Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäättekö katsastuttaa autoa?

Vierailija
04.11.2017 |

Oma relluparka siellä aina niin allapäin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, kun ei tarvitse itse ajaa sen montun päälle. Nykyään istun kahvilla sillä aikaa, kun katsastaja rääkkää autoani. Jännityksellä odotan, tuoko kilvet pois vain onko pitkäkin lista merkintöjä paperilla.

Vierailija
2/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän autoni säännöllisesti huollossa ja olen ulkoistanut katsastuksen huollolle. Eipä ole ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Vanhat romut meni aina läpi... Mutta tuo 7-vuotias tulee korjauskehoituksilla takaisin (niveliä, koiranluita).

Vierailija
4/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäisin? Auto (13v. , 370 000km) huolletaan säännöllisesti, ja tarkistetaan vielä ennen katsastusta - aina mennyt heittämällä läpi. Itse istun kahvilla katsastuksen ajan, ja luen kirjaa.

Vierailija
5/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pelkää. Käytän muutenkin huollossa ennen katsastusta ja samalla tarkistetaan muutenkin auto. Ei ole tullut hylkyjä vuosikausiin, korjauskehotuskin vain kerran tuulilasista ja silloin oli jo aika varattuna lasin vaihtoon.

Vierailija
6/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, toinen on uudehko ja tietää että se menee läpi, vanhemman mies aina kattoo ennen kstsastusta ettei oo vikoja.

Vierailija
7/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, pitääkö autoja katsastaakin? ei minun ole tarvinnut.

Vierailija
8/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsche Panamera PDK 4.8 V8 500hv totta kai pelottaa katsastus, kun hakkaavat aina vasaralla auton alustaa ihan vain vittuillakseen.

Vierailija
9/9 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi