Alko kiinni, pakko pärjätä oluella
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen aukiolothan vapautettiin eli saavat olla auki joka päivä, myös Alkot. Juuri kävin kauppareisulla hakemassa viinipullon.
Missä on Alko tänään auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona monta pulloa viiniä, konjakkkia, baileystä, sampanjaa ja yksi olut, viimeksi olen juonut alkoholia syyskuussa ja kotona viimeksi vuosi sitten...
Kirjoitat kuin Alkoholisti.
Sinä kirjoitat kuin ihminen joka ei tiedä että alkoholisti kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Noin käy kun se vähäinenkin älyn käyttö ulkoistetaan puhelimelle.
Moni meistä on alkoholisti. Vain harva meistä on Alkoholisti.
Miksi et vaihda alkoholia parempiin aineisiin? Niistä tulee mukavammat olot ja "kauppa" on auki 24/7 ilman rajoituksia.
Viinit kauppoihin! Aina pitää olla kalenteri kädessä kun ei muista mikä pyhä milloinkin on ja Alko kiinni.
Kaikki alkot ovat kiinni tänään.
Yksi kirjoittaja valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
paarista saa ostaa rinkkejä.
Ei alkoholisti kehtaa juoda baarissa. Käy ilmi, kuinka hän kiskoo juomaa kolminkertaista tahtia muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen aukiolothan vapautettiin eli saavat olla auki joka päivä, myös Alkot. Juuri kävin kauppareisulla hakemassa viinipullon.
Miksi alkon sivuilla on sitten merkattu että tänä päivänä alkot kiinni?
Joo ei tosiaankaan koskenut kauppojen aukiolon vapautus alkoja!
Olisi kyllä mukavaa jos alkotkin saisi olla auki 24/7, mutta alkoholiostoksia voisi tehdä vain klo 9-21 välisenä aikana.
Muina aikoina voi sitten käydä tekemässä oheistuoteostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkon sivuilla on sitten merkattu että tänä päivänä alkot kiinni?
Sielä kun on alkot listattu, niin sen mukaan asikkalan alko on tänään ja huomenna auki klo 9-20.
Sinne siis! (no on kyllä virhe)
Aina pitää kaapissa olla sen verran, että pärjää. Johan nyt vierasvaraakin pitää olla. Mulla on ainakin jallua ja giniä, minttusuklaata ja kahvilikööriä avaamattomat pullot (en nyt jaksa mennä tsekkaamaan kaapille mitä muuta).
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää kaapissa olla sen verran, että pärjää. Johan nyt vierasvaraakin pitää olla. Mulla on ainakin jallua ja giniä, minttusuklaata ja kahvilikööriä avaamattomat pullot (en nyt jaksa mennä tsekkaamaan kaapille mitä muuta).
...kyllä alkoholisti muistaa...
Minttusuklaata? Mummoja tulossa kylään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaihda alkoholia parempiin aineisiin? Niistä tulee mukavammat olot ja "kauppa" on auki 24/7 ilman rajoituksia.
Niin kuka tarvii alkoholia kun on pajaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona monta pulloa viiniä, konjakkkia, baileystä, sampanjaa ja yksi olut, viimeksi olen juonut alkoholia syyskuussa ja kotona viimeksi vuosi sitten...
Kuulostaa mahtavalta! Voinko tulla sun luokse kyläilemään esim. tänään? Se jälkeen ei ole huolta liian suuresta viinavarastosta!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on kolmen koon konjakki - varmaan joku huppuun menevä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on kolmen koon konjakki - varmaan joku huppuun menevä juttu?
Konjakki? Niinhän se kirjoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Onko silloin alkoholisti jos tekee mieli alkoholia?
On! Kaikenlainen alkoholin ajattelu on merkki juomisen suunnittelusta...Samoin, jos voit kuvailla omaa olotilaasi jollakin adjektiivilla on juomaan joutuminen lähellä ja silloinkin on palaverin paikka![/
Voin kuvailla omaa olotilaani monellakin adjektiivilla... onko nyt juomaan joutuminen lähellä? Apua, kuka kolkuttaa ovelleni...onko se...Jano! Vai viinanHimo!
Vierailija kirjoitti:
Näit unta? Et ole Suomessa?
Sinä kirjoitat kuin ihminen joka ei tiedä että alkoholisti kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Noin käy kun se vähäinenkin älyn käyttö ulkoistetaan puhelimelle.