En aio mennä enää ikinä rehellisiin töihin. Miten päästä eläkkeelle 30-vuotiaana?
Onko mt-ongelmat helpoin tie esim. masennus vai onko muitakin keinoja?
Kommentit (45)
Mulla masennus ja bipo enkä pääse eläkkeelle. Viikon mittasia saikkuja saan.
Vierailija kirjoitti:
JA se vielä, että tuolla taktiikalla ei kyllä hääppöistä elintasoa saa. Juu, ehkä on asunto ja ruokaa mutta ei ole pahemmin kivoja matkoja, merkkivaatteita, sisäfilettä tai käyntejä konserteissa. Julkinen terveydenhuolto on hitaampi kuin työterveys - yleensä - ja pidemmät jonot. Etkä saa kutsuja kaikenlaisiin kekkereihin, joihin töissä saatat saada.
Jos elät eläkkeelle saakka, rahat riittävät vain kaurapuuroon. Kyllä kai silläkin elää, mutta saattaa olla kyllä tavallisen tylsää. Sellaista oleskeluyhteiskunta-elämää.
.Merkkivaatteetko se tuo onnea ja merkitsee hyvää elintasoa. Minulle riittää pieni tupa ja perunamaa, verkkarit, kumisaappaat eikä tarvitse minnekään matkustella kun metsä on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA se vielä, että tuolla taktiikalla ei kyllä hääppöistä elintasoa saa. Juu, ehkä on asunto ja ruokaa mutta ei ole pahemmin kivoja matkoja, merkkivaatteita, sisäfilettä tai käyntejä konserteissa. Julkinen terveydenhuolto on hitaampi kuin työterveys - yleensä - ja pidemmät jonot. Etkä saa kutsuja kaikenlaisiin kekkereihin, joihin töissä saatat saada.
Jos elät eläkkeelle saakka, rahat riittävät vain kaurapuuroon. Kyllä kai silläkin elää, mutta saattaa olla kyllä tavallisen tylsää. Sellaista oleskeluyhteiskunta-elämää.
Merkkivaatteita saa halvalla vaikka kirppiksiltä. Ja oikeastaan paljon muutakin. Ei osteta aina uutta vaan kierrätetään mieluummin. Riittääpä ainakin rahat vähän parempaan ruokaan. ;)
Ja hyi että mä inhoan kaikenmaailman kekkereitä introverttina ihmisenä.
Olen mt-syistä eläkkeellä. Teen jonkun verran minulle mieluisia töitä. Jaksamisen mukaan. Ihan hyvin riittää rahat, jonkun verran matkailenkin. Minulla on eläkkeen lisäksi pääomatuloja ja perintörahaa. Olen ihan tyytyväinen. 35v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ainahan te valitatte että tuilla saa liian hyvän elintason. Itse en tykkää istua lentokoneessa, enkä pidä helteestä, joten en tarvi matkailua. Jää saastuttaminenkin vähemmälle. Merkkivaatteita pystyn ostamaan, kun ei niitä tarvi ostaa kuin kerran 2 vuodessa suurin piirtein kutakin. Sisäfileestä en tykkää/en osaa valmistaa hyvin, joten kelpaa tavallisempi ruoka. Terveyskeskuksessa oon käynyt viimeksi joskus 5 vuotta sitten. En halua kutsuja juhliin yms. kokoomuslaisten paskaan.
Jos Sulla on hoitohistoria viisi vuotta vanhaa, on äärimmäisen pitkä tie alkaa kehittää jotain näennäis-sairautta. Usko pois, se on pitkä tie.
Vierailija kirjoitti:
Olen mt-syistä eläkkeellä. Teen jonkun verran minulle mieluisia töitä. Jaksamisen mukaan. Ihan hyvin riittää rahat, jonkun verran matkailenkin. Minulla on eläkkeen lisäksi pääomatuloja ja perintörahaa. Olen ihan tyytyväinen. 35v.
Millä diagnoosilla sait eläkkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vammaudu autokolarissa. Katso että saat vähintään keskivaikean aivovamman. Palkkaa lakimies, taistele 6 vuotta vakuutusyhtiön kanssa toimeentulosta. Kestä kroonista kipua 24/7.
Vai ottaisitko itseäsi niskasta kiinni ja menisit töihin?
Minä nimittäin vaihtaisin kaikki taloni ja tavarani siihen, että saisin olla terve ja työelämässä ja osaltani rakentamassa tätä yhteiskuntaa.
Todella ikävää kuulla. :( Etkö vaihtaisi terveyteen, eläkkeeseen, pimeisiin töihin ja yhteiskunnan rakentamiseen vapaaehtoistyöllä?- Ohis
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs sinä eläkettä tarvitset? Kyllä niillä epärehellisillä töillä moni on itsensä elättänyt ja aika moni vielä varsin hyvinkin.
Olisihan eläke ja asumis/toimeentulotuki hyvä peruskulujen kattamiseen ja sitten epärehelliset työt vielä siihen päälle.
Tuossa ohjeet kohta kohdalta miten onnistuu masennuksen avulla:
Voi luoja, olinkin unohtanut, kuinka paska palsta tämä on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.Merkkivaatteetko se tuo onnea ja merkitsee hyvää elintasoa. Minulle riittää pieni tupa ja perunamaa, verkkarit, kumisaappaat eikä tarvitse minnekään matkustella kun metsä on lähellä.
Tylsille ja mielikuvituksettomille ihmisille onni voi tulla jopa kuluttamisesta niin typerältä kuin se kuulostaakin.
9 millin lyijyannos sopivalla asettimella sijoitettuna päähän, sen jälkeen ei tarvi tehdä päivääkään töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mt-ongelmat helpoin tie esim. masennus vai onko muitakin keinoja?
Toivottavasti et pääse.
Ja toivon ja uskon että viranomaiset hätistelevät ja kiusaavat sinua kunnes olet 65v.
Unettomia öitä ja kurjaa elämää sinulle toivoen, veronmaksaja.
65v? Oletko selvillä mihin eläkeikä on nostettu nykyisillä 30v henkilöillä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä! Ap
Pelkällä masennuksella ei onnistu. Sillä ei meinaa edes sairauspäivärahaa saada, mulla on kokemusta. Eli kyllä sun pitäis jotain skitsofreniaa näytellä eli olla pahasti harhainen.
Samat ajatukset itsellä. En pidä nykyistä yhteiskuntaa mielekkäänä, enkä aio olla tätä hulluutta pyörittääkseni enää veroja maksamassa. Ei ole veropakolaiset, eikä juhlapaikanhakijatkaan. Minun työllä tätä touhua ei enää jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä masennuksella ei onnistu. Sillä ei meinaa edes sairauspäivärahaa saada, mulla on kokemusta. Eli kyllä sun pitäis jotain skitsofreniaa näytellä eli olla pahasti harhainen.
Onnistuu. T: Masennuksen takia eläkkeellä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Näillä vinkeillä pääsee ainakin alkuun. Lopetan peseytymisen ja parin viikon päästä menen työterveyslääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vammaudu autokolarissa. Katso että saat vähintään keskivaikean aivovamman. Palkkaa lakimies, taistele 6 vuotta vakuutusyhtiön kanssa toimeentulosta. Kestä kroonista kipua 24/7.
Vai ottaisitko itseäsi niskasta kiinni ja menisit töihin?
Minä nimittäin vaihtaisin kaikki taloni ja tavarani siihen, että saisin olla terve ja työelämässä ja osaltani rakentamassa tätä yhteiskuntaa.
Muuten ihailtava asenne, mutta tämän yhteiskunnan edestä työskenteleminen on toivotonta. Peli on jo menetetty
Häh? Ainahan te valitatte että tuilla saa liian hyvän elintason. Itse en tykkää istua lentokoneessa, enkä pidä helteestä, joten en tarvi matkailua. Jää saastuttaminenkin vähemmälle. Merkkivaatteita pystyn ostamaan, kun ei niitä tarvi ostaa kuin kerran 2 vuodessa suurin piirtein kutakin. Sisäfileestä en tykkää/en osaa valmistaa hyvin, joten kelpaa tavallisempi ruoka. Terveyskeskuksessa oon käynyt viimeksi joskus 5 vuotta sitten. En halua kutsuja juhliin yms. kokoomuslaisten paskaan.