Tapailumies kiertää aihetta suhteen kehittymisestä
ja olisi ilmeisesti vain seksin perään, vaikka mukava juttukaveri ja symppis onkin. Otin aiheen suoraan esille ja sanoin haluavani suhteen, jossa seksi on yksi osa, ei ainoa. Että voi hankkia toisen naisen tilalleni.
Olen mieluummin yksin kuin pelkässä seksisuhteessa.
Kommentit (20)
Mitä se mies sanoi? Jätit tarinasi auki.
Tapailla voi monella tavalla. Eestä, takaa, alta, päältä. Luovutko liian helposti?
Tapailumies tapailee / sekstailee useiden kaa?
Tuypillinen tilanne. Oppikaa naiset vaatimaan miehiltä!
Onko tapailumies panomiehen uusi nimi?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei pidä vaatia, vaan lempata tuollainen mies. Vakava suhde sitten miehen kanssa joka haluaa sitä vapaaehtoisesti, vaatimatta.
On naisia, joille riittää pelkkä seksisuhde. Olisi hyvä, jos nämä miehet ja naiset sölkkäisivät keskenään ja oikeaa suhdetta hakevat voisivat keskittyä hakemiinsa ihmisiin.
Ap täällä. Miehestä ei kuulu enää mitään, tietenkään. Parempi onkin noin kuin valehdella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vaatimaan mitä? Avioliittoa? Rakkautta?
Jos tuntee pelkkää seksuaalista himoa toista kohtaan?
Tapailumies on mies, joka ajelee pitkiäkin matkoja tapailemaan eri naisia. Perjantain ja lauantain välisenä yönä tapailumies voi tapailla naista Kyrvätperällä, ja lauantain ja sunnuntain väliseksi yöksi tapailumies ajelee tapailemaan naista Ala-Mulkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Miehestä ei kuulu enää mitään, tietenkään. Parempi onkin noin kuin valehdella muuta.
No se on pan..tapailemassa jotain toista. Ei se nyt ehdi sinulle kirjoittamaan. Odotas viikko tai kuukausi, niin se yrittää ehdotella pan..tapaamista sinulle.
Siinä vaiheessa kun vielä tapaillaan niin tuo hoputtaminen voi olla miehelle totaalinen turn off. Itse ainakin haluan edetä aika hitaasti ja olla varma mitä olen tekemässä. Toisaalta, tiedän sellaisenkin parin joka meni kihloihin puolen vuoden seurustelun jälkeen. Jokainen tyylillään.
m30
Edetä aika hitaasti on sama kuin arka ja päättämätön, epäröinti parin kolmen kuukauden jälkeen on major turn off. Jämpti mies ei haahuile että mitä mieltä hän oikeasti naisesta on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tapailumies?
Panomies, kannattaa kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei pidä vaatia, vaan lempata tuollainen mies. Vakava suhde sitten miehen kanssa joka haluaa sitä vapaaehtoisesti, vaatimatta.
Siis tarkoitin vaatimaan vastausta. Jotkut miehet kiertelevät, jotta saisivat pidettyä vakkaripanon.
Vierailija kirjoitti:
Edetä aika hitaasti on sama kuin arka ja päättämätön, epäröinti parin kolmen kuukauden jälkeen on major turn off. Jämpti mies ei haahuile että mitä mieltä hän oikeasti naisesta on.
Riippuu ihmistyypistä, itse olen melko rationaalinen ja rationaalista kumppania olisi kiva katsella, mutta toiset tekevät elämänsä isot päätökset täysin tunteen kautta ja heille ryhtyminen suinpäin suhteeseen on aivan luontevaa. Tosin ne suhteet eivät välttämättä kestä...
m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmistyypistä, itse olen melko rationaalinen ja rationaalista kumppania olisi kiva katsella, mutta toiset tekevät elämänsä isot päätökset täysin tunteen kautta ja heille ryhtyminen suinpäin suhteeseen on aivan luontevaa. Tosin ne suhteet eivät välttämättä kestä...
m30
No rationaalisena ihmisenä osaat varmaan sanoittaa ja perustella kantasi. Eli et kiertele ja harhauta.
Kuitenkin olit jonkun aikaa tuossa seksisuhteessa?