Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muodostanut oman kuvani elämästä ja siihen ei kuulu ns vihreät arvot!

Vierailija
03.11.2017 |

Minusta tärkeintä elämässä on huolehtia ihmisistä, ihmisarvosta ja sosiaalisesta puolesta elämässä. Lapsilla ja vanhuksilla pitää asiat olla erityisen hyvin, sitten vuorossa ovat aikuiset.

Luonto on niin abstrakti asia, että sellaisen "suojeluun" en halua osallistua ollenkaan. Me emme voi millään tietää onko maapalloa edes 2000 vuoden kuluttuja ja nämä ekohullut ajattelevat jotain miljoonia vuosia eteenpäin.

Tuollaiseen en halua osallistua millään tapaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uutisen, jonka mukaan Donald Trumpia verrattiin luovuudeltaan Henry Fordiin ja Walt Disney'hin ja että amerikkalaiset muka kaikki näkisivät jo Trumpin noihin miehiin verrannollisena henkilönä Amerikan historiassa !

Melkoista 'overstatementtiä',  ettenkö sanoisi 'bullshittiä' kerrassaan ...

Vierailija
22/24 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonsuojelu on ihmisten suojelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonsuojelija voi olla myös ilman vihreitä arvoja.

Vierailija
24/24 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on antanut minulle paljon enemmän upeita kokemuksia kuin monikaan ihminen, tottakai välitän luonnosta. Luonto tai eläimet eivät pysty puolustamaan itseään ihmisiltä

ja jonkun se on tehtävä. Ilman puhdasta luontoa laskee kaikkien elämänlaatu, niin vanhusten kuin lastenkin. Maapallo toki selviää vaikka tuhoaisimme kaiken ympäriltämme. Maapallo ei tarvitse ihmistä, mutta ihminen tarvitsee maapalloa. Minä haluan että lapsenlapseni pystyvät uimaan puhtaissa vesistöissä ja käymään marjametsällä tulevaisuudessakin. Enkä halua että he joutuvat kärsimään luonnonkatastrofeista tai juomaveden puutteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän