california on perseestä
kaikki on niin saatanan liberaaleja ja vapaamielisiä.. haluan POIS!
Kommentit (67)
miksi tollane paikka edes on :( mun nimi ei ainakaan ole suomi ja se loukkaaa
Kalifornia on jees. Lapset rauhoittuu nyt ja menee nukkumaan.
Millä kirjaimella etunimesi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Calissa kannabiksen polttaminen on laillista, se on suhteellisen kivaa ; )
Ei, Kaffebulla, laillista vain Koloradossa ja Washingtonissa (siinä osavaltiossa,ei liittopiirikunnassa). Calista saa kokaiinia, laittomasti mutta helposti,samoin Medellinistä. Ja Bogotasta.
K-kirjaimella? Silti California on CALIFORNIA, lol. jaaa kannabis laillistettiin Californiassa, etkö ole lukenut uutisia? HMM https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/208058-totta-se-kannabiksen-viihdekay…
Ja jos et tiennyt, jotkut kutsuvat sitä lyhennetyllä nimellä `´cali`` tässä calilla tarkoitin edelleen yhdysvaltojen osavaltiota nimeltä california, en mitään muuta
Antaa lasten asua vaikka Ruotsissa, mitä se on sulta pois.. :D
Tietääkseni lapset eivät asu yksin? Hmmm...
Vierailija kirjoitti:
K-kirjaimella? Silti California on CALIFORNIA, lol. jaaa kannabis laillistettiin Californiassa, etkö ole lukenut uutisia? HMM https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/208058-totta-se-kannabiksen-viihdekay…
Taitaa olla ne nuo tuon asian ympärillä olevat ne ainoat uutiset mitä sinäkin maailmalta seuraat ja mitä paikoista selvää otat ?
ööh ei??? Jos seuraa uutisia kannabiksesta, on nisti jolla ei ole muuta elämää. Kiitos lol
Mä tykkään:) Asun San Franciscon Bay Arealla. Upeeta, hienoja ihmisiä, on luontoa ja kaikkea saa mitä vaan voi kuvitella haluavansa. Olen joo..kuullut että Los Angeles ei oo kiva paikka...
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään:) Asun San Franciscon Bay Arealla. Upeeta, hienoja ihmisiä, on luontoa ja kaikkea saa mitä vaan voi kuvitella haluavansa. Olen joo..kuullut että Los Angeles ei oo kiva paikka...
Minäkin tykkään :D
En tosin asu siellä,
käy kateeksi tho.
En muuttanut sinne kun pyydettiin. Tykkään Suomesta :)
aa ok, miks joku ees pyytää sua californiaan? : D
Kalifornia on ihana osavaltio. :3 Itseen vetoaa vapaamielisyys tho.
Nosto! Keskustelua