Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alko kiinni, pakko pärjätä oluella

Vierailija
04.11.2017 |

Ärsyttää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona monta pulloa viiniä, konjakkkia, baileystä, sampanjaa ja yksi olut, viimeksi olen juonut alkoholia syyskuussa ja kotona viimeksi vuosi sitten...

Kirjoitat kuin Alkoholisti.

Sinä kirjoitat kuin ihminen joka ei tiedä että alkoholisti kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Noin käy  kun se vähäinenkin älyn käyttö ulkoistetaan puhelimelle.

Vierailija
22/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen aukiolothan vapautettiin eli saavat olla auki joka päivä, myös Alkot. Juuri kävin kauppareisulla hakemassa viinipullon.

Missä on Alko tänään auki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona monta pulloa viiniä, konjakkkia, baileystä, sampanjaa ja yksi olut, viimeksi olen juonut alkoholia syyskuussa ja kotona viimeksi vuosi sitten...

Kirjoitat kuin Alkoholisti.

Sinä kirjoitat kuin ihminen joka ei tiedä että alkoholisti kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Noin käy  kun se vähäinenkin älyn käyttö ulkoistetaan puhelimelle.

Moni meistä on alkoholisti. Vain harva meistä on Alkoholisti.

Vierailija
24/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaihda alkoholia parempiin aineisiin? Niistä tulee mukavammat olot ja "kauppa" on auki 24/7 ilman rajoituksia.

Vierailija
25/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinit kauppoihin! Aina pitää olla kalenteri kädessä kun ei muista mikä pyhä milloinkin on ja Alko kiinni.

Vierailija
26/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkot ovat kiinni tänään. 

Yksi kirjoittaja valehtelee. 

Vierailija
27/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paarista saa ostaa rinkkejä.

Ei alkoholisti kehtaa juoda baarissa. Käy ilmi, kuinka hän kiskoo juomaa kolminkertaista tahtia muihin verrattuna.

Vierailija
28/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen aukiolothan vapautettiin eli saavat olla auki joka päivä, myös Alkot. Juuri kävin kauppareisulla hakemassa viinipullon.

Miksi alkon sivuilla on sitten merkattu että tänä päivänä alkot kiinni?

Vierailija
29/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tosiaankaan koskenut kauppojen aukiolon vapautus alkoja!

Olisi kyllä mukavaa jos alkotkin saisi olla auki 24/7, mutta alkoholiostoksia voisi tehdä vain klo 9-21 välisenä aikana.

Muina aikoina voi sitten käydä tekemässä oheistuoteostoksia.

Vierailija
30/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkon sivuilla on sitten merkattu että tänä päivänä alkot kiinni?

Sielä kun on alkot listattu, niin sen mukaan asikkalan alko on tänään ja huomenna auki klo 9-20.

Sinne siis! (no on kyllä virhe)

Vierailija
31/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää kaapissa olla sen verran, että pärjää. Johan nyt vierasvaraakin pitää olla. Mulla on ainakin jallua ja giniä, minttusuklaata ja kahvilikööriä avaamattomat pullot (en nyt jaksa mennä tsekkaamaan kaapille mitä muuta).

Vierailija
32/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asikkala here I come!

Vierailija
33/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää kaapissa olla sen verran, että pärjää. Johan nyt vierasvaraakin pitää olla. Mulla on ainakin jallua ja giniä, minttusuklaata ja kahvilikööriä avaamattomat pullot (en nyt jaksa mennä tsekkaamaan kaapille mitä muuta).

...kyllä alkoholisti muistaa...

Vierailija
34/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttusuklaata? Mummoja tulossa kylään?

Vierailija
35/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaihda alkoholia parempiin aineisiin? Niistä tulee mukavammat olot ja "kauppa" on auki 24/7 ilman rajoituksia.

Niin kuka tarvii alkoholia kun on pajaa?

Vierailija
36/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mahtavalta! Voinko tulla sun luokse kyläilemään esim. tänään? Se jälkeen ei ole huolta liian suuresta viinavarastosta!

Vierailija
37/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on kolmen koon konjakki - varmaan joku huppuun menevä juttu?

Vierailija
38/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on kolmen koon konjakki - varmaan joku huppuun menevä juttu?

Konjakki? Niinhän se kirjoitetaan?

Vierailija
39/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Onko silloin alkoholisti jos tekee mieli alkoholia? 

On! Kaikenlainen alkoholin ajattelu on merkki juomisen suunnittelusta...Samoin, jos voit kuvailla omaa olotilaasi jollakin adjektiivilla on juomaan joutuminen lähellä ja silloinkin on palaverin paikka![/

Voin kuvailla omaa olotilaani monellakin adjektiivilla... onko nyt juomaan joutuminen lähellä? Apua, kuka kolkuttaa ovelleni...onko se...Jano! Vai viinanHimo!

Vierailija
40/40 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näit unta? Et ole Suomessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi