Sain keskenmenon pari viikkoa sitten ja nyt tuhruvuotoa. Voiko tämä olla kohtutulehdus?
Eli minulla todettiin tuulimunaraskaus joka vuosi itse pois raskausviikolla 9. Keskenmenosta on reilu pari-3 viikkoa. Toissapäivänä tuli aamulla limaista verta (ei kirkasta, mutta punertavaa kuitenkin). Ihmettelin että voivatko kuukautiset alkaa näin nopeasti. Vuotoa ei kuitenkaan tullut juuri tuon enempää. Mitään kipuja ei ole. Päänsärkyä on ollut, mutta varmaan muista syistä (rasitus).
Mitä oireita minun pitäisi tarkkailla ja kannattaako mennä lääkäriin?
Kommentit (5)
Mä vuosin molemmista tuulimunista 4-5 viikkoa. Toisesta kohtutulehdus, eikä haissut vaan pitkittynyt vuoto. Tulehdus varmistettiin kuitenkin sairaalassa kokein. Varmistettiinko kohdun tyhjentyminen ultralla? Tuosta kohtutulehdukseen johtaneesta tein tyhjennyksen kotona jota ei varmistettu mitenkään, toisen tyhjennyksen vaadinkin sitten sairaalassa.
Ei ole tarkistettu. Minulla oli muutto ja olisin mennyt samaan paikkaan jossa kävin varhaisultrassa, mutta tosiaan ajankohdan takia ei onnnistunut.
ap
Minulla jälkivuoto kesti melkein sen pari viikkoa, sitten ei mitään (vuodottomia päiviä välissä) ja nyt siis taas alkoi tuollainen tuhru.
ap
Minulla tuli keskenmenon jälkeen ovulaatiovuotoa vaikkei sitä aiemmin ollut. Siitä kaksi viikkoa niin oikeat kuukautiset.
Sulle tulisi kova kuume, sairas olo, vuoto haisee aivan jumalattoman kamalalle ja kohtu on kipeä!