Mitä ajattelisit jos tyttäresi alkaisi seurustella venäläisen miehen kanssa?
Jonka perhe/suku asuisi venäjällä ja tämä mieskin olisi kasvanut siellä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi.
Miksi?
Ois se ainakin mies verrattuna vaikka Ruotsalaisiin :)
Kyllä kelpaisi vävyksi, jos ei olisi juoppo. Perhekeskeisiä ja lämpimiä ovat tuntemani venäläiset ja miehet tavattoman käteviä käsistään. Naiset taas hyviä kokkeja. Mutta aika usein taitavat haluta omanmaalaisen naisen.
Ei suomalaiset hyväksy venäläisiä, puolalaisia, unkarilaisia, romanialaisia, serbejä, ukrainalaisia itäeurooppalaisia etc. Mulla on tästä ihan henkilökohtaista kokemusta, koska olen puoliksi suomalainen.
Suomalainen kaipaa eksotiikkaa, turkkilaisia, irakilaisia, afrikkalaisia. Nämä kyllä hyväksytään ja naiset avaavat koivet. Mun isä kerto kun tuli tänne töihin, että suomalaiset naiset hyysäsi keskuksessa eniten afrikkalaisia miehiä ja paritteli niiden kanssa, valkoiselle itäeurooppalaiselle nyrpistettiin nenää.
Se on se pigmentti ;)
Vihdoinkin kunnon motivaatio venäjän kielen opiskelun aloitukseen.
Veisi tyttäreni sankarihaudalle ja kysyisin tyttäreltäni, että turhaako nämä miehet kuolivat.
Puhutaan venäjää (koulussa ja yliopistossa itse ottanut kursseja 5 muun kielen ohella), joten vähemmän se hirvittäisi kuin esim. espanjan- tai italiankielinen, jonka kanssa ei voisi alkuun kommunikoida kuin englanniksi, ja välttämättä koko suku ei sitäkään osaa.
Olen käynyt venäjällä ja tavannut perheitä, ja kaikki miehet eivät ole juoppoja sovinisteja. Luulen itse asiassa, että vähän samanlainen kuva joillakin ulkomaisilla on oman isänmaamme mieskansasta (Suomalaisuus rinnastetaan monesti esim. 9gagissa vodkaan ja kiroamiseen, eurooppalaisittain korkeat tilastot naisiin kohdistuvassa väkivallassa).
Juu, hyväksyn! Omatkin sukujuuret on Venäjältä (isoukki oli venäläinen) ja minulla on paljon venäläisiä ystäviä ja tuttuja niin aivan vapaasti saa ottaa venäläisen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi.
Miksi?
Koska sukuni on luovutetusta Karjalasta.
Toivottaisin miehen tervetulleeksi kylään ihan niinkuin suomalaisenkin miehen. Sen erään nimeltä mainitsemattoman uskonnon edustaja olisi ainoa ehdoton nounou.
Vierailija kirjoitti:
Ois se ainakin mies verrattuna vaikka Ruotsalaisiin :)
Ihmiset joiden sukunimi on Ruotsalainen, varmasti pahastuvat ilkeästä kommentistasi.
Jos tarkoitit ruotsalaisia, muista jatkossa että kansallisuudet kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella vaikka kännysi automaattinen tekstintäydennys muuta ehdottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi.
Miksi?
Ja tämä yksittäinen ilmeisen nuori venäläismies on syypää siihen?
Mikäs siinä.
Toivoisin että mies olisi jonkun sikäläisen oligarkin poika.
Venäläisistä kai kaikki eivät ole niitä ortodokseiksi Neuvostoliiton romahdettua kääntyneitä ?
En usko siis, että ainakaan uskonnosta aiheutuisi minkäänlaista ongelmaa,tai estettä oman tyttäreni tuollaisen liiton 'suotavuudelle' .
Eikö pääasia olekin,että hän on itse onnellinen ...
Miksi siis asettuisin hänen onnensa tielle sen esteeksi ?
Venäläiset miehet ovat sitäpaitsi mielestäni erittäin komeita ja miehinä suorastaan kauniitakin monet minun silmissäni, kun heitä päivittäin yksittäin, tai vaimojensa kanssa perheineen esim. Lidlissä asiakkaina näen ja heidän lapsensa usein aivan kuvankauniita (ja vielä erittäin kauniisti puettuja) oikein ' nukkeja' suorastaan .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi.
Miksi?
Ja tämä yksittäinen ilmeisen nuori venäläismies on syypää siihen?
Jos vihollinen ei tule idästä, se on koukannut. Noiden kanssa veljeileminen on maanpetturuutta.
En hyväksyisi.