Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppiiko miehen nössöyden hyväksymään?

Vierailija
04.11.2017 |

Olen ollut vuoden kimpassa av:n määritelmän mukaisen nössön miehen kanssa. Hän on ihanan huomaavainen, mahtava keskustelukumppani ja keskinäinen kemia toimii moitteettomasti. Mutta mua vaivaa välillä se, että hän ei tiedä autoista, kodin laitteista tms. teknisestä mitään, hänen olemuksensa ja asennot ovat feminiinisiä ja mulla on myös korkeampi palkka. Hän on enemmän läheisyys- ja pusutteluhakuinen minuun verrattuna. Koen että meidän suhteessa mä olen ajautunut "miehen rooliin" ja se vaivaa. Huomaan, että kattelen välillä tosi miehekkään näköisiä miehiä ja mietin, että miltähän olo tuntuisi heidän rinnallaan. Kuitenkin meidän suhteessa on niin paljon arvokasta, eniten just toimiva kommunikaatio, että haluaisin pitää kiinni tästä suhteesta. Edellinen pitkä suhde kun oli tunneköyhän ja kommunikaatiotaidottoman perusäijän kanssa. Mutta tottuukohan "feminiinisiin" piirteisiin miehessä. Kellään kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selkeä trolli, koska aloituksessa on kuvattu vain kuvitellut ääripäät.

Hiukan enemmän yritystä näihin, toi  typerä kärjistys ja mustavalkoisuus paljastavat että uliulimies on taas asialla.Sä vaan et koskaan tajua että siinä välissä on ne tavismiehet, koska sellainen ei  sovi sun agendaan ja huomionkaipuuseen ollenkaan.

Mene takas sinne kiven alle miettimään oletko  sä  oppinut lainkaan neuvoista miten susta tulee  naisten silmissä viehättävämpi.Et muuten ole, koska jatkat tätä turhanaikaista  kärjistämistä trollista toiseen.Oppimattomuus  on tyhmyyden merkki.

Vierailija
2/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot tottuvat femiinisiin ominaisuuksiin kumppanissa. Mikset sitten sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin lesbo tai edes bi, niin tilanne ei olisi ongelma, mut heteroudella mennään.

Vierailija
4/4 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että homosuhteissa on ihan yleistä, että toinen on "butch" ja toinen feminiinisempi. Sinä olet teidän suhteessanne se butch.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi