Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain perheen, tuttava naisten käytös muuttu.

Vierailija
04.11.2017 |

Olen 35 vuotias maalaispoika. Kolme vuotta sitten löysin naisen ja nyt on jo lapsiakin. Sitä ennen elelin yksin, tein pitkää päivää töissä ja harrastin. Yritin minä siinä sivussa naistakin mutta eipä oikein tuurannut millään tavalla. Kavereina mulla oli jo tuolloin paljon sinkku naisia, joita en kiinnostanut sillä tavalla. Tultiin hyvin juttuun nähtiin kylillä, monelle olin ja olen vieläkin avuksi esim. auto ja kotirempoissa.
No nyt kun mulla perhe niin samaiset naiset vihjailee ja flirttailee mulle. Ovat pyydelleet kahville mukaan tai käymään. Moni on nyt sanonutkin miten hyvä mies olisin hänelle. Yks jopa muisti syntymäpäivänikin toissa viikolla kalliilla puukolla, 15 vuotta ollaan tunnettu ja nyt eka kerta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy. Muut naiset näkee sut nyt eri tavalla ja todenäköisesti valittavat kun kaikki hyvät on varattuja! Sun markkina arvo nousi naisen myötä.

Vierailija
2/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap ymmärrät yskän ja ilmoitat miten paljon rakastat omaa vaimoasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kanssasi on helpompi keskustella ja olla yhteydessä, kun et enää ole haku päällä. Naiset uskaltavat olla kontaktissa kun ei tarvitse pelätä, että tulkitset sen kiinnostukseksi. Ja luultavasti olet paremmalla tuulella ja vapautuneempi. Itse en olisi esimerkiksi antanut lahjoja tuntemalleni sinkkumiehelle, jos olisi ollut pienikin riski, että hän kuvittelee sen kertovan kiinnostuksesta häntä kohtaan.

Vierailija
4/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessaa oleva mies on turvallisempi; ei tarvitse pelätä että toinen ottaisi pienet huomionosoitukset  avoimena kutsuna seksi- tai parisuhteeseen. 

Vierailija
5/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessaa oleva mies on turvallisempi; ei tarvitse pelätä että toinen ottaisi pienet huomionosoitukset  avoimena kutsuna seksi- tai parisuhteeseen. 

Niihän sitä luulis. Minun tapauksessa tuttavanaiset on nyt suoraan ilmaiseet kiinnostuksen seksiin ja myös vaihtamaan kumppania. Oma naisenikin on pariin kertanut meinannut jo hiiltyä kun tuttava naiset on niin paljon yhdeydessä.

Vierailija
6/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama homma kuin että sormus sormessa saat helpommin seuraa baarissa. Kyllä naiset on outoja, ei järjen häivää kumppanin etsinnässä.

Vierailija
7/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kummalluuksia, mitä en ole ikinä käsittänyt ja joita tämän palstan mukaan mielestäni turhauttavan monella on yksinkertaistus siitä, että miehen vetovoima kasvaa ja nousee sitä mukaa, mitä kokeneempi hän on naisten kanssa ja vastaavasti naisen arvo laskee sitä enemmän, mitä enemmän hänellä on kokemusta miesten kanssa olemisesta.

- Ikäänkuin siis naisten tarvitsisi ensin nähdä tai kokea, että joku toinen tai toiset naiset opettaisivat ja koulisivat miehstä hyvän (ja saisivat näin valmiiksi koulitun kumppanin). Ja vastaavasti miehet kauhistuisivat naista, jolla on tai on ollut kumppani ennen heitä, johan siinä joutuisi vertailun kohteeksi ja saattaisi kokea joutuvansa kokemaan tunnetta, että ei olekaan yhtä hyvä kuin naisen ex ja nainen tulee pian katumapäälle ja jättää kun huomaa, ettei mies pystykään antamaan kaikkea sitä, mitä hetken kuvitteli miehen tarjoavan.

Kaikkein epäilyttävimpiä luultavasti ovat miehet, jotka viihtyvät pitkään sinkkuna. - Heidät on tapana lokeroida kahteen ääripäähän; sekä niihin lipeviin ja niljakkaisiin menestyviin playboy miehiin, jotka omassa hourekuvissaan uskovat ja luulevat voivansa pyörittää ja kääntää kenen tahansa naisen (tai miehen) alleen. Ja vastaavasti se toinen ääripää on se ikuinen luuseri, joka on ylen epäsiisti, sivistymätön, rahaton moukka, todennäköisesti myös hieman sairaskin kun  toennäköisesti itse on ainoa, joka ei tajua, miksei kukaan oikein ole häneen yhteydessä. 

Tavallinen fiksu, itsenäinen vastuunsa kanstava läheisistään välittävä tasapainoinen - ja tavallisen terve ja fiksu +35 vuotias  mies on vain taruolento; ellei sitten epäilyttävä kun on luultavasti uskovainen tai sitten kaappihomo. (Niin homotjan eivät rakkaudesta ymmärräkään mitään, saati halua sitä omalle kohdalle)

Sen sijaan samansuuntaisesti kuvattu nainen on itsenäinen ja ihailtava nainen, joka on tajunnut, että oikeastaan mihin hän miestä tarvitseekaan.        

Vierailija
8/8 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kummalluuksia, mitä en ole ikinä käsittänyt ja joita tämän palstan mukaan mielestäni turhauttavan monella on yksinkertaistus siitä, että miehen vetovoima kasvaa ja nousee sitä mukaa, mitä kokeneempi hän on naisten kanssa ja vastaavasti naisen arvo laskee sitä enemmän, mitä enemmän hänellä on kokemusta miesten kanssa olemisesta.

- Ikäänkuin siis naisten tarvitsisi ensin nähdä tai kokea, että joku toinen tai toiset naiset opettaisivat ja koulisivat miehstä hyvän (ja saisivat näin valmiiksi koulitun kumppanin). Ja vastaavasti miehet kauhistuisivat naista, jolla on tai on ollut kumppani ennen heitä, johan siinä joutuisi vertailun kohteeksi ja saattaisi kokea joutuvansa kokemaan tunnetta, että ei olekaan yhtä hyvä kuin naisen ex ja nainen tulee pian katumapäälle ja jättää kun huomaa, ettei mies pystykään antamaan kaikkea sitä, mitä hetken kuvitteli miehen tarjoavan.

Kaikkein epäilyttävimpiä luultavasti ovat miehet, jotka viihtyvät pitkään sinkkuna. - Heidät on tapana lokeroida kahteen ääripäähän; sekä niihin lipeviin ja niljakkaisiin menestyviin playboy miehiin, jotka omassa hourekuvissaan uskovat ja luulevat voivansa pyörittää ja kääntää kenen tahansa naisen (tai miehen) alleen. Ja vastaavasti se toinen ääripää on se ikuinen luuseri, joka on ylen epäsiisti, sivistymätön, rahaton moukka, todennäköisesti myös hieman sairaskin kun  toennäköisesti itse on ainoa, joka ei tajua, miksei kukaan oikein ole häneen yhteydessä. 

Tavallinen fiksu, itsenäinen vastuunsa kanstava läheisistään välittävä tasapainoinen - ja tavallisen terve ja fiksu +35 vuotias  mies on vain taruolento; ellei sitten epäilyttävä kun on luultavasti uskovainen tai sitten kaappihomo. (Niin homotjan eivät rakkaudesta ymmärräkään mitään, saati halua sitä omalle kohdalle)

Sen sijaan samansuuntaisesti kuvattu nainen on itsenäinen ja ihailtava nainen, joka on tajunnut, että oikeastaan mihin hän miestä tarvitseekaan.        

Luulen että naiset ei osaa itse päättää siitä onko mies hyvä tai jotain muuta. Ap sta käsitin että hän on ollut melko vanhas kokonaan ilman mitään suhde hommia. Nämä tuttava naiset on vaan pitäneet häntä kaverina jolta ei täyty miehen velvollisuudet perheen pyöritykseen.

Mun mielestä etenkin maalla on paljon näitä pariutumattomia miehiä joita taruolentona luonnehdit. Tunnen montakin taloudellisesti hyvin menestyvää vapaata miestä, joilla ei ole ollut kummosia suhteita. Syynä varmaan se että ei oikein ole naisia tarjollakaan asuin seudun takia.