En aio mennä enää ikinä rehellisiin töihin. Miten päästä eläkkeelle 30-vuotiaana?
Onko mt-ongelmat helpoin tie esim. masennus vai onko muitakin keinoja?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA se vielä, että tuolla taktiikalla ei kyllä hääppöistä elintasoa saa. Juu, ehkä on asunto ja ruokaa mutta ei ole pahemmin kivoja matkoja, merkkivaatteita, sisäfilettä tai käyntejä konserteissa. Julkinen terveydenhuolto on hitaampi kuin työterveys - yleensä - ja pidemmät jonot. Etkä saa kutsuja kaikenlaisiin kekkereihin, joihin töissä saatat saada.
Jos elät eläkkeelle saakka, rahat riittävät vain kaurapuuroon. Kyllä kai silläkin elää, mutta saattaa olla kyllä tavallisen tylsää. Sellaista oleskeluyhteiskunta-elämää.
Häh? Ainahan te valitatte että tuilla saa liian hyvän elintason. Itse en tykkää istua lentokoneessa, enkä pidä helteestä, joten en tarvi matkailua. Jää saastuttaminenkin vähemmälle. Merkkivaatteita pystyn ostamaan, kun ei niitä tarvi ostaa kuin kerran 2 vuodessa suurin piirtein kutakin. Sisäfileestä en tykkää/en osaa valmistaa hyvin, joten kelpaa tavallisempi ruoka. Terveyskeskuksessa oon käynyt viimeksi joskus 5 vuotta sitten. En halua kutsuja juhliin yms. kokoomuslaisten paskaan.
Jos Sulla on hoitohistoria viisi vuotta vanhaa, on äärimmäisen pitkä tie alkaa kehittää jotain näennäis-sairautta. Usko pois, se on pitkä tie.
Empä sellaista ole kehittämässäkään, kun ette te mua nälkään uskalla tappaa kuitenkaan.
Paha reuma? Mut mistäs sulle sellainen saataisiin?
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjailija vois vastata.
hahahha!! Näähännyvasta persaukisia ovatkin, hyvä jos tulee 2e/kirja (ovh 30e) ja myyntiluvut suomessa sitten joku 3000kpl JOS ONNISTAA. Usein myyntiluvut jäävät sinne 12kpl tasolle.
Kiitti että pistit kokonaisen vuoden kiinni kirjoitteluun..
Jos halua kirjoittajaksi kannattaa ekana hankkia joku valtion virka mistä perustoimeentulo ilman stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mt-syistä eläkkeellä. Teen jonkun verran minulle mieluisia töitä. Jaksamisen mukaan. Ihan hyvin riittää rahat, jonkun verran matkailenkin. Minulla on eläkkeen lisäksi pääomatuloja ja perintörahaa. Olen ihan tyytyväinen. 35v.
Millä diagnoosilla sait eläkkeen?
Bipolaari tyyppi 1, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, vaativa persoonallisuushäiriö. Lääkityksellä voin elää suht normaalia elämää, mutta olen tosi stressiherkkä, nukun erittäin vähän ja muutenkin on välillä raskasta, kun mielialat vaihtelee. En useinkaan kestä ihmisiä ja väsyn helposti. Mutta parempiakin kausia on, niistä olen onnellinen. Ennemmin kyllä olisin terve... haaveilen ja mietin välillä millaista se olisi. Varmaan ihanaa.
Jos mt-syistä puhutaan, ei eläkkeelle helpolla pääse. Tuolla masennuksen takia eläköityneellä oli varmaan jo kokeiltu lääkkeet, terapia ja sähköhoito? Itselläni on bipo ja aion käydä töissä niin kauan kuin olen edes osatyökykyinen. Bipoistakin vaan kolmasosa on kokopäiväeläkkeellä.