Pelkäättekö katsastuttaa autoa?
Kommentit (9)
Käytän autoni säännöllisesti huollossa ja olen ulkoistanut katsastuksen huollolle. Eipä ole ongelmia.
En pelkää. Vanhat romut meni aina läpi... Mutta tuo 7-vuotias tulee korjauskehoituksilla takaisin (niveliä, koiranluita).
Miksi pelkäisin? Auto (13v. , 370 000km) huolletaan säännöllisesti, ja tarkistetaan vielä ennen katsastusta - aina mennyt heittämällä läpi. Itse istun kahvilla katsastuksen ajan, ja luen kirjaa.
En tietenkään pelkää. Käytän muutenkin huollossa ennen katsastusta ja samalla tarkistetaan muutenkin auto. Ei ole tullut hylkyjä vuosikausiin, korjauskehotuskin vain kerran tuulilasista ja silloin oli jo aika varattuna lasin vaihtoon.
No en, toinen on uudehko ja tietää että se menee läpi, vanhemman mies aina kattoo ennen kstsastusta ettei oo vikoja.
Mitä, pitääkö autoja katsastaakin? ei minun ole tarvinnut.
Porsche Panamera PDK 4.8 V8 500hv totta kai pelottaa katsastus, kun hakkaavat aina vasaralla auton alustaa ihan vain vittuillakseen.
Ei enää, kun ei tarvitse itse ajaa sen montun päälle. Nykyään istun kahvilla sillä aikaa, kun katsastaja rääkkää autoani. Jännityksellä odotan, tuoko kilvet pois vain onko pitkäkin lista merkintöjä paperilla.