Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua tulin kotiin äsken asun omakotitalossa! Ja vehnäjauhopussi on kaadettu olohuoneen lattialle! Olen varma etten ole itsetehnyt sitä ja asun yksin

Vierailija
03.11.2017 |

Eli voin sanoa, että lähtiessäni venhäjauhopussi oli tukevasti hyllyllä kaapussa ovi kiinni. Kun palasin se oli kumottu olohuoneen matolle! Mitään muuta merkkejä ei ollut!
Asun yksin ovi oli lukossa kellään ei ole avainta tänne. Ainoastaan tuuletus ikkuna oli auki mutta ei kai siitä 5cm raosta kukaan mahdu :0.
Olen hirveän paniikissa. Asun syrjässä maalla ja vkon loppu tulossa. Tuleva ilta ja yöaika pelotta jo nyt.

Olen ihan hämilläni. Epäilen myös mielenterveyttäni en vain mitenkään usko siihen.
. Muistan selkeästi aamun ja voin sanoa, että en koslenutkaan vemhäjauhoon.

Voiko tästä soittaa poliisille?? Onhan tämä nyt varmaa jo ihan aiheellinen syy??
Pelottaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, mutta oletko varma ettei tuuletus ikkunasta pääse sisään? Itellä ainaki sellaset että ikkuna auke normisti max n. 5cm raolle mutta sen saa kyllä aukeamaan myös koko ikkunan kokoiseksi aukoksi säätämällä aukeamis varaa

Vierailija
2/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Olen tainnut lukea sun juttuja ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
4/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko rotta tai muu elukka päässyt siitä ikkunanraosta?

Vierailija
6/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Johanna von Knorringille?

Vierailija
7/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitus, rosvo, eläin tai sä olet tulossa hulluksi.

Siitä sitten valitsemaan.

Vierailija
8/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pelästyin äsken ihan perkeleesti. Istun olohuoneessa nojatuolissa, mikä on ikkunan edessä, selkä ikkunaan päin. Yhtäkkiä mun katse kiinnittyy seinällä näkyvään varjoon. pää jossa isot käkkyrät sarvet. Pelästyin ja käännyin ympäri. Olin unohtanut, tein eilen asetelman parvekeruukkuun, männynoksat jossa valosarja. Ja kun istun tuolissa, ne oksat teki sarvet mun päähän.

Vierailija
9/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotta selvästi asialla.

Vierailija
10/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseenraiskaaja on selvästi piiloutunut taloosi. Rasvaa peräreikäsi ennen nukkumaanmenoa, niin eiköhän se siitä.

Vierailija
11/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas pelästyin äsken ihan perkeleesti. Istun olohuoneessa nojatuolissa, mikä on ikkunan edessä, selkä ikkunaan päin. Yhtäkkiä mun katse kiinnittyy seinällä näkyvään varjoon. pää jossa isot käkkyrät sarvet. Pelästyin ja käännyin ympäri. Olin unohtanut, tein eilen asetelman parvekeruukkuun, männynoksat jossa valosarja. Ja kun istun tuolissa, ne oksat teki sarvet mun päähän.

👹😁

Vierailija
12/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pitää marraskuussa tuuletusikkunaa auki? Ymmärrän pikaisen tuuletuksen, mutta jätetään auki kun lähdetään kotoa???

Vierailija
13/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koko Suomi leipoo", joten sitä se on!

Vierailija
14/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jauhon olla, ripottele kaikkiin ovensuihin vähän ja katso, millaisen demonin jalanjäljet siihen ensi yönä on jäänyt.

Vierailija
15/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voin sanoa, että lähtiessäni venhäjauhopussi oli tukevasti hyllyllä kaapussa ovi kiinni. Kun palasin se oli kumottu olohuoneen matolle! Mitään muuta merkkejä ei ollut!

Asun yksin ovi oli lukossa kellään ei ole avainta tänne. Ainoastaan tuuletus ikkuna oli auki mutta ei kai siitä 5cm raosta kukaan mahdu :0.

Olen hirveän paniikissa. Asun syrjässä maalla ja vkon loppu tulossa. Tuleva ilta ja yöaika pelotta jo nyt.

Olen ihan hämilläni. Epäilen myös mielenterveyttäni en vain mitenkään usko siihen.

. Muistan selkeästi aamun ja voin sanoa, että en koslenutkaan vemhäjauhoon.

Voiko tästä soittaa poliisille?? Onhan tämä nyt varmaa jo ihan aiheellinen syy??

Pelottaa

Anteeksi, se kaatui kun kävin sisällä. Etsin likaisia pikkuhousujasi ja tutkin kaappeja lainatakseni nuudelia.

Voinko korvata jotenkin?

Vierailija
16/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huumehörhö varmaan veti herneet nenään kun ei se ollutkaan kokaa ja heitti sen lattialle.

Vierailija
17/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ainakin soittaa poliisille. Niillä on kädet täynnä kun niiden pitää seurata netin vihapuheita. Oot omillas.

Liity ampumaseuraan ja hanki ase.

Vierailija
18/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist! Tarkkaile jauhokaapin sisältöjä tarkemmin.

Vierailija
19/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä räyhänhenkiä liikkeellä. Joku oli varastanut mökillä lihaliemikuutiot. Pakettia ei löytynyt mistään, mutta kuutiot löyty takan takaa sievässä keossa. Kenkänikin oli täytetty koirannappuloilla ja raahattu keskelle pihaa. Ihmeitä näköjään tapahtuu.

Vierailija
20/21 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe mahoton paekka!