä harrastus. Lukeminen ja kaikenlainen luonnossa liikkuminen ja kiinnostus (toivottavasti myös kunnioitus) luontoa kohtaan erittäin jees!